Januari 2018 Storm

18-01-2018 08:54 275 berichten
Plak hier de updates en linken neer.
TO begint.
Live mee kijken vanaf Schiphol
http://www.nhnieuws.nl/nieuws/218384/LI ... p-Schiphol
Ben je uitgewaaid, vind je het heerlijk,ben je het zat, ben je aan het "spijbelen"werk je veilig vanaf huis, je kan van alles kwijt over de januari storm 2018.
En anders lees je gewoon lekker mee.
Er waait net een stuk dakbedekking van de schuur van de buurman in mijn tuin, en de groene kliko ligt al om. Regio Bollenstreek.
Alle reacties Link kopieren
Ze zochten invallers op mijn werk vandaag. Ik heb gezegd dat ik druk ben en lig nu onder een dekentje te internetten. Ik had zo geen zin om door de storm naar mijn werk te fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die storm berichten vaak nogal overdreven, maar waarschijnlijk woon ik gewoon veel te ver van de kust af.

Gaat het er echt zo heftig aan toe bij jullie?
Ik woon in Zuid-Holland richting de kust en hier waait het keihard. Net zijn de kinderen en ik naar school gelopen, maar er waren stukken dat we bijna niet vooruit kwamen door de wind. Andere stukken werden we juist vooruit geduwd!

Ik hou niet van storm. Mijn kop wordt er zo onrustig van.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de Kop van noord- Holland buldert het behoorlijk.
Heb dochter en vriendin naar school gebracht 12 km verderop. Is niet te doen door de polder .
Kwam welgeteld één stoere fietser tegen onderweg
Er stond een rij van auto's bij school om kinderen af te zetten, veel kinderen komen van het platteland en moeten ver fietsen.
Ik was duidelijk niet de enige ouder . :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Zit zelf hoog&droog in kantoorpand, maar arme kinderen (tieners hoor) moeten er vandaag (op de fiets) dwars doorheen
Baal daar van
Alle reacties Link kopieren
Hier aan de kust waait het echt heel hard.
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Holland en het waait erggg hard!!!! Zelfs met de roosters dicht bewegen mijn gordijnen!!!!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik heb creatief geschoven met meetings en kan lekker thuiswerken vandaag. Om 7 uur begonnen dus nu eerste pauze. In alle rust een aantal inhoudelijke dossiers doorwerken! En ik vermijd de trein die vandaag sowieso al minder rijdt....

Alle planten liggen al om, laat ik maar even zo. Kat is onrustig en pas gaan slapen toen ik alle luikjes in het huis dicht deed. En er waait vanalles door de straat.

Regio Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat mijn huis straks wegwaait Het fluiten is zooo vreselijk hard! Blij dat ik voor zoon eindelijk busvervoer heb, als hij met ov had gemoeten had ik m thuisgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Hier valt het met de wind nog wel mee, maar het is hartstikke donker, het komt echt al de hele ochtend met bakken naar beneden en nu hagelt het ook nog.

Net mijn zoontje naar school gebracht, de broek die ik aanhad was natter dan die ik even later uit de wasmachine haalde :O :P

Regio noord oosten.
nina1966 schreef:
18-01-2018 09:15
Ik heb het idee dat mijn huis straks wegwaait Het fluiten is zooo vreselijk hard! Blij dat ik voor zoon eindelijk busvervoer heb, als hij met ov had gemoeten had ik m thuisgehouden.
Heb je door de verhuizing nu wel recht op schoolvervoer? Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier omgeving Gouda echt bizar. Het hele huis trilt. En mn kat is in de stress.
Alle reacties Link kopieren
.
ladymadonna wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:12
98.63% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
18-01-2018 09:20
Het is hier omgeving Gouda echt bizar. Het hele huis trilt. En mn kat is in de stress.


Hier ook omgeving Gouda en ik kan dit bevestigen.

:high5:

Ben aan het werk dus ik zie eventuele schade en rare dingen vanavond wel.
Alle reacties Link kopieren
Midden des lands, het gaat echt hard. Ik slaap op zolder en we voelen het hele huis trillen. Hoop dat de dakpannen blijven liggen. Ik heb gelukkig vrij vandaag, ga nergens heen.
Alle reacties Link kopieren
Dooood eng op me werk momenteel... sta bij een tankstation wat maar 3 pompjes heeft en nog bediend is. Ik tank voor de klanten.. me hokje waait zowat weg... brr niks voor kaylee dit
Zuid Holland en het waait hier bizar hard. Fietsen & lopend naar school is echt niet te doen, gelukkig iemand gevonden die ons wilde brengen dus de kinderen zijn veilig op school.

De deuren hier binnen waaien gewoon uit t slot o_o en de kat is helemaal van t padje. Alleen maar aan het grommen en heen en weer aan het rennen.. sneu!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1555276 ... wege-storm

Het Dierenpark Amersfoort blijft donderdag gesloten vanwege de storm. De dierentuin heeft dit besloten omdat de kans bestaat dat er takken van de bomen los kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net het hekje in de voortuin provisorisch met touwen ergens aan vast gemaakt want dat waait anders om.
En ik hoorde zojuist een harde klap in de straat, geen idee wat dat was.
Het gaat behoorlijk te keer hier.
Hier is Noord-Brabant trouwens.
Zuid-Holland (regio Rotterdam maar niet in Rotterdam), het waait hier aardig. Huis doet het goed, binnen klappert niks, de luchttoevoer suist ook niet overdreven. Ik hoorde net wel een kliko van een van de buren omvallen.
Voorlopig blijf ik wel even binnen.
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg, het gaat al flink tekeer bij jullie. Hier in het hoge noorden aan de kust valt het nog best mee vind ik. Ok, het waait stevig (7 Bf schat ik) maar dat doet het hier meestal :biggrin:

Had uit voorzorg mijn hardlooprondje van vanochtend maar gecanceld maar het had, achteraf gezien, best nog wel even gekund.

Vooralsnog hier dus geen omgewaaide kliko’s of rondvliegende takken en dakpannen. Maar het zal ongetwijfeld deze kant ook nog opkomen.
vera8 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 09:44
1.22% gewijzigd
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven