Wie al verwarming aan?

09-09-2017 21:30 728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja, het is weer tijd voor het jaarlijkse verwarmingtopic. :-)

Hier is ie vandaag voor het eerst aan.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde van de week.. lastig altijd het eerste moment dat ie weer aan gaat
Internagelaktisch
Die van mij staat al een aantal weken aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee. Hij slaat automatisch aan. Soms ruik ik het de eerste avond eventjes en dat heb ik nog niet geroken dus ik vermoed van niet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet, heb sinds twee dagen de ventilator pas niet meer aan.
Vandaag voor het eerst aangehad en zet hem zo weer aan, het is zo koud.
Alle reacties Link kopieren
Houtkachel met flinke blokken eikenhout erop hier. Vandaag voor het eerst. Heerlijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 21:32
Nog lang niet, heb sinds twee dagen de ventilator pas niet meer aan.
Die staat hier nu nog aan!
Alle reacties Link kopieren
Verwarming aan?? Echt niet. o_o :O Het is september en nog steeds rond de 20 graden in huis. Wordt het kouder dan trek ik wel een vest/trui aan of ga met een plaid op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de thermostaat vandaag voor het eerst weer gebruikt. Het was 17 graden in huis, dat was me toch wat te koud.
Ik hoop dat we het nog een paar weken kunnen uitstellen, al was het maar omdat dat betekent dat het nog mooi weer is. Twee jaar geleden zaten we half november nog op een terrasje zonder jas... De buizen van de cv ketel lopen onder een deel van de woonkamer én badkamer, dus we hebben het sowieso lekker warm, ongeacht de tijd van het jaar :-D
blue_lagoon schreef:
09-09-2017 21:32
Nog lang niet, heb sinds twee dagen de ventilator pas niet meer aan.
Gisteravond pas voor het eerst niet aangezet!
Alle reacties Link kopieren
Neeeee, nog lang niet!
Alle reacties Link kopieren
Nope. Tot gisteren 23 graden en met 20.5 graden weiger ik om hem aan te zetten. Het moet hier echt al onder de 18 duikelen wil ik de verwarming aanzetten. Gek genoeg kan ik niet wachten tot ik de geur van kunstmatigheid weer ruik. Maar gelukkig is het nog even niet zo ver.
Nee, nog niet. Ik had tot gister nog een raam open staan. Nu wel alle ramen dicht, maar het is begin september en dan ga ik geen verwarming of kachel aanzetten hoor!
Het is nu 20 graden in huis, dus ook niet nodig.
Hier vandaag voor het eerst. Moest van man. Zodra man zijn hielen had gelicht heb ik hem weer uit gezet.
Nog 22.8 in huis. Nee dus.
Morgen weer een zonnetje in huis dus warmt het weer wat op. Komende week nog niet nodig dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niet. Ik heb net zelfs mijn trui uit gedaan en zit nu in mijn T-shirt. Het is hier 19,5 graden.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet, het is hier nog 20/21 graden in huis. Raampje staat geregeld open.

Vanavond wel de open haard aangedaan, maar puur voor de gezelligheid dat knetterende vuurtje :heart:
LAgirl82 schreef:
09-09-2017 21:36
Nee, nog niet. Ik had tot gister nog een raam open staan. Nu wel alle ramen dicht, maar het is begin september en dan ga ik geen verwarming of kachel aanzetten hoor!
Het is nu 20 graden in huis, dus ook niet nodig.
*20,4 graden
Alle reacties Link kopieren
Was hier vanochtend 16 graden in huis, dus wel ff aan gehad. En eerder deze week ook al. Huis neemt bijzonder snel buiten temperatuur aan
Geen enkele datum/tijdstip voor, als ik het koud heb, heb ik het koud. Dus als dat niet op te lossen is met wat warmer kleden, gaat de verwarming aan. Nu hier trouwens 20 graden dus niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Hier is het nog 20,5 graad in huis.
Ik lig al wel onder een dekentje, maar ik kom net terug van vakantie en ben ziek dus brrr.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Nee het is nog 21 graden in huis en 1 deur heeft de hele dag opgestaan. Ik woon gelijkvloers. Dus voorlopig nog niet nodig gelukkig. 21 graden binnen vind ik de ideale temperatuur.
Het is hier binnen 23 graden, dus gelukkig nog niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven