Sinterklaas verlanglijstje

21-10-2017 14:12 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was er een heel leuk topic waar iedereen zijn sinterklaaswensen deelde. Vooral leuk om zelf inspiratie voor je lijstje op te doen.
Dat topic kon ik niet meer vinden, dus hierbij een nieuwe.
Wat staat er op jouw verlanglijstje dit jaar?
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken trapt TO af. Maar ik heb nog niks op mijn lijstje en daarom heb ik dit topic geopend :-D
Alle reacties Link kopieren
Een hoes voor mijn droogmolen en een bakkwast.
En man en ik krijgen samen een airfryer van mijn ouders (dat weet ik al wel maar man nog niet)
Moet er verder nog even over denken, wil niet zoveel zooi in huis halen.
Alle reacties Link kopieren
Na de zomervakantie leg ik altijd een lijstje in de keukenla, iedere keer als me iets te binnen schiet noteer ik het. Scheelt 'verzinnen' in december ;-).
Nu staat er op:
- snijplanken
- beslagkom
- snoeischaar
- pyjama
Ik lees graag maar ben (nog niet / niet meer) lid van de bieb. Minibiebs in overvloed hier in de regio. Om sneller bepaalde dingen te kunnen lezen zou ik bepaalde boeken toch nog aan Sint vragen.

Geld of kadokaart kan ook (mits je niet meer viert met gelovig(e) kindje(s) die snappen dat niet).

Verzorgingsproducten (alleen als sint precies weet wat jij wil of braaf je lijstje volgt en niet spontaan iets heel anders verzint)
Kleurboek van Millie Marotta (waarschijnlijk dierenrijk, maar ik moet nog even uitzoeken welke precies)
Colorist's special effects
Uitsteekvormpjes voor kerstkoekjes
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 7,50 als bedrag en ik heb chocolade, losse thee en een Rituals cadeaubon erop staan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina schreef:
21-10-2017 14:18
Na de zomervakantie leg ik altijd een lijstje in de keukenla, iedere keer als me iets te binnen schiet noteer ik het. Scheelt 'verzinnen' in december ;-).
Nu staat er op:
- snijplanken
- beslagkom
- snoeischaar
- pyjama
Doe ik ook hoor, maar daar zijn nu alleen deze 2 dingen nog bijgekomen. Een pyjama is hier boven budget (15 pp)
Ik zet standaard schoenveters boven aan op mijn verlanglijstje want traditioneel als ik ben, zet ik ook altijd mijn schoen op de dag vd intocht maar dan zijn de volgende ochtend steevast mijn veters verdwenen. Daarnaast dit jaar:

- Kouros of Paco Rabane
- Bioscoopbon
- Nieuw fietszadel
- Biografie van George Michael.

Eens kijken wat ie dit jaar meeneemt uit Spanje maar ja, duurt nog ff he.
Ik moet mijn eigen cadeautjes kopen :'(
Maar hoop stiekem dat ik ook iets van mijn man of mijn moeder krijg.

Wat ik voor mezelf heb gekocht/ga kopen:
- Geurtje (elk jaar weer, mijn dochter heeft hem zelfs op haar verlanglijst gezet met 'voor mama' omdat ze weet dat ik die elk jaar graag wil krijgen van de sint :love: )
- Kookboek
- Een mooie vaas
Alle reacties Link kopieren
Een boek is natuurlijk altijd goed. Even kijken of ik een leuke kan vinden voor ongeveer tien euro (budget is hier 20 euro, vind meerdere kadootjes altijd wel zo leuk).

Zojuist zowaar zelf iets bedacht. Een sticker voor mijn macbook, bijvoorbeeld deze: https://www.etsy.com/nl/listing/2394303 ... _gallery_4
Alle reacties Link kopieren
Heb er nog niet veel op staan, moet nog wel aan de slag met bedenken van wat cadeaus voor op mijn lijstje. Is ook wel leuk om hier dan zo wat inspiratie op te kunnen doen. Meestal doen wij een groter cadeau van max 20 euro en dan nog wat kleine cadeaus van rond de 5 euro.

Heb er meestal wel een boek op staan. Verder vaak wel losse thee of douchegel/bodylotion. Dus zal er dit jaar ook wel weer op komen te staan.
Smaakje kiezen bij Tony Chocolony.

Koelkast-/memobordmagneten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe flanellen dekbedset
Parfum
Alle reacties Link kopieren
Toevallig zocht ik vanmorgen ook dat verlanglijstjestopic ter inspiratie en kreeg het ook niet gevonden. Ik wil graag dingen die ik kan gebruiken in ons nieuwe huis dat we nog aan het verbouwen zijn. Tot nu toe heb ik bedacht:

- whiskeyglazen (Hema)
- longdrinkglazen matching bij de whiskeyglazen
- bloemensnijder
- lamp die aan gaat door de voet aan te raken
- platte keukenweegschaal
Alle reacties Link kopieren
Niet echt voor Sinterklaas maar wat ik graag cadeau zou willen krijgen omdat ik het echt te luxe vind om te kopen zomaar voor mezelf is zo'n dag dat iemand naar je kijkt en met je mee gaat shoppen en dat je dan ná die dag voor eens en altijd weet wat voor soort kleren je het beste staan en dat je in 10 minuten klaar bent met shoppen.

ik word er altijd zo chagrijnig van en ben jaloers op mensen die winkelen leuk vinden :)

Kleding voor naar mijn werk vinden is al moeilijk maar nu heb ik binnenkort bv een bruiloft met een dresscode. Ik dacht, ik begin vroeg dan heb ik aan t einde geen stress. Dus sinds juli al 10 online bestelde jurken teruggestuurd en heb al
3x een ochtend in de stad eraan besteed. Bruiloft is vrijdag 3 november en ik heb nog niks.

En ik krijg 5 dec natuurlijk geen personal shopperdagje maar gewoon iets lekkers om mee te douchen, en daar ben ik ook blij mee :)
Alle reacties Link kopieren
Wat voor dresscode is het en welke maat, en figuur heb je aphia? Weet je ook welk kleurtype je bent (warm, koel?) Ik vind het wel leuk om mee te kijken.

Ik ga denk ik nog wat leuke tijdschriften op mijn lijstje zetten. De quest en psychologie vind ik altijd leuk.
Ik wil 2 gezelschapsspellen, lekker setje om te douchen en iets van schleich voor mijn verzameling.
Een sjaal
Een boek
Hollandse drop
Een traphekje
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
22-10-2017 09:47
Wat voor dresscode is het en welke maat, en figuur heb je aphia? Weet je ook welk kleurtype je bent (warm, koel?) Ik vind het wel leuk om mee te kijken.

Ik ga denk ik nog wat leuke tijdschriften op mijn lijstje zetten. De quest en psychologie vind ik altijd leuk.
o Zanahoria, ik lees je aanbod nu pas!
Dolgraag :)

Lichaamstype of kleurtype weet ik eigenlijk niet.
Dresscode is "feestelijk koningsblauw"

Kan je daar iets mee? :)
deze jurk heb ik bv besteld

http://m.esprit.nl/sale/dames-sale/jurk ... er=default

maar het blauw is bijna zwart en boven is er bij de rits bij mijn rug een stukje gapend gat omdat het niet mooi aansluit. Van voor zit het wel goed.

als ik niet anders vind word het maar deze :(
_aphia_ wijzigde dit bericht op 25-10-2017 22:00
Reden: privacy :)
17.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nog handig om te weten; ik ben categorie gewone gast. Aanhang, want mijn man en de bruidegom kennen elkaar van studie. We zijn niet megaclose maar we zien elkaar paar keer per jaar, altijd in groepje, heel gezellig.

(dus zoek iets wat wél feestelijk is, maar niet té want geen familie en niet superduur want ik heb verder geen feesten meer in vooruitzicht :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een enorme lijst, want ik vier Sinterklaas drie keer en ben ook nog jarig in die week. :proud:

Op mijn lijstje staan dure dingen zoals een airfryer (en accessoires daarvoor) en de Rituals adventskalender, maar ook goedkopere dingen: ze hebben hele leuke nieuwe Jip & Janneke spulletjes bij de HEMA (ik ben gek op J&J) dus die staan erop, verschillende kookboeken (zoals het hartige bakboek van Rutger van den Broek en Spice Wise en Spice Wise Too (boeken over het kruiden van eten)), een puzzel van Jan van Haasteren (Sinterklaasintocht), een hakmolen en de nieuwe cd van Pia Douwes.

Lekker gevarieerd, van alles wat. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet trouwens al dat ik de airfryer én de adventskalender voor mijn verjaardag krijg. :jump:
Alle reacties Link kopieren
- grote omslagdoek
- gezelschapsspel
- badschuim
- kerstboomvoet
- pantoffels
anoniem_355145 wijzigde dit bericht op 25-10-2017 00:13
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is het budget €25,-

Ik heb op mijn lijstje staan:
Een raamkristal
Een specifiek kleurboek
Een doos met 72 kleurpotloden
Tijdschrift Kiind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven