Onverklaarbare tabakslucht in auto...

17-11-2017 19:03 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu toch iets raars... Ik stapte net na mijn werk in de auto, zet de verwarming even goed hoog en ga rijden. Ineens komt er een enorme tabakslucht mijn auto in en die bleef de hele reis hangen, wat ik ook deed met de ventilatie. Het punt is: ik rook niet en er heeft ook nog nooit iemand in mijn auto gerookt (en ik ben de eerste eigenaar van de auto)! Weet iemand misschien hoe dit komt?
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik herken het wel! Had het laatst in een huurbus, en van de week ook met mijn eigen auto. In mijn eigen auto had ik ook de verwarming vrij hoog staan, dus blijkbaar heeft het daar iets mee te maken..
Peuk ergens terecht komen, van iemand die 'm bijv. naar beneden heeft gegooid uit een flat? Zo heeft er ook een verpakking van een wietkoekje onder mijn motorkap gelegen, en die dingen eet ik echt niet :')
Alle reacties Link kopieren
intothewild schreef:
17-11-2017 19:05
Peuk ergens terecht komen, van iemand die 'm bijv. naar beneden heeft gegooid uit een flat? Zo heeft er ook een verpakking van een wietkoekje onder mijn motorkap gelegen, en die dingen eet ik echt niet :')
Hmmm... Misschien inderdaad even onder de motorkap kijken... Goeie tip, dank!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Haha, het eerste dat me te binnen schiet, is dat ik tijdens mn zwangerschap kan ruiken of mensen in de auto voor mij roken, als hun ramen open staan en ik mn ventilatie aan zet.
Alle reacties Link kopieren
Bebis schreef:
17-11-2017 19:06
Haha, het eerste dat me te binnen schiet, is dat ik tijdens mn zwangerschap kan ruiken of mensen in de auto voor mij roken, als hun ramen open staan en ik mn ventilatie aan zet.
Ja, dat heb ik inderdaad ook. Maar dit duurde echt de hele reis, met telkens andere auto's in de buurt...
Winter is coming...
Toen ik gestopt was met roken, rook ik het ook als in de auto voor of naast mij iemand een sigaret op stak. Zelfs als mijn ramen dicht waren.
Bebis schreef:
17-11-2017 19:06
Haha, het eerste dat me te binnen schiet, is dat ik tijdens mn zwangerschap kan ruiken of mensen in de auto voor mij roken, als hun ramen open staan en ik mn ventilatie aan zet.
Hier hoef ik niet zwanger voor te zijn!
Maar idd blijft dat kort hangen!

Ik zou idd de motorkap checken.
Alle reacties Link kopieren
Gedroogde blaadjes die aanbakken onder je motorkap? Of die tussen je raam en motorkap zitten?
Tabak is toch ook gedroogde blaadjes? Kan me voorstellen dat het hetzelfde ruikt.
Alle reacties Link kopieren
winterqueen schreef:
17-11-2017 19:10
Ja, dat heb ik inderdaad ook. Maar dit duurde echt de hele reis, met telkens andere auto's in de buurt...
Dan lijken me die uitlaatgassen van die andere auto's harder te stinken dan die niet bestaande peuk...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ben je niet per ongeluk in een (verse) peuk gaan staan?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-11-2017 20:15
Ben je niet per ongeluk in een (verse) peuk gaan staan?

Zat ik ook al aan te denken (want zo ruikt het echt), maar alles gecheckt ;-). Ik ga straks even onder de motorkap kijken, ik hou jullie op de hoogte!
Winter is coming...
Hopelijk zit daar iets onder! Succes ;)
Alle reacties Link kopieren
En, wat was het nou?
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
18-11-2017 01:07
En, wat was het nou?
Dit forum is heel goed voor me. Had gisteravond geen zin meer, maar lees nu jouw berichtje en denk: ja, nu moet ik wel. Dus uit m'n bed gerold en net gekeken. Er lagen inderdaad wat blaadjes en een soort besjes op de richel onder de motorkap, dus ik hoop dat dat het is! Moet morgen weer een tijdje rijden, dus we gaan het meemaken.

Wel grappig, de buurman liep net langs en daar stond ik dus (vrouw) in m'n hoodie met gouden sterren erop heel profi onder de motorkap te kijken. Hij keek heel goedkeurend :yes: .
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit gister ook!
Hopelijk is het nu opgelost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven