Wat doen jullie op Zondag

22-10-2017 12:36 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie op Zondag ?
Ga je ergens heen...blijf je thuis..
Krijg je visite...moet je helaas werken ?
Verveel je je (altijd) op Zondag ?
Ga je wat leuks doen (met of zonder kinderen)
Ik ben 's benieuwd.
Wij zouden eerst bij iemand op visite gaan , maar dat werd net afgezegd.
Nu liggen we op de bank , in de pyjama.
Gisteren ons vaste rondje visite al rondgegaan (wij bij andere) , zodat we vandaag zover voor ons 2tjes hadden , buiten het visite om , waar we eigelijk op bezoek zouden gaan.
Ik ga zo een wandelingetje maken. Dan lekker kleuren of m'n boek lezen. Vanavond kijk ik heel Holland bakt.
Het liefst doen we niks. Beetje hangen voor de tv. Maar met dreumes is dat toch wel eens lastig. Dus zometeen nog even de deur uit boodschapje doen. Vanavong hhb of f1, moet nog kiezen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de hele dag niet thuis. Er is geen hond.. Mijn huis is onbewaakt, heb de deur niet op slot gedraaid.
Meestal houden we die vrij , beetje in huis keutelen. Op het gemak ontbijten , serie kijken , ik wat haken. Man koken en de kinderen slapen uit en daarna ook rustig aan . Oudste altijd op tijd weer terug naar zijn studentenkamer .
Zometeen 010-AJAX kijken.
Alle reacties Link kopieren
Net even samen schoongemaakt. Straks nog even op de hometrainer, buikspieren trainen, douchen en dan lekker bank hangen.
Alle reacties Link kopieren
Op zondag doe ik meestal het huishouden, omdat ik daar op andere dagen niet aan toe kom: dus schoonmaken en de was en vaak boodschappen voor de eerste helft van de week. Oh en uitslapen is altijd onderdeel van deze dag. Verder meestal een rustig dagje dus.
Alles wat je noemt in de OP en nog veel meer, maar niet alles op één dag.

Man maakt meestal uitgebreid ontbijt. Eieren, verse jus etc. Daarna ruim ik op. Kinderen gaan werken en man gaat sporten. Daarna maak ik elke week de pagina van het online clubblad van de sportclub in orde waar ik verantwoordelijk voor ben.

Dat is elke week vaste prik. Daarna, dingen als: visite, uitgebreid koken, iets huishoudelijks, soms boodschappen, iets creatiefs. Niets moet, alles kan.

Vanaf vier uur komen de kinderen weer thuis, gezellig wat drinken en daarna gezellig eten.
Alle reacties Link kopieren
Meestal plan ik op de zondag niet veel, vind het heerlijk om maar gewoon te kijken waar ik zin in heb. Soms ook even wandelingetje maken, vaak wel tijd om lekker te lezen of soms ook serie kijken.

Vandaag lekker rustig dagje. Lekker lezen. Misschien vanmiddag nog langs ouders of dat zij deze kant op komen en dan nog even spelletje doen.

Verder vanavond in ieder geval Heel Holland Bakt kijken.
anoniem_357066 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 12:51
13.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We hebben net gebruncht, vanmiddag doen we een wasje, borrelen, en nog een rondje bos met de honden. Vanavond gaan we de sauna in, en op tijd naar bed...
Meestal uitslapen, naar de bakker, eten prepareren voor de komende weekdagen, een was of 2, huis schoonmaken en bankhangen. Hangt een beetje af van de afspraken dat weekend.

Gisteren heb ik al een bulk spaghettisaus gemaakt, kledij gewassen en gestreken. Vandaag snoeiafval verzamelen, stofzuigen en één kookwas. Intussen zijn we aan het bankhangen.
Alle reacties Link kopieren
Naar de kroeg Ajax kijken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
NIKS. ik ben niet voor niks Luiwammes.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag doe ik de was want gisteren terug gekomen van vakantie en ik lig op de bank en Netflix.
Normaal doe ik hetzelfde als nu maar dan ga ik ook nog boodschappen doen en het eten een beetje plannen voor de werkweek maar morgen zijn we nog vrij dus dat doen we morgen.
Soms gaan we ergens heen maar meestal niet.
Hier vandaag vroeg opgestaan. Lees: 05.45 uur.
Man is toen een wandeling gaan maken en ik ben de ontbijt/lunchtrommels voor morgen van man en kind gaan voorbereiden.
Kop koffie voordat kind om 07.00 uur opstond.
Kind verzorgd en ontbijt gemaakt.
Zelf even gaan zitten, wederom met kop koffie.
Vervolgens mijzelf gaan verzorgen.

Beetje TV/ Netflix/Viva forum/ tijdschrift gelezen.
Man vertrokken voor een MP-aankoop.
Kind en ik lunch gegeten.

Nu beetje Vivaforum en man voetbal op TV. Kind IPad.
Ik ga zometeen een herfstwandeling maken, met of zonder kind, wat kind wil.

Vanavond koken, eten, ontspannen op d bank.

Vandaag dus echt eens een rustige dag. Zin in. Man verwacht altijd dat voor en met kind bij voorkeur elke seconde gepland is met vermaak. Ikzelf ben van mening dat een kind zichzelf moet kunnen vermaken en zo nu en dan een time-out-dag kan gebruiken. Net zoals ikzelf die time-out-dag kan gebruiken.
Ik heb echt geen zin om altijd gepland en bepland te zijn met vanalles. Heb juist enorm behoefte aan niets moeten.
Meestal wel even een stukje wandelen ergens of op bezoek bij iemand. Vandaag niet, we hebben een hele slome dag en daar waren we ook wel aan toe. We hebben allemaal tot na 9 uur in en om bed gehangen (wel gewoon half 7 wakker dankzij kids). Ontbeten, man en zoon met hond naar het water terwijl dochter en ik maskertjes namen en gingen scrubben en tutten in bad. Nu kook ik vast voor maandag en dinsdag en kijken we ondertussen een film. Verder ga ik nog even slapen straks, ben uitgeput na zo ongeveer de meest heftige 2 weken van mijn leven....
Cursus photoshop. Foto's bewerken. Beetje huishouden. Boek lezen. En misschien straks nog naar buiten om te fotograferen.
momo1980 schreef:
22-10-2017 13:08
. Verder ga ik nog even slapen straks, ben uitgeput na zo ongeveer de meest heftige 2 weken van mijn leven....
Ik las het net ergens anders, gecondoleerd Momo :hug: Sterkte samen!
Alle reacties Link kopieren
Zondag is de dag dat vriend en ik samen vrij zijn. Net samen boodschappen gedaan en samen hachee gemaakt. Nu lekker samen series kijken en vanavond komt er een vriend. Heerlijke relaxen op zondag. Vorige week deden we een bokbiertocht, andere week samen lunchen of winkelen, spelletjes of iets.
Lekker niksen. Zeker niet op visite, want dat vind ik niets aan. Zit ook niet op visite te wachten.

Nu lekker tv aan, laptop op schoot en kop thee en kat naast me. Heerlijke rustige middag. Man is aan het werk dus ik heb het rijk voor me alleen.

Soms op de zondag, als ik zin heb, even de stad in of naar de supermarkt, bij mooi weer een rondje lopen. Verder doen we eigenlijk weinig op de zondag.
meestal op zondag niet zo veel. Echt een bijkomdagje.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, dat lukt weer sinds een paar weken door een nieuw bed.
En wat kleine hhd klusjes. Planten water gegeven, vaatwasser uitgeruimd en klein beetje was opgeruimd wat er nog van gisteren lag.
Mss zo nog mijn administratie bijwerken en dat is het wel. Oh net nog granola gemaakt zodat ik deze week weer lekker ontbijtje heb.

Vanavond HHB kijken en tussendoor de start van F!.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag helaas blokken voor een tentamen, maar normaal gesproken ben ik de zaterdagavond uit geweest en neem ik de zondag lekker vrij. Oftewel uitslapen en lekker series kijken op de bank. Af en toe wat huishoudelijke klusjes, omdat ik daar vaak alleen zondag veel tijd voor heb.
Alle reacties Link kopieren
@Troeteltje, wow sta je altijd zo vroeg op?
Ik heb vaak gewerkt op zondag, maar ben nu voor het eerst in weken weer eens vrij op zondag. Heerlijk. Lekker beetje schoonmaken in huis, spelen met mijn kat en straks lekker voetbal kijken. Vanavond CSI avondje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven