Storing T-Mobile

19-03-2018 21:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb zeker al sinds vier uur vanmiddag geen internet meer of tv. Zag meerdere berichten voorbij komen over storing dus dacht ik wacht even tot het voorbij is. Nu vijf uur verder doet nog steeds niks het. Klantenservice is natuurlijk al gesloten om te vragen of het inmiddels al verholpen moest zijn en of ik nog iets moest resetten, dus ik kom hier even zeuren :).

Nog iemand die T-mobile Thuis heeft en problemen heeft? Of misschien heb je wel het antwoord waardoor de mijne het weer gaat doen :)!
Heb je alles al gereset?
Alle reacties Link kopieren
t mobile hier en geen problemen gehad.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Allestoringen.nl of de website kijken en dat iemand in friesland problemen heeft wil niet zeggen dat jij in limburg hetzelfde ervaart.

Reset hem eerst.
En de klantenservice sluit niet om 17u over het algemeen :-o
Deze is tot 22.00u open.
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 19-03-2018 21:21
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee klantenservice sluit om 20.00 en laat dat het nou al geweest zijn. Ik had niet zo geduldig moeten zijn haha.

En ja resetten. Ik weet niet goed hoe bij dat ding. Mijn vriend is nog werken tot een uur of 23.00, maar zal anders dan aan hem vragen of hij dat wil doen.

Ik wil het niet stuk maken en zo fantastisch ben ik niet met die kastjes
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
19-03-2018 21:20
Nee klantenservice sluit om 20.00 en laat dat het nou al geweest zijn. Ik had niet zo geduldig moeten zijn haha.

En ja resetten. Ik weet niet goed hoe bij dat ding. Mijn vriend is nog werken tot een uur of 23.00, maar zal anders dan aan hem vragen of hij dat wil doen.

Ik wil het niet stuk maken en zo fantastisch ben ik niet met die kastjes
Voor zover ik weet is de KS tot 22u open.
En resetten is niet slopen ;-)
Falathiel schreef:
19-03-2018 21:20
Nee klantenservice sluit om 20.00 en laat dat het nou al geweest zijn. Ik had niet zo geduldig moeten zijn haha.

En ja resetten. Ik weet niet goed hoe bij dat ding. Mijn vriend is nog werken tot een uur of 23.00, maar zal anders dan aan hem vragen of hij dat wil doen.

Ik wil het niet stuk maken en zo fantastisch ben ik niet met die kastjes
Stroom er voor 10 seconden af.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik ben een poging aan het wagen!
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
19-03-2018 21:24
Stroom er voor 10 seconden af.
Is geen reset maar kan inderdaad wel eens helpen.
yourlocalhero schreef:
19-03-2018 21:31
Is geen reset maar kan inderdaad wel eens helpen.
Oja, voor reset moet er een pen achterin mijn kastje. Ik doe altijd eerst de stroom er af, is het makkelijkst.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik voel mij nu wel een beetje dom, maar dat heeft dus inderdaad geholpen! Weer wat geleerd :yes:
Falathiel schreef:
19-03-2018 21:32
Oke ik voel mij nu wel een beetje dom, maar dat heeft dus inderdaad geholpen! Weer wat geleerd :yes:
Bij een storing altijd als eerste proberen. En laat je vriend straks gelijk even het reset knopje aanwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
19-03-2018 21:32
Oke ik voel mij nu wel een beetje dom, maar dat heeft dus inderdaad geholpen! Weer wat geleerd :yes:
Well done :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven