Welke Steelstofzuiger?

18-01-2018 12:57 17 berichten
Lijkt me zo handig, zo'n Steelstofzuiger, om even gauw tussendoor de woonkamer/keuken mee te zuigen! Geen gehannes met snoeren en dat zware ding achter je aantrekken.

Ik wil er graag eentje, maar zie enorm veel verschillende ook qua prijs e.d.

Iemand ervaring met zo'n ding? Zijn ze allemaal op accu?
Vind je het handig of juist niet?
Wat is een goede, en toch betaalbaar?
Vind het ook handig als ik de bank ermee kan afzuigen (kattenharen).

Hoor graag ervaringen!
Sorry geen ervaring. Het lijkt mij erg onhandig juist, dan moet je altijd het hele geval tillen ipv gewoon lekker achter je aan trekken. Is toch veel zwaarder? Ze zijn niet allemaal op accu, sommigen hebben een snoer.
Voor de bank is een kruimelzuiger handiger lijkt me?
Marana-- schreef:
18-01-2018 13:05
Sorry geen ervaring. Het lijkt mij erg onhandig juist, dan moet je altijd het hele geval tillen ipv gewoon lekker achter je aan trekken. Is toch veel zwaarder? Ze zijn niet allemaal op accu, sommigen hebben een snoer.
Voor de bank is een kruimelzuiger handiger lijkt me?
Volgens mij zijn ze wel redelijk licht maar dat zal wel verschillen per merk? Ik wil hem alleen hebben om de keuken bijv even gauw te zuigen aan t eind van de dag, en dan vind ik het zo onhandig om de echte stofzuiger helemaal uit de kast te sleuren. Kruimeldief gebruik ik nu ook wel vaak, maar krijg een complete nekhernia van dat ding als ik de hele keuken zuig hahaha.
Kattenharen krijg ik niet met de kruimeldief vd bank, daar is hij niet krachtig genoeg voor :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd naar zo'n ding, uiteraard zonder snoer. Andere optie is een robotstofzuiger. Qua gewone stofzuiger heb ik een dyson die erg goed bevalt maar zo'n accustofzuiger van dyson is wel erg duur.
Alle reacties Link kopieren
we hebben een dure dyson, stom ding dat zeer doet aan je vinger en een vervelende lader
Lorem Ipsum
Ik heb sinds een week een dyson steelstofzuiger en ben er erg blij mee. Op hun website kun je aangeven welke type vloeren etc je hebt. Op basis daarvan geven ze een aantal opties van welke stofzuiger bij je past. Er is er ook een speciaal voor huishoudens met dieren.

Ik vind het met de dyson veel lichter stofzuigen dan onze Miele. Dat gesleur met dat zware ding, terwijl het apparaat weer nét achter een hoek, stoel of eigen draad blijft hangen. Ook ff de bovenverdieping stofzuigen is zo gedaan en je tilt jezelf geen breuk meer.

Ik heb een V6 motor met 20 min stofzuigcapaciteit. Dat lijkt weinig, maar ik laat automatisch de aan-uit knop los wanneer ik bijvoorbeeld een stoel verschuif. Ik kan dus de begane grond, trap en bovenverdieping achter elkaar stofzuigen. En met kleine kinderen ff onder de tafel zuigen na elke maaltijd. Serieus, dit apparaat gaaf huwelijken redden
:lol:
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-01-2018 13:51
we hebben een dure dyson, stom ding dat zeer doet aan je vinger en een vervelende lader
Oh? Ik heb ook een dyson animal care en ik ben ontzettend tevreden. Met 2 Maine Coons in huis stofzuig ik elke dag en ook de bank wordt goed schoon. De accu doet het zowat 20 minuten en dat is genoeg om door het hele huis inclusief bank te gaan. Hij laadt ook snel weer op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hier een Dyson v7. Even getewijfeld over de aanschaf, maar is elke euro waard! Hij wordt hier meerdere malen per dag gepakt. Ook zuigt hij sterk en lang genoeg om boven en beneden alles bij te zuigen. Zelfs man die absoluut tegen was is er zeer tevreden over.
Schrik er iedere dag opnieuw van hoeveel vuil erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Hier doe ik de keuken even snel mee. :mrgreen:

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hier een Dyson V6 en echt een uitkomst met 2 katten. Keuken even snel gedaan, stukje vloer bij de kattenbakken, alle haren moeiteloos uit de bank. Mijn ouders en mijn broertje hebben er inmiddels ook één en ik zou hem iedereen aanbevelen!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-01-2018 16:56
Reden: Spam
98.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudewijzeuil schreef:
18-01-2018 12:57
Lijkt me zo handig, zo'n Steelstofzuiger, om even gauw tussendoor de woonkamer/keuken mee te zuigen! Geen gehannes met snoeren en dat zware ding achter je aantrekken.

Ik wil er graag eentje, maar zie enorm veel verschillende ook qua prijs e.d.

Iemand ervaring met zo'n ding? Zijn ze allemaal op accu?
Vind je het handig of juist niet?
Wat is een goede, en toch betaalbaar?
Vind het ook handig als ik de bank ermee kan afzuigen (kattenharen).

Hoor graag ervaringen!
Demonstratie gezien van Dyson V8 alhoewel ik geen fan ben van dit veel te dure plastic spul. Heeft deze Dyson mij wel verrast is echt goed op alle soorten vloeren.

Maar ja is het zijn geld waard, in mijn ogen toch niet want voor dit geld stofzuig ik 50 jaar en hou ik nog geld over. En ik denk dat zo,n Dyson na enkele jaren wel versleten is.
Alle reacties Link kopieren
slobberbone schreef:
19-01-2018 08:01
Demonstratie gezien van Dyson V8 alhoewel ik geen fan ben van dit veel te dure plastic spul. Heeft deze Dyson mij wel verrast is echt goed op alle soorten vloeren.

Maar ja is het zijn geld waard, in mijn ogen toch niet want voor dit geld stofzuig ik 50 jaar en hou ik nog geld over. En ik denk dat zo,n Dyson na enkele jaren wel versleten is.
Wij hebben deze en ondanks dat ik het geldverspilling vond ben ik er superblij mee!
Geen gehannes meer met snoeren, zakken en zo’n onding achter je aan, maar even snel stofzuigen en klaar. Qua gemak is het precies een kruimelzuiger, maar dan met de capaciteit van een goede stofzuiger.
[quote=Nouschi post_id=28040546 time=1516283134 user_id=50111]
Hier doe ik de keuken even snel mee. :mrgreen:

Hehehehe :D

Bedankt voor alle ervaringen, fijn!
Ga nog even hard twijfelen of ik ook zo'n dure koop, denk een wat goedkopere omdat het gaat om even tussendoor zuigen.
Maar ergens wel fijn als hij veel zuigkracht heeft, zeker voor die akelige kattenharen op de bank en trap!
anoniem_298227 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 13:30
Reden: aanvulling
54.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had een AEG en vind het ideaal voor even snel de kruimels van de grond en zand uit de hal te zuigen. Fijner dan de robot stofzuiger. Nu een Philips waar je ook mee kan dweilen maar die vind ik veel minder handig.
Alle reacties Link kopieren
Eki12 schreef:
19-01-2018 10:26
Wij hebben deze en ondanks dat ik het geldverspilling vond ben ik er superblij mee!
Geen gehannes meer met snoeren, zakken en zo’n onding achter je aan, maar even snel stofzuigen en klaar. Qua gemak is het precies een kruimelzuiger, maar dan met de capaciteit van een goede stofzuiger.
Het is ook net hoe je zelf stofzuigt hier een met ruim 5 meter lange slang dus stofzuiger blijft in de kast staan met snoer.En zo,n Dyson leeg je een keer of honderd en tientallen keren maak je filters schoon en dan vervang ik slechts een stofzak. Ook zuigkracht is veel minder en net die 2 kamers extra en hij is onder het stofzuigen leeg :whip:
mevrouwn schreef:
19-01-2018 15:45
Ik had een AEG en vind het ideaal voor even snel de kruimels van de grond en zand uit de hal te zuigen. Fijner dan de robot stofzuiger. Nu een Philips waar je ook mee kan dweilen maar die vind ik veel minder handig.
Welke AEG had jij? Die zijn net wat prettiger geprijsd he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven