Strijksysteem

15-09-2017 15:00 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een strijksysteem? En dan bedoel ik een strijkplank die lucht blaast en afzuigt met daaraan vast dan een stoomstrijkijzer. Ik ben aan het kijken naar zo'n systeem maar vind ze zo duur. Ik kijk nu zelf naar een Laurastar of Leifheit.

Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een kwestie van mee leren werken ofzo, maar ik vond het niets.
Mijn moeder heeft er één (sinds een half jaar ofzo) en is er helemaal lyrisch over. Volgens mij heeft ze een Philips. Rib uit haar lijf, maar werkt goed, geen problemen. Bij elke mogelijke gelegenheid vertelt ze iedereen hoe fijn haar 'strijkcentrum' is.


Ik strijk zelf overigens gewoon niet. Veel makkelijker, goedkoper en beter voor mijn humeur :yes: . Voor ik op mijn werk ben is de boel toch weer gekreukt...
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat Philips ze ook heeft, ik ga nog is op onderzoek uit. Ik strijk eigenlijk voornamelijk de kleding van mijn vriend. Hij draagt iedere dag overhemden en die kan je niet ongestreken aan. Als ik dan toch bezig ben strijk ik de rest ook maar even mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stoomgenerator en ik ben er blij mee. Strijken kost me nu vrijwel geen moeite. Ik strijk trouwens ook alleen maar overhemden en katoenen broeken, voor de rest helemaal niets.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven