Waarom rent ze elke keer weg?

10-09-2017 16:36 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus van 30 woont nog thuis en wij hebben drie jaar lang geen contact gehad omdat ik het gevoel had dat zij alleen maar mij leven probeerde te controleren door mij te vertellen dat ik moest stoppen met school etc en meerdere dingen bijvoorbeeld tegen wie ik moest praten of niet. Nou ik wil wel weer dus gewoon weer contact maar elke keer als ik binnen loop, rent ze naar boven of ze komt niet naar beneden totdat ik weg ben ook al moet ze verhongeren. Ik vind dit zulk gedrag zo raar en irritant, ze heeft mijn fotoalbum ook verpest door haarzelf eruit te knippen en ze wilde niet dat ik langs huis kwam toen mijn moeder op vakantie ging. ze wilde heel dat huis voor haarzelf. Nou ik vind haar dus extreem egoistisch en vind dit erg jammer dat ze zich zo gedraagt. nu wil ik haar daarop aanspreken maar voor haar deur zitten kilos spullen en ik kan er niet doorheen. IK wil der dus nu een brief sturen met dat ik het zo jammer vind dat ik door het leven moet zonder een zus.ik heb wel vriendinnen maar tja dat voelt niet hetzelfde aan. Waarom denken jullie dat ze zich zo gedraagt?
Ze wil niks met je te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-09-2017 16:47
Ze wil niks met je te maken hebben.
voor geen reden
En lees je eigen topic even terug:

psyche/familielid-depressief/list_messages/388069
Alle reacties Link kopieren
Wij kennen jullie geschiedenis niet. Hoe moeten wij weten waarom ze zo doet? Als ze echt geen contact wilt, laat haar dan lekker met rust. Steeds weer opnieuw proberen werkt zoals je al gemerkt hebt blijkbaar niet.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Leer nu eens eerst naar jezelf kijken dramaqueen...
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
10-09-2017 16:50
Wij kennen jullie geschiedenis niet. Hoe moeten wij weten waarom ze zo doet? Als ze echt geen contact wilt, laat haar dan lekker met rust. Steeds weer opnieuw proberen werkt zoals je al gemerkt hebt blijkbaar niet.
competitie, strijd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeten wij nou weten waarom ze zo doet? Als ik het zo lees is er al een hoop voorgevallen, je hebt niet voor niets 3 jaar geen contact en ze heeft vast ook niet voor niets haar foto uit jouw albums geknipt. Wat daaraan vooraf gegaan is weet jij, wij niet. Wat zeggen jullie ouders hier eigenlijk van? Had je met hen ook geen contact of hebben jullie elkaar genegeerd op verjaardagen en feestdagen? Een brief schrijven kan helpen, maar alleen als die niet volstaat met beschuldigingen (want jij doet zus en zo) en eisen (jij moet dan wel dit en dat).
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Waarom zijn de bananen krom?
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je constant dezelfde topics?

Hoop je dat je magisch ineens andere reacties krijg ofzo?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
bumbly schreef:
10-09-2017 16:50
Wij kennen jullie geschiedenis niet. Hoe moeten wij weten waarom ze zo doet? Als ze echt geen contact wilt, laat haar dan lekker met rust. Steeds weer opnieuw proberen werkt zoals je al gemerkt hebt blijkbaar niet.
Die staat hier uitgebreid in allerlei topics op dit forum.

Je zus heeft schijnbaar een schijthekel aan je en mss wel heel terecht. Bespreek dit met je therapeut ipv keer op keer hier weer een topic te openen over dezelfde sneuïgheid.
bumbly schreef:
10-09-2017 16:50
Wij kennen jullie geschiedenis niet. Hoe moeten wij weten waarom ze zo doet? Als ze echt geen contact wilt, laat haar dan lekker met rust. Steeds weer opnieuw proberen werkt zoals je al gemerkt hebt blijkbaar niet.
Nou TO heeft er heel veel topics over geopend. Ik zou ook wegrennen als zus zijnde.
Alle reacties Link kopieren
Oké, loepen was even handig geweest idd.. Wát een waslijst zeg!

To laat je zus ign met rust!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
10-09-2017 16:55
Die staat hier uitgebreid in allerlei topics op dit forum.

Je zus heeft schijnbaar een schijthekel aan je en mss wel heel terecht. Bespreek dit met je therapeut ipv keer op keer hier weer een topic te openen over dezelfde sneuïgheid.
ja voor geen reden. er is niks voorgevallen, laatst toen hadden we nog nieuwjaar gevierd en ik had daarna veel stress met school dus was klein beetje teruggetrokken zij nam dat als een belediging en begon zelf niks meer te zeggen waarvan ik dacht ok zij wilt niks meer te maken hebben en toen begon dat gedrag.
Ik zou ook wegrennen. Keihard.
nicole6592 schreef:
10-09-2017 17:01
ja voor geen reden. er is niks voorgevallen, laatst toen hadden we nog nieuwjaar gevierd en ik had daarna veel stress met school dus was klein beetje teruggetrokken zij nam dat als een belediging en begon zelf niks meer te zeggen waarvan ik dacht ok zij wilt niks meer te maken hebben en toen begon dat gedrag.

Ah dus al die andere topics kwamen uit je dikke duim?
nicole6592 schreef:
10-09-2017 17:01
ja voor geen reden. er is niks voorgevallen, laatst toen hadden we nog nieuwjaar gevierd en ik had daarna veel stress met school dus was klein beetje teruggetrokken zij nam dat als een belediging en begon zelf niks meer te zeggen waarvan ik dacht ok zij wilt niks meer te maken hebben en toen begon dat gedrag.
Ik vraag me altijd af of jullie in zo'n huis als in Buitenstaanders wonen.

Je hebt nog een broer en zus. Kap met die belachelijke obsessie voor diegene die jou niet moet en bespreek dit bij je therapeut.
En laat jezelf een IP ban geven hier.
Alle reacties Link kopieren
O ja net als ik eens vergeet te loepen is het er zo een.. Ga in therapie of zo.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Een maand geleden praatte je al vier jaar niet meer met je zus. Dus alsjeblieft zeg, ga je grootje in de zeik nemen.
Waarom wil je langs op het moment dat je moeder op vakantie is? Dan heb jij daar niets te zoeken als je zus, die jou niet moet, daar nog woont. En verheerlijk familie niet, als 't niet klikt dan klikt 't niet, richt je op je eigen leven en vriendenkring.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
10-09-2017 17:04
Ik vraag me altijd af of jullie in zo'n huis als in Buitenstaanders wonen.

Je hebt nog een broer en zus. Kap met die belachelijke obsessie voor diegene die jou niet moet en bespreek dit bij je therapeut.
En laat jezelf een IP ban geven hier.
met mijn broer en zusje heb ik geem contact daar heb ik geen band mee.
En waarom staat dit op de pijler thuis?
nicole6592 schreef:
10-09-2017 17:09
met mijn broer en zusje heb ik geem contact daar heb ik geen band mee.
Je hebt dus met geen enkele sibling een band. Laat 't los en nodig je ouders bij jou thuis uit zolang die zus nog thuis woont.
Alle reacties Link kopieren
Man, man, man. Hardleers ben je in ieder geval wel. Weer zo'n 'ik doe niks verkeerd' topic. Raak steeds nieuwsgieriger naar het verhaal van je zus.
Alle reacties Link kopieren
nicole6592 schreef:
10-09-2017 17:01
ja voor geen reden. er is niks voorgevallen, laatst toen hadden we nog nieuwjaar gevierd en ik had daarna veel stress met school dus was klein beetje teruggetrokken zij nam dat als een belediging en begon zelf niks meer te zeggen waarvan ik dacht ok zij wilt niks meer te maken hebben en toen begon dat gedrag.
Laatst? Wanneer vier jij nieuwjaar dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven