(fout) camping feest aankleden

11-12-2017 17:20 23 berichten
hi dames,

Ik wil voor mijn 40e verjaardag een tof thema feest thuis geven.

Ik wil het graag het thema camping meegeven omdat we ons huis helemaal gaan verbouwen.

Maar hoe kleed je het huis tof aan in dit thema?

Hopelijk zijn jullie wel creatief, ik namelijk totaal niet ;-)
Verstelbare tuinstoelen binnen, parasol , opblaasbadje , drinken in koelboxen weg zetten.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ga altijd naar een naturistencamping dus iedereen naakt laten komen?

Nee serieus, kan je een tentje ofzo binnen neerzetten? Een slagboom bij de deur, een cocktailbar en een bingohoekje. Is het binnenkort of in de zomer? Badjes in de tuin. Lastig hoor!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Wc rol onder de arm bin wijze van corsage
Alle reacties Link kopieren
Plastic stoelen en tafels en zo'n kleed wat mensen in de voortent hebben liggen of een groene mat bij wijze van gras.
Parasol en lampionnen.
Iedereen in trainingsbroek en op crocs.
Wijn enzo uit de jerrycan schenken
Dank voor de ideeën, feest is binnenkort en dus binnen
Alle reacties Link kopieren
HasseSimonsdochter schreef:
11-12-2017 17:38
Wc rol onder de arm bin wijze van corsage
Wc rol op tafel en wie naar de wc wil neemt hem mee.
BBQ in de woonkamer. Je gaat toch verbouwen.
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
11-12-2017 17:34
Tja, ik ga altijd naar een naturistencamping dus iedereen naakt laten komen?

Nee serieus, kan je een tentje ofzo binnen neerzetten? Een slagboom bij de deur, een cocktailbar en een bingohoekje. Is het binnenkort of in de zomer? Badjes in de tuin. Lastig hoor!
Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
regenhaag schreef:
11-12-2017 22:24
Wc rol op tafel en wie naar de wc wil neemt hem mee.
Haha grappig
Een campingwinkel waar mensen zelf hun drank kunnen halen, foute parasols en stapels bierkratten
Alle reacties Link kopieren
Partytent opzetten en versieren met plastic vlaggetjes en bloemenslingers. Campingstoelen en -tafel neerzetten. Plastic zeiltje erop. Gebruik plastic servies. Koop van dat houdbare vlees in aluminiumverpakking en leg dat op de skottelbraai. Of smac! Lauwe frisdrank en bier uit de koelbox. En oploskoffie.
Opblaasstoelen, hangmatten.

Dresscode korte broek en teenslippers.

Heb je hier een aparte ruimte voor of doe je dit gewoon in je huiskamer? Staan er geen meubels?

En waarom?

Ik hou van kamperen, echt. In de zomer, met mooi weer. Maar waarom zou je hier je thema van maken als je in de winter thuis zit? Ik geloof niet dat ik hier als gast zin in zou hebben.

Maar goed, dat is misschien een leeftijd-dingetje ofzo. Ieder zijn meug dan maar.
nicky_l wijzigde dit bericht op 11-12-2017 23:03
Reden: Typo verwijderd.
0.13% gewijzigd
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Op de scottelbraai ter plekke warme hapjes bereiden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kampvuurtje buiten met gitaarmuziek, de barbecue ernaast. En dan een parasol/partytent met en een tap erbij. Of beter nog een dichte partytent met gehuurde heater dus naast het kampvuur en de barbecue die buiten staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En Nederlandse schlagers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ga alleen niet binnen barbecuen dat is vragen om koolmonoxide vergiftiging.
Alle reacties Link kopieren
Als Belg zou ik zeggen 'nodig een paar lawaaierige Nederlanders uit' maar ik vermoed dat je niet op zoek bent naar dat soort tips ;-D
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
12-12-2017 12:11
Als Belg zou ik zeggen 'nodig een paar lawaaierige Nederlanders uit' maar ik vermoed dat je niet op zoek bent naar dat soort tips ;-D
:HA:
Alle reacties Link kopieren
marshmellows op een stokje in het vuur
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
11-12-2017 23:22
Kampvuurtje buiten met gitaarmuziek, de barbecue ernaast. En dan een parasol/partytent met en een tap erbij. Of beter nog een dichte partytent met gehuurde heater dus naast het kampvuur en de barbecue die buiten staan.
Gezellig!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Orangetree schreef:
11-12-2017 18:26
Wijn enzo uit de jerrycan schenken
:applause:

Tentharingen waaraan je de saté/BBQ prikt
Waslijn met sokken als slingers
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
12-12-2017 12:11
Als Belg zou ik zeggen 'nodig een paar lawaaierige Nederlanders uit' maar ik vermoed dat je niet op zoek bent naar dat soort tips ;-D
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven