leuke tricot stofjes, wat maak je ervan?

21-02-2018 13:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn er toch een hoop ontzettend leuke tricot stofjes te koop op het moment.

Ik wil ze allemaal ;)

Nou heb ik helaas geen kinderen dus lekkere babybroekjes ofzo hoef ik er niet van te maken, maar heb voor mezelf niet echt inspiratie wat te maken....

Iemand van jullie tips? Maken jullie er kleding van voor jezelf? Of iets voor in huis? Of...??
Alle reacties Link kopieren
Ik kan evengoed naaien als mijn goudvis kan fietsen.

Maar tricot, daar zou ik vestjes voor mezelf van maken. Ben nogal kouwelijk en een dikke trui zit vaak in de weg, dan is leuk vestje wel handiger.
Er loopt een naaitopic op deze pijler: thuis/welk-kledingstuk-ben-jij-aan-het- ... ges/144526 Misschien daar eens vragen?
Ik maak er trouwens kleding van voor mezelf :)
Alle reacties Link kopieren
Oh goeie tip Vajana, had ik niet ontdekt.

Maak je dan rokjes of vestjes of??

Jammer van je goudvis Monica haha, zou cool zijn als hij kon fietsen. Maar je hebt gelijk, mooi stofje voor een "tussenvest".
Linkje naar de leuke tricotstofjes?

(ik maak er wel babyspul van)
Ik maak veel jurken voor mezelf van tricot, naast een berg kinderkleren. En zo nu en dan shirts en vesten. Leuk man, er zijn zoveel toffe stofjes nu! Ik ben net vandaag weer losgegaan op de stoffenmarkt, ik geloof niet dat ik mijn bankafschrift wil zien :-$
Alle reacties Link kopieren
https://stofenwol.nl/product-categorie/ ... en-tricot/

Of bij motiflow.... Wel heel duur deze helaas...

Of op de markt :)

Misschien kan een babybroekje in het heel groot eigenlijk ook prima voor bankhangen!
Alle reacties Link kopieren
Maak je weleens een shirt voor jezelf bloemetjesolifant? Heb nog nooit echt een fijn patroon gevonden. Zou wel zo'n "baggy" model willen bijvoorbeeld.

Heerlijk he, die stoffenmarkten! Ik wil dan alles, al is het maar om mooi in de kast stapeltjes weg te leggen haha.

Wat heb je allemaal voor leuks gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet naaien maar ik zou er een jurken van maken.

Ik heb een mooi net jersey jurkje met lange mouwen en dat is heel fijn om toch netjes te kunnen verschijnen als koud is.
Ik heb een berg hele lieve tricots gekocht voor de baby die op komst is, wat voor een cadeau voor een vriendin, voor een winterjas voor mezelf (hele toffe mantelstof), nog wat stof voor dekbedhoezen voor dochter, en nog stof voor een 2 jurken voor mezelf en een shirt voor man. En stof voor een zomerjas voor dochter. Dus al met al wel redelijk huisgehouden :).
Ik neem altijd een kledingstuk mee naar de naailes. En dan maak ik dat na in een ander stofje.
-
anoniem_358913 wijzigde dit bericht op 30-03-2018 14:41
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Minime, hoe doe je dat dan? Torn je dan het bestaande kledingstuk helemaal los?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven