Catalogus met meuk, wie kent hem?

21-11-2017 12:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden ontving mijn moeder per post nog wel eens een kleine catalogus vol met allerlei huishoudelijke producten in de categorie 'meuk'.
Volgens mij was het een Duits bedrijf en er stond echt van allerlei spul in. Meestal in heel kitcherige foute uitvoering.
Eierwekkers in de vorm van een enorm lelijke kip, van die enge vensterbank poppen, dat idee.
Maar ook handige producten.

Nu ben ik op zoek naar de naam van die catalogus/winkel.
Wie heeft enig idee waar ik het over heb?
Bader ?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was het de ter meulen
die ik wilde bestaat al...
Klingel is er ook zo 1
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij liep er eens een topic hier over hilarisch kansloze frutsels uit de Huis & Comfort gids. Volgens mij komt het moederbedrijf uit Duitsland o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Die moderne Hausfrau?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
https://www.moderne-hausfrau.de/
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2017 12:52
https://www.moderne-hausfrau.de/
:-D Leuk om te bekijken
Tchibo?
Alle reacties Link kopieren
Matisse schreef:
21-11-2017 12:37
Volgens mij liep er eens een topic hier over hilarisch kansloze frutsels uit de Huis & Comfort gids. Volgens mij komt het moederbedrijf uit Duitsland o.i.d.
Ja!!! Die!!!
Dankjewel!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je kopen? :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
gegoogled...openingspagina met een "ster om van te houden" whahahahahaha :rolling:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Kuzu schreef:
21-11-2017 14:45
Ja!!! Die!!!
Dankjewel!!!
Graag gedaan! En, als je kansloze plaatjes tegenkomt, wel even een foto maken en hier plaatsen he? :lol:
Alle reacties Link kopieren
De Huis en Comfort is echt hilarisch. Vooral die teksten die ze bij de artikelen schrijven om ze aan te prijzen.
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben handige dingen!
Geweldig voor de feestdagen. Zoals ze zelf zeggen; 'Geniale producten, gunstige prijzen'. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
opoetet schreef:
21-11-2017 18:45
De Huis en Comfort is echt hilarisch. Vooral die teksten die ze bij de artikelen schrijven om ze aan te prijzen.
Ja, de teksten zijn ook echte pareltjes.
Nu heb ik de Huis en Comfort niet in huis, dus ik vergaap mij even op de website aan de artikelen. Ben blijven steken op de pagina's met damesmode. Afslankpanty, vestsluiting, verwarmde sjaal, haarnetje, onzichtbare riem, regenkapje, t-shirt met kat, arm-afslankshirt, knuffelpak en tovermouwen. Ik weet waar ik kleding ga halen voor het volgende themafeestje!
Alle reacties Link kopieren
Haha, Matisse.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2017 12:52
https://www.moderne-hausfrau.de/
Bedankt he. Nu wil ik ook een Makronator (met een gratis Porzellan-etagere!). En drie stuks Jeans-Verschlusseinsatz. En een Fleisch-Piekser.

Net wist ik nog niet eens dat het bestond, en nu is mijn keven niet compleet zonder... :'(
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
21-11-2017 12:35
Vroeger was het de ter meulen
Ach ja, Platypoes nog Platykitten, die ellenlange zondagen vroeger bij opa en oma in de woonkamer. Ruziënde volwassenen om je heen, kibbelende tantes, pochende ooms. Muffe kaaskoekjes op tafel en gore kersenbonbons.
Behalve een naar sigaren ruikend schaakspel geen enkel stuk speelgoed te vinden en nergens ook maar iets leuks te lezen.
En dan... ligt daar tussen de kranten... de Termeulen Post.

Uren en uren leesvermaak.
Ooooh, de herinneringen zijn bitterzoet. ;-D
Oh oh oh
Ik zie de bloeskraag! Nog zo'n product dat je echt moet hebben! :yes: :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven