Welk telefoonhoesje?

23-01-2018 21:48 13 berichten
Ik kom er niet uit, loop al een week te twijfelen. Ik heb een andere telefoon, A5 2017. Ik had hiervoor een S4 en deze hebben een screenprotector die er bij aankoop al op zit. Bij de nieuwe telefoon is dit niet het geval.Zelf krijg ik die screenprotectors er nooit op zonder lelijke luchtbellen en daar erger ik me kapot aan.

Afijn, nu moet ik een hoesje. Ik twijfel tussen een boekhoesje, welke ik best heel onhandig vind, en een TPU hoesje dat enkel de achterkant en zijkanten bedekt. Stel dat de telefoon wel eens valt, zou zo'n TPU hoesje dan voldoende beschermen? Of is dan toch een boekhoesje beter?

Ik zou jullie adviezen en meningen op prijs stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n boekhoesje, gekocht via aliexpress. Ik ben er tevreden over.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Screenprotector er bij een telefoonwinkels op laten zetten.
Ik heb een tpu hoesje en er is nog niets gebroken. Op 1x na, toen had ik het hoesje er af om zelf de screenprotector te vervangen en liet hem vallen.
Ik doe het nooit meer zef :proud:

Zo’n boekje lijkt me ontzettend onhandig. Maar ik kijk graag even snel als hij op tafel ligt zonder hem op te moeten pakken. En steekt makkelijker weg in mijn zak tijdens het werken.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zo'n plastic screenprotector op hebt zitten zou ik die vervangen door een glazen (gewoon via ebay).
Verder heb ik voor mijn telefoons altijd alleen zo'n achterkantje gehad omdat ik die klaphoesjes ook ontzettend onhandig vind. Meestal wanneer ik hem laat vallen (al is dat niet vaak) gebeurd er helemaal niks, heel soms komt er een kras of scheur in mijn screenprotector, maar dan vervang ik die gewoon.
Glas vind ik niets, veel slechtere gevoeligheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een boekhoesje.
Maar ik doe de telefoon dan ook niet in mijn zak maar in mijn tas.
Ik vind het prettig.
As we speak hou ik de telefoo vast asn het opengeklapte deel van het boekhoesje en met mijn andere hand typ ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Oh daar merk ik niks van dat mijn telefoon minder gevoelig is door de screenprotector.
Alle reacties Link kopieren
Peach0909 schreef:
23-01-2018 21:57
Oh daar merk ik niks van dat mijn telefoon minder gevoelig is door de screenprotector.
Ik ook niet, werkt bij mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind boekhoesjes trouwens ook niets. Ik heb gewoon een softcase.
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
23-01-2018 21:50
Ik heb zo'n boekhoesje, gekocht via aliexpress. Ik ben er tevreden over.
Ik ook, super leuke printjes en goeie kwaliteit
Ik heb op mijn telefoon een clearplex (dacht dat het zo heet) folie op de display. Mijn telefoon heeft een gebogen scherm en glas wil dan niet. En verder een tpu hoesje van aliexpress. Ik vind boekhoesjes ook niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Peach0909 schreef:
23-01-2018 21:52
Als je er zo'n plastic screenprotector op hebt zitten zou ik die vervangen door een glazen (gewoon via ebay).
Verder heb ik voor mijn telefoons altijd alleen zo'n achterkantje gehad omdat ik die klaphoesjes ook ontzettend onhandig vind. Meestal wanneer ik hem laat vallen (al is dat niet vaak) gebeurd er helemaal niks, heel soms komt er een kras of scheur in mijn screenprotector, maar dan vervang ik die gewoon.
Dat zou ik dan weer afraden. Had er ook eentje, die ging kapot en maakte een kras in het scherm.
Gewoon plastic, bij Ali zijn ze vaak te koop per lot, dan heb je er 5 of meer voor een paar euro. Kun je een paar keer mis plakken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Bedankt allemaal! Ik heb inmiddels een hoesje besteld, een tpu achterkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven