Bank ribstof icm katten

17-02-2018 21:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn toe aan een nieuwe bank. Nu hebben we een bank in grijze ribstof gezien die wemooi vinden. We twijfelen alleen omdat we katten hebben. Ik denk dat het qua slopen wel meevalt (of niet?) maar vraag me af of het te doen is met de haren.
Het gaat om zo’n soort bank https://www.google.nl/search?q=bank+rib ... WV5iNO2NwM:
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wij hebben ook zoiets gehad en die grove ribstof werkt eigenlijk nog het beste in combinatie met katten. De haren trekken er ook niet in ofzo. Zou het zo weer doen!
Wij hebben een hele fijne rib. Helemaal geen last van haren of hakels.
Alle reacties Link kopieren
Onze vorige bank was ook bekleed met grove ribstof. Dat deed het heel prima in combinatie met jouw katten Boannan :)
Alle reacties Link kopieren
Leuke bank. :)
Hoe duur is de bank die je wil kopen.

Op mijn ribbroek zie ik wel meer kattenharen dan op spijkerbroek.

Mijn kat gebruikt de bank de laatste paar maanden als krabpaal als ik even niet kijk. Zelf heeft hij 3 krabpalen.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is fijn om te horen!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Noflik schreef:
17-02-2018 21:10
Onze vorige bank was ook bekleed met grove ribstof. Dat deed het heel prima in combinatie met jouw katten Boannan :)
Dat is waar ja! Net zoiets volgens mij!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
geweldige krabpaal!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
17-02-2018 21:27
Dat is waar ja! Net zoiets volgens mij!
Inderdaad! Leuke bank is t. Hoe is t met ze? Denk nog regelmatig aan de heren :heart:
Alle reacties Link kopieren
Neem je toch leer?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Noflik schreef:
17-02-2018 21:45
Inderdaad! Leuke bank is t. Hoe is t met ze? Denk nog regelmatig aan de heren :heart:
Gaat heel goed! We zijn er uiteindelijk achtergekomen wat er met Geys was waardoor hij elke keer zo ziek was. Hij had een galblaasontsteking. Na 6 weken AB kuur gaat het nu weer goed gelukkig!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Arme Geys, gelukkig gaat het nu weer goed. Niks aan als ze ziek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven