Schoonmaakster gezocht tips gevraagd.

17-11-2017 16:12 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een goede en vooral betrouwbare schoonmaakster voor 2 of 3 uurtjes per week.
Wij zijn een gezin met 3 kinderen en een goudvis :-D en wonen in een normaal huis met 3 slaapkamers, badkamer en 2 toiletten in Eindhoven .
Heeft iemand tips hoe ik een goede kan vinden ,via via is al bekend, maar niet gelukt.
Wat is het gangbare uurtarief en wat kan ze doen binnen die tijd?
Alvast bedankt.
Oproepje op facebook?
12,50 per uur
Binnen 3 uurtjes moet lukken:

- Strijken
- Wassen
- De badkamers doen
- Stoffen
- Stofzuigen
- Vaatwasser in en uitruimen
- Gang schoonmaken
- Keuken soppen
- Plinten schoonmaken
- De ramen zemen
- Boodschappen doen
- Troep vd kinderen opruimen

Lukt haar dat niet binnen 3 uur dan heb je geen goeie.

Tarief: max 5 euro per uur. Koffiepauze is eigen tijd.
Briefje ophangen supermarkt
Alle reacties Link kopieren
Vijf euro per uur? Grapjas!
aatjuhh123 schreef:
17-11-2017 16:18
Binnen 3 uurtjes moet lukken:

- Strijken
- Wassen
- De badkamers doen
- Stoffen
- Stofzuigen
- Vaatwasser in en uitruimen
- Gang schoonmaken
- Keuken soppen
- Plinten schoonmaken
- De ramen zemen
- Boodschappen doen
- Troep vd kinderen opruimen

Lukt haar dat niet binnen 3 uur dan heb je geen goeie.

Tarief: max 5 euro per uur. Koffiepauze is eigen tijd.
Je vergeet de tuin......
Alle reacties Link kopieren
Via Helpling?
huiscleaning.nl heb ik de mijne vandaan. Kost 12,95 per uur, all in en niet zwart. En je kunt nog switchen als het niet bevalt.
poeziewoezie schreef:
17-11-2017 16:20
Je vergeet de tuin......
Ja, maar weet niet of TO die heeft. anders had dat zeker in het lijstje gestaan.

3 uur is lang hoor.
Voor een zwarte schoonmaakster is het uurtarief minimaal 12,50.
Wat ze allemaal in 3 uur kan hangt af van hoe groot je huis is, hoeveel prullaria en of je het zelf ook bijgehouden en opgeruimd hebt.

Maar over het algemeen lukt e wc, badkamer, keuken, alles stoffen, dweilen, stofzuigen en wat extra's wel. Wellicht niet allemaal een grote beurt.
3 uur is helemaal niet lang om een huis schoon te maken, tenzij je een klein flatje hebt met weinig meubels enzo. 3 uur vliegt echt om.
montblanc schreef:
17-11-2017 16:20
Vijf euro per uur? Grapjas!
Ja, je hebt gelijk. Is veel te veel. Was ook een grapje.

4 euro max dan.
Alle reacties Link kopieren
Aatjuh komt het werk bij je doen voor genoemd tarief. En in drie uur kan hij of zij flink wat werk verzetten, dat lees je maar.

Ik ben aan onze werkster gekomen door op Facebook een oproepje te zetten en aan mensen in mijn woonplaats (kennissen op FB) via een persoonlijk berichtje te vragen of ze een werkster hebben en of die toevallig nog extra adressen zoekt. Ik betaal een vorstelijke 14 euro per uur en ze is heeeeeeel goed!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
Tuin, was, droog,afwasmachine en strijken hoeft ze niet te doen, maar wil wel graag een ervaren schoonmakers MET referenties.
makreel schreef:
17-11-2017 16:29

Aatjuh komt het werk bij je doen voor genoemd tarief. En in drie uur kan hij of zij flink wat werk verzetten, dat lees je maar.
Ik heb geen talent voor huishoudelijk werk.

Zelfs niet als ik mijn jurk aantrek.

Degene die het bij mij doet heeft wel dat talent. Ben ook erg blij met haar.
Kijk eens op de site van Homeworks
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die van mij via via. Ze komt 1x in de 14 dagen 1,5 uur. Daar krijgt ze 20 euro voor (zwart). Stoffen, stofzuigen, dweilen en badkamer. Ik heb een klein huisje en dat lukt makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
17-11-2017 16:18
Binnen 3 uurtjes moet lukken:

- Strijken
- Wassen
- De badkamers doen
- Stoffen
- Stofzuigen
- Vaatwasser in en uitruimen
- Gang schoonmaken
- Keuken soppen
- Plinten schoonmaken
- De ramen zemen
- Boodschappen doen
- Troep vd kinderen opruimen

Lukt haar dat niet binnen 3 uur dan heb je geen goeie.

Tarief: max 5 euro per uur. Koffiepauze is eigen tijd.
Zo hé, jij bent veeleisend voor €5,- per uur. Lukt het haar wél binnen 3 uur dan heb je geen goeie,want dan heb je er eentje die met de franse slag werkt. Maar dat zou ik ook doen als ik maar 5 euro per uur zou krijgen.
:biggrin:
Onze schoonmaakster verdient 15 euro per uur en doet veel (vind ik). Maar niet zoveel als dat lijstje :bonk:

Wat ze doet (huis 2 verdiepingen, 3 royale slaapkamers, royale woonkamer en royale keuken): alles zuigen en dweilen, stof afnemen, badkamer (kleintje) en keuken de fronten, aanrecht en fornuis. Soms heeft ze wat tijd over en doet dan de ene keer de afzuigkap, een paar ramen, achter de radiatoren, etc.
Via facebook gevonden. Daar staan vaak oproepjes op.
Hebben jullie de Nextdoor buurtapp?
Daar staan bij ons altijd schoonmakers op die zich aanbieden.
Minimaal 12 euro zal je wel moeten betalen en voor minder dan 3 uur per week komen de meesten niet bij je langs.
aatjuhh123 schreef:
17-11-2017 16:18
Binnen 3 uurtjes moet lukken:

- Strijken
- Wassen
- De badkamers doen
- Stoffen
- Stofzuigen
- Vaatwasser in en uitruimen
- Gang schoonmaken
- Keuken soppen
- Plinten schoonmaken
- De ramen zemen
- Boodschappen doen
- Troep vd kinderen opruimen

Lukt haar dat niet binnen 3 uur dan heb je geen goeie.

Tarief: max 5 euro per uur. Koffiepauze is eigen tijd.
Nou Aat, die schoonmakers staan vast in rijen van 15 voor je deur te smeken of ze alsjeblieft bij je mogen komen werken om als slaaf behandeld te worden...
Alle reacties Link kopieren
Werksters.nl is wel een goeie site.
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn deze vraag TO, dacht er gister nog aan om eens concreet te gaan zoeken. Ik heb wel een beetje moeite met dat zwart werken, maar vind het vooral lastig dat je iemand in je huis moet laten en dan nog maar moet afwachten hoe iemand in de praktijk is.

Die websites die schoonmaaksters koppelen die dan wit werken spreken me wel aan, heeft iemand dat ook echt zelf geprobeerd? Ik zie dan bv Helpling of schoonmaakstudent en dan vraag ik me af of dat nou echt goede en betrouwbare schoonmaaksters zijn?
Alle reacties Link kopieren
Degene die bij jou thuis komt moet zijn/haar inkomsten bij de belasting aangeven. Doet hij/zij dat niet dan is diegene verantwoordelijk en niet degene die heeft uitbetaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven