Brandalarm

16-02-2018 19:02 17 berichten
Ik heb wat laten aanbranden en toen is mn brandaladm afgegaan. Krijg t niet meer uit en het geluid is te hard...

Weet iemand hoe ik het uit kan krijgen? Batterijen eruit? Dan moet ik dat hele ding van het plafond rukken....
Het gaat toch vanzelf uit? Heb je alles openstaan?
Ja. Trek hem van de muur. BVD de buren.
Op het knopje drukken?
Heb je de keukendeur al open staan? Afzuigkap op hoog? Je moet een luchtstroom creëren, dan is de rook het snelste weg.
Ladder en de batterijen eruit.
Batterijen eruit? Dan moet ik dat hele ding van het plafond rukken....
Nee joh. Gewoon een stukje linksom draaien en dan komt het kapje los. Meestal toch.
Er zit toch meestal een knopje op de voorkant?
RikM schreef:
16-02-2018 19:10
Nee joh. Gewoon een stukje linksom draaien en dan komt het kapje los. Meestal toch.
Ja, dit. Ik doe dit nog wel eens. Twee rookmelders die altijd piepen 's nachts, als hun batterijen leeg zijn.
Ik heb ze waar geen losse batterij in zit. Zodra ik ze uit de plafondhouder draait stopt hij met piepen.
Thanks! Uiteindelijk vanzelf afgegaan, deuren en ramen open gezet.
Je zit dus al werkelijk een tijdje in die klereherrie en in plaats van een stoel te pakken, het ding van het plafond te halen en de batterij eruit te pulken, pak je je laptop erbij, voer je je wachtwoord in, open je je browser, ga je naar het viva-forum en open je een topic. Sorry, ik zie het echt helemaal voor me en ben er verbaasd over o_o :-D
Alle reacties Link kopieren
Wapperen onder de rookmelder (voor een volgende keer...)
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
ShaunTheSheep schreef:
16-02-2018 19:32
Je zit dus al werkelijk een tijdje in die klereherrie en in plaats van een stoel te pakken, het ding van het plafond te halen en de batterij eruit te pulken, pak je je laptop erbij, voer je je wachtwoord in, open je je browser, ga je naar het viva-forum en open je een topic. Sorry, ik zie het echt helemaal voor me en ben er verbaasd over o_o :-D
Nou idd :rofl:
ShaunTheSheep schreef:
16-02-2018 19:32
Je zit dus al werkelijk een tijdje in die klereherrie en in plaats van een stoel te pakken, het ding van het plafond te halen en de batterij eruit te pulken, pak je je laptop erbij, voer je je wachtwoord in, open je je browser, ga je naar het viva-forum en open je een topic. Sorry, ik zie het echt helemaal voor me en ben er verbaasd over o_o :-D
Arme buren.
Alle reacties Link kopieren
Oh. Ik geef dat ding gewoon een klap met de stok van de vlizotrap. 😂. Dat geluid is zo zenuwslopend dat een stoel pakken mij te lang duurt. Laat staan wachten tot hij vanzelf uitgaat.
ShaunTheSheep schreef:
16-02-2018 19:32
Je zit dus al werkelijk een tijdje in die klereherrie en in plaats van een stoel te pakken, het ding van het plafond te halen en de batterij eruit te pulken, pak je je laptop erbij, voer je je wachtwoord in, open je je browser, ga je naar het viva-forum en open je een topic. Sorry, ik zie het echt helemaal voor me en ben er verbaasd over o_o :-D
Dit. Beetje apart wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven