Amerikaanse kerst verlichting kopen

11-12-2017 16:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb op een Amerikaanse site (www.laserchristmaslights.com)
een laserlicht verlichting gezien. Nu vraag ik me af of het Amerikaanse wattage gelijk is aan het Nederlandse. Of maakt dat niets uit?

En nog iets, die stekkers in Amerika zijn anders als de Nederlandse, kan ik gewoon zo'n vakantie/reis stekker gebruiken?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
kan aan mij liggen hoor maar als het echte lasers zijn, dan zijn die toch verboden in NL? grote kans dat ze dan niet voorbij de douane komen...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Waarom in America bestellen?https://www.bol.com/nl/p/n-v-t/92000000 ... modal_open ze hebben ze ook bij Bol
Het Amerikaanse voltage is anders dus ja dat kan problemen geven .
Ik zou het nooit vanuit Amerika kopen, als het kapot gaat binnen de garantie zit je al aan. En garantie komt waarschijnlijk te vervallen wanneer je een omvormer gebruikt.

Nee, gewoon iets in NL kopen.
Alle reacties Link kopieren
Pepermint_Patty schreef:
11-12-2017 16:54
Waarom in America bestellen?https://www.bol.com/nl/p/n-v-t/92000000 ... modal_open ze hebben ze ook bij Bol
Omdat ik al een prut verlichting heb gekocht. Die ze ook bij de blokker hadden vorig jaar😉 die zie je dus niet of je moet het er helemaal opzetten, en dan beslaat die dus niet het hele object. In mijn geval een enorme dennenboom😊
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
11-12-2017 16:44
kan aan mij liggen hoor maar als het echte lasers zijn, dan zijn die toch verboden in NL? grote kans dat ze dan niet voorbij de douane komen...
Bij bol word het ook allemaal omschreven als laser, denk dat t wel meevalt😉

Je kan ze ook binnen gebruiken bij feestjes
Alle reacties Link kopieren
bubble-eye schreef:
11-12-2017 17:05
Omdat ik al een prut verlichting heb gekocht. Die ze ook bij de blokker hadden vorig jaar😉 die zie je dus niet of je moet het er helemaal opzetten, en dan beslaat die dus niet het hele object. In mijn geval een enorme dennenboom😊
Dan heb je ook aan deze niets. Dennenbomen zijn niet dicht genoeg en absorberen de lichtpunten.
Ze zijn bedoelt om op huizen, grond of boomstammen en takken te projecteren.
Die amerikaanse zijn trouwens zwakker als die van Bol. De Bol laserstralers zijn klasse 2 en die uit Amerika klasse 1.
Maar als je het toch wilt proberen, ze hebben europese stekkers. Moet je wel aangeven bij de bestelling eerst even informeren of ze ze op voorraad hebben.
Zou ze wel buiten de maanden november, december en januari bestellen. Dan kun je ze nog terugsturen als ze tegenvallen.

Heb even de FAQ gelezen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Amerikaanse lampjes hebben inderdaad een andere voltage, het moment dat je ze dmv van alleen een verkoopstukje in een Nederlands stopcontact doet springen ze gelijk stuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven