Wekker voor 's nachts gezocht.

04-09-2017 16:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een wekker waarbij ik in het donker kan zien hoe laat het is.
Dus ook een wekker waarbij de cijfers niet heel de slaapkamer verlichten. Ik heb er nu 1 die ik moet aantikken en dan floepen de cijfers aan en is gelijk de hele slaapkamer groen, zo irritant! Ik merk dat het ook m'n nachtrust kost. Ik heb er al een aantal besteld maar iedere keer was het niks. Dus graag adviezen uit eigen ervaring, dank jullie wel alvast. :zzz:
Philips wake up light. Als de kamer donker is, wordt de tijd doffer.
En het is een gelige/oranje-achtige kleur.

Ik krijg van deze geen hoofdpijn als ik 's nachts de tijd wil weten
Alle reacties Link kopieren
https://www.wekkercenter.nl/product/775 ... j2000.html
koekies zijn lekker
Philips wake up light.
Lichtsterkte van klok past zich aan aan omgevingslicht. Lichtsterkte is ook naar wens in te stellen.

Maar weet niet of je een wake up light zoekt, want is wel prijzig.
Alle reacties Link kopieren
yep, wake up light, sowieso echt een top ding!
Ik heb nog nooit een wekker gehad waar ik de tijd niet op kon zien 's nachts en mijn kamer werd ook nooit helemaal verlicht. Koop gewoon een basic wekkerradio zoals deze: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ph ... 87472.html

Heb jaren een Philips gehad zoals die en die was perfect. Die ik nu heb geeft wat meer licht maar die kun je iets dimmen maar ik gok dat die te fel is voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik mijn iPhone altijd als wekker, schuif verschillende tijden aan en het licht van het beeldscherm dim ik.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zo'n gewone wekkerradio uit de link van closednote. Ik heb ook zoiets (ook Philips denk ik) en heb nog nooit het idee gehad dat mijn slaapkamer echt verlicht werd door de cijfers (maar misschien ben ik niet erg gevoelig daarvoor of jij juist erg gevoelig?). Cijfers branden continu, dus ik hoef niets aan te tikken en kan gewoon vanuit bed zien hoe laat het is.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-09-2017 19:55
Reden: spammer
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je smartphone, het scherm kun je dimmen en het scherm gaat ook vanzelf weer uit.
Alle reacties Link kopieren
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

(nb; ik heb je gestaft brian)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij closednote en sjoko. die wekkerradio's van Philips zijn daarbij ook niet kapot te krijgen! Volgens mij heb ik zo'n exemplaar al meer dan 10 jaar en hij laat nog steeds trouw de tijd zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook niet goed tegen als er ergens een lampje brandt in de slaapkamer. Ik heb zelfs de wekker van m'n man eens afgeplakt :rofl: die hebben we niet meer. Ik heb een wake up light en wil nooit meer wat anders!
Huh? Je hebt er nu eentje die geen licht geeft s'nachts maar wel als je er op drukt? Maar als je er op drukt ben je toch al wakker? Hoezeo kost die wekker dan je nachtrust?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een wake-up light en dan van Naf Naf. Daar kan ik ook de scherpte van het licht regelen maar dan zie je ook de achtergrond van de cijfers en zelfs op de lichtste stand vind ik het nog fel maar misschien is die van Philips beter. :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je tip! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
04-09-2017 17:38
Huh? Je hebt er nu eentje die geen licht geeft s'nachts maar wel als je er op drukt? Maar als je er op drukt ben je toch al wakker? Hoezeo kost die wekker dan je nachtrust?
Nou ja, ik kan het ook niet precies uitleggen. Ik wil een oog open doen, zien hoe laat het is en dan verder slapen. Nu moet ik helemaal die wekker aantikken, vervolgens krijg je 5 seconden een fel licht en dan is het bij mij al klaar. Die wekker die ik nu heb springt ook al aan als ik hoest enzo, erg irritant.
Alle reacties Link kopieren
sjoko schreef:
04-09-2017 16:50
Inderdaad zo'n gewone wekkerradio uit de link van closednote. Ik heb ook zoiets (ook Philips denk ik) en heb nog nooit het idee gehad dat mijn slaapkamer echt verlicht werd door de cijfers (maar misschien ben ik niet erg gevoelig daarvoor of jij juist erg gevoelig?). Cijfers branden continu, dus ik hoef niets aan te tikken en kan gewoon vanuit bed zien hoe laat het is.
Precies! Zoiets zoek ik, dat je alleen maar de cijfers ziet schemeren en verder niets.
Alle reacties Link kopieren
van de hema; https://www.hema.nl/winkel/wonen-slapen ... t=13711010

Eventueel draai je hem om en weer terug. Heb ik echt al jaren en doet gewoon wat ie moet doen (= herrie maken als het tijd is om op te staan)
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom wil je midden in de nacht weten hoe laat het is. Doe gewoon je ogen weer dicht.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een en die schijnt op het plafond. Of op de muur, net waar je hem op laat schijnen. En ook nog de optie om dat niet aan te hebben en dus een "gewone" wekker te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik gewoon je smartphone. Ervzijn ontzettend veel mooie apps die je als wekker kan gebruiken. Heb je iPhone of Android ?
Ik heb een wekker die reageert op geluid of beweging. Als je gewoon stil ligt gaat de display uit en is er dus niks verlicht. Wil je weten hoe laat het is dan klap je in je handen, knip je met je vingers of verschuif je de wekker even.

Hij ziet er zo uit:

Afbeelding

En als je dus gaat slapen dan is het gewoon een houtblokje zonder de verlichte cijfertjes.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, dank jullie wel voor het meedenken. Ik heb deze gekocht:

https://www.bol.com/nl/p/denver-crp-618 ... 041848364/

Ik heb 'm vannacht voor het eerst gebruikt en voor het eerst sinds langere tijd heb ik weer lekker geslapen. Ideaal dat je de tijd op een plekje in je slaapkamer kunt projecteren. Ook kunnen de cijfers van de display uit zodat mijn partner geen last heeft van het licht. Zo prettig dat ik in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is. Dank jullie wel voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
motorbloemetje schreef:
04-09-2017 21:00
Wij hebben er een en die schijnt op het plafond. Of op de muur, net waar je hem op laat schijnen. En ook nog de optie om dat niet aan te hebben en dus een "gewone" wekker te hebben.
Ik heb deze ook gekocht! Perfect voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven