Nachtlampje

21-02-2018 22:50 13 berichten
Hee, ik heb een donkere slaapkamer met rolluiken. Nu vind ik het eigenlijk veel prettiger om een klein zacht lampje aan te hebben om mijn nachtkastje. Het is niet bedoeld om bij dit licht te lezen ofzo, het is puur een waak-lichtje voor als ik slaap. Ik heb het met een app op telefoon geprobeerd, maar die trekt de hele batterij leeg ondanks dat die aam de oplader ligt. Zo halverwege de nacht gaat de telefoon dan dus ook uit.

Is er misschien iemand die zo'n lampje heeft? Of ideeën voor leuke lampjes.
Dacht dat de Lidl ze laatst had.
Ik heb er voor dochter 1, gewoon bij de bouwmarkten (heel sompel ding) verkrijgbaar en gaat uit als het licht is.
Alle reacties Link kopieren
Gamma heeft ze; Wehkamp heeft ze. Hema heeft ze volgens mij ook. Conrad ook.
Ik heb deze gekocht bij allekabels.nl en die bevalt prima. Sommige zijn nog wel wat fel in de nacht, maar dan doe je er een doekje overheen....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook zo'n wekker kunnen gebruiken met van die digitale cijfers die oplichten. Heb je ook een beetje licht. Zoiets dus:

Afbeelding
Zoon heeft een lavalamp. Mooi zacht licht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze:

https://www.bol.com/nl/p/-/9200000063395250

Een beetje infantiel misschien, maar zo schattig..
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Deze van Ikea zijn ook heel leuk:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/90150976/
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Of een wereldbol
Of je rolluiken niet dicht doen?
Zijn die rolluiken wel veilig bij brand?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een bij Lidl meegenomen. Prima ding; gaat vanzelf aan en uit en geeft warm licht maar helaas loop ik ermee te leuren omdat ik geen lege stopcontacten in het zicht heb. Maar volgens mij kan hij ook in een schemerlampje bedenk ik nu. In een contrastekker in een weerlichtje is hij heel leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bedankt voor de tips!!

Of de rolluiken veilig zijn bij brand? Hmm ik weet t eigenlijk niet? Het is een huurhuis en ze hingen er al toen ik hier kwam wonen. Hoe weet ik of ze veilig zijn bij brand? Het zijn geen elektrische rolluiken trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven