Nutteloze gang

20-08-2017 12:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek ideeen voor een gang die we niet gebruiken.

We komen altijd via de bijkeuken binnen, ook visite. Daar is ook de kapstok, trap naar boven en wc. Zit nog wel een voordeur in al gebruiken ik deze nooit en we hebben een buiten brievenbus. Heb daarom een gang van 1,10 bij 3 meter waar ik niets mee kan.

Het is eigenlijk net te klein om er iets mee te doen en wil er niet te veel aan verbouwen. Ligt houtenmotief zeil op de grond en wanden zijn wit.

Weet iemand misschien een leuk idee, behalve een opslaghok.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je er iets mee moeten doen? Ik zou het denk ik gewoon leeg laten.
Of je hangt er leuke foto's op. Maar ja als je er nooit komt heeft dat ook geen nut.
Alle reacties Link kopieren
Werkplek/leeshoek?
Wij hebben op de overloop een lang, ondiep bureau staan, de kinderen gebruiken het voor huiswerk of om wat te gamen zonder zich meteen in hun kamer terug te trekken. Ik zit er regelmatig om wat werk of administratie te doen.
Alle reacties Link kopieren
Kippenren?
Washok?
Bibliotheek?
Alle reacties Link kopieren
Kippenren :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Daar zet je de kattenbak en zo'n lelijke krabpaal.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Schoenenkast
Alle reacties Link kopieren
Wat Lafolie zegt!
Alle reacties Link kopieren
Drankvoorraadkast.
Yogaruimte.
Alle reacties Link kopieren
Aan wat voor ruimte heb je tekort?

Als je dat helemaal niet heb dan zou ik er niets mee doen

Heb je kinderen is een tafelvoetbaltafel mss leuk...iets wat je ook makkelijk weer weg kan zetten
Alle reacties Link kopieren
Niets mee doen je moet ten alle tijden de voordeur uit kunnen zonder dat er allerlei zooi ligt. Probeer eens uit met een soort noodgeval thuis als er ooit een brandweer hulpverlening binnen moet komen.
Je bijkeuken is dus eigenlijk (ook) je hal? Dan maak je van de hal een mini-bijkeuken. Opbergruimte dus. Planken aan 1 lange muur hangen, of stellingkasten plaatsen. En de kattenzooi als jullie dat hebben :-D
Alle reacties Link kopieren
Storm-in-a-teacup schreef:
20-08-2017 12:48
Werkplek/leeshoek?
Wij hebben op de overloop een lang, ondiep bureau staan, de kinderen gebruiken het voor huiswerk of om wat te gamen zonder zich meteen in hun kamer terug te trekken. Ik zit er regelmatig om wat werk of administratie te doen.
Leuke ideeen allemaal, bedankt.

Ga even kijken of dit te maken is met zo weinig mogelijk budget. Lange plank, plankdragers? en denk de twee paar lage zit kruktjes die we hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
Zorg in ieder geval dat de ruimte altijd weer eenvoudig in een gang is te veranderen, voor het geval je de boel wilt verkopen. Niet iedereen stelt het immers op prijs om altijd via de achterdeur naar binnen te gaan.
https://i.pinimg.com/564x/20/3a/4f/203a ... 4a7c4b.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ziet er leuk uit :) Thx voor de inspriatie.
Doorbreken en bij 'n aangrenzende kamer trekken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
20-08-2017 19:13
Doorbreken en bij 'n aangrenzende kamer trekken.
Weet dat het een dragende muur is dus veel centjes gaat kosten.

Ja, doet het zo dat ik zo alles weer kan terugzetten als we ooit gaan verhuizen. Maar denk het niet.. woon hier heerlijk.
Kun je er dan niet 'n soort bogen in maken zodat het toch bij de kamer betrokken kan worden?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik de gewone deurframe of heet zo iets erin laat maar dan zonder deur. Dan idd een plank waar mijn oudste schoolwerk of zoiets kan doen. Denk wel een muur een kleurtje te geven (lichtpaars) en een plant voor de voordeur voor de gezelligheid.

Heb ook al iemand gevonden die het kan maken. Vandaag gaat hij al spullen kopen ervoor :)

En heb al een grote plant met plantenpot bestelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven