Het is tijd voor mijn kat

17-10-2017 19:58 69 berichten
Hoi viva lezeressen.

Mijn lieve oude kat is stervende, hij heeft nu twee dagen niet gegeten en komt af en toe onder de bank vandaan om te drinken of om te plassen, hij reageert niet meer op zijn roep voor zijn lievelingshapje zachte brokjes, hij heeft het opgegeven en zakt steeds door zijn achterpootjes, ik ben bij de dierenarts geweest en die wil hem morgen wel in laten slapen thuis.

Ik ben vanmiddag onder mijn werk thuis geweest om bij hem te kijken en na mijn werk was hij ineens iets levendiger, hij kwam buiten zitten en drinkt iets enthousiaster en ging plassen maar nu zit hij weer onder de bank.
Hij lijkt geen pijn te hebben maar hij heeft zijn lot geaccepteerd.

Wat zouden jullie doen? Morgen de dierenarts laten komen of zelf laten versterven.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Ik vind het een moeilijk besluit.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Sterkte..ik weet ook niet wat je het best kan doen maar vind het heel sneu voor je. Hoop dat hij een mooi leventje heeft gehad bij je.
Niet laten versterven! Katten laten bijna nooit merken als ze pijn hebben, dat risico wil je niet nemen. Hoe oud is poes?
En zeker thuis laten komen, ik zou niet anders willen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, altijd naar als een geliefd dier aan zijn einde komt :(
Ik zou het persoonlijk prettig vinden om hem rustig te laten inslapen, door de dierenarts (als hij morgen idd niet al zelf naar de eeuwige jachtvelden is afgereisd). Wellicht bespaar je hem daar wat lijden mee.
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem beter laten gaan wanneer het zijn tijd is. Wie weet kom hij er bovenop, zolang hij geen pijn lijdt vind ik persoonlijk dat jij geen recht hebt om er een eind aan te maken.

Sterkte.. ik weet hoe gehecht je kan raken aan een lief diertje.
thankyouforthedays schreef:
17-10-2017 19:59
:hug: