Brood in de keuken

18-02-2018 11:56 52 berichten
Wie heeft er een goede oplossing voor de zakken brood/broodjes in de keuken?
Situatie is dat we geen kastjes meer vrij kunnen maken om het brood in te leggen en dat het nu dus standaard op het aanrecht ligt.
We hebben het geprobeerd om op een plek elders in het huis te leggen, maar met de grote brood eters die ons gezin rijk is, belandt het uiteindelijk toch gewoon weer in de keuken.
Nu zaten wij te denken om het ergens in de keuken op te hangen. Maar hoe doe je dat op een leuke, maar ook handige manier? Iemand tips?
Broodtrommel?
Alle reacties Link kopieren
https://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenmerk ... 4AodG_IMww

zoiets maar dan op een plank in de keuken?
Je hebt ze echt in alle soorten en maten.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

ophangen onder bijvoorbeeld een bovenkastje
Alle reacties Link kopieren
bedoeling was plaatje van Brabantia broodtrommel. Google maar even.
Alle reacties Link kopieren
Rekje op aanrecht

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij mij ligt brood grotendeels in de vriezer, en daar haal ik per keer het aantal sneetjes uit dat nodig is. Zakken bolletjes liggen op de borden in de kast en afbakbroodjes in de lade tussen de pannen gepropt. Ook een klein keukentje :-)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gate_Keeper schreef:
18-02-2018 12:00
Broodtrommel?
Helaas is het vooral dus dat het niet meer op het aanrecht ligt. De broodtrommel die we hier voor hebben gekocht, staat nu in de garage. Die nam zoveel werkblad in, helaas. Een kleinere is ook weer niet handig, want dan ligt het brood er weer op.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
saartje- schreef:
18-02-2018 12:01
https://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenmerk ... 4AodG_IMww

zoiets maar dan op een plank in de keuken?
Je hebt ze echt in alle soorten en maten.
Hele leuke! Absoluut. Maar helaas zijn er dus geen planken, lades of kastjes meer over. Het is een oude keuken die tzt wordt vervangen, maar voorlopig doen we het er nog mee.
thee schreef:
18-02-2018 12:03
bedoeling was plaatje van Brabantia broodtrommel. Google maar even.
We hebben een brabantia broodtrommel gehad. Ideaal qua opgeruimdheid, maar helaas nam deze te veel plek in beslag op het aanrecht. We moeten echt een oplossing zien te vinden in hangen of zo.
Nouschi schreef:
18-02-2018 12:04
Rekje op aanrecht

Afbeelding
Hee, dit ziet er leuk uit! Dit zouden we nog wel tegen de muur kunnen hangen.
MinkeDeWit schreef:
18-02-2018 12:06
Bij mij ligt brood grotendeels in de vriezer, en daar haal ik per keer het aantal sneetjes uit dat nodig is. Zakken bolletjes liggen op de borden in de kast en afbakbroodjes in de lade tussen de pannen gepropt. Ook een klein keukentje :-)
Dat hebben we ook geprobeerd, maar het was niet zinvol. Wij eten met ons gezin een brood per dag. Afbak hebben we nu in de al aangeschafte broodtrommel in de garage liggen. :-)
@Nouschi, als wij ooit een nieuwe keuken gaan kopen, dan neem ik jouw plaatjes mee! Ideaal.
Bij ons het brood in een leuke broodtrommel op de eettafel. Daar wordt het brood ook gesmeerd.
Ik bewaar het brood in de oven.

Niet vergeten eruit te halen als je de oven aanzet!
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
18-02-2018 12:23
Ik bewaar het brood in de oven.

Niet vergeten eruit te halen als je de oven aanzet!

Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik in de magnetron
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
De oven is wel een goeie idd! Een mand in de oven zetten. Ik ga het eens proberen. Hopelijk gaan de kleintjes hier niet ineens aan de knopjes zitten ;-)
Oh, ik word wel enthousiast over de oven-mogelijkheid. Ik ga meteen een leuke bak zoeken en die kan dan meteen fungeren als bak voor op tafel bij het eten. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Je zou het in en katoenen broodzak aan een haak of onder een al bestaande plank kunnen hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, in een bak in de oven of magnetron. Zet je zo op tafel. Ik heb het 'vaste beleg' zoals boter, jam, kaas e.d. ook op een dienblad(je) in de koelkast staan. In 1 keer alles wat je nodig hebt op tafel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb zo’n geëmailleerde broodtrommel van Wesco. Mooi en handig. Er zijn op rommelmarkten ook veel antieke varianten te koop. Brabantia is natuurlijk ook een heel bekend merk.

edit: Oh, dat zoeken jullie juist niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven