Wie heeft het huis ook in de verkoop?

04-04-2018 12:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij hebben sinds vrijdag ons huis in de verkoop.
Aanstaande week staan er al 2 bezichtigingen gepland.
Heel mooi en fijn.
Toch merk ik ook dat het wel een klein beetje stress oplevert.
Ik vind het best lastig om tussen werk en gezin door alles schoon en opgeruimd te houden. :D

Herkennen mensen dit?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik mikte alles in de auto. Dat hielp.
Alle reacties Link kopieren
Probeer de bezichtigingen zoveel mogelijk op 1 dag te plannen. Dan hoef je maar 1 keer op te ruimen.
Ons huis is inmiddels verkocht onder voorbehoud (na 1,5 week) maar heel herkenbaar. Met twee kleine kinderen was het elke avond opruimen en poetsen, samen met mijn man overigens. Gelukkig heeft het dus maar kort geduurd (15 bezichtigingen in 5 dagen). Ik ben veel de deur uit gegaan met de kinderen om thuis niet te veel rommel te krijgen. Maar ik vond het geen relaxte periode.
Succes met de verkoop, hopelijk ben je het snel kwijt.
anoniem_63f722deac731 wijzigde dit bericht op 04-04-2018 13:06
3.95% gewijzigd
Wij doen alleen 2 kijkdagen. Met 2 weken ertussen. Mensen kunnen dan langskomen, al dan niet met hun makelaar. Wij hebben twee katten en een dreumes en geen zin om onze routines door de weeks om te gooien. De katten gaan naar de buren voor die 2 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden 30 bezichtigingen in 3 dagen tijd. We hebben voor die dagen kinderen en kat elders onder gebracht, zodat het huis spic en span kon zijn en blijven. Daarna was het verkocht, dus zo snel kan het gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ja wij! Voor de fotografie hebben we keihard gewerkt om het netjes te krijgen. Onze peuter een extra dag naar de opvang. Volgende week vrijdag hebben we een open huis. Ik vind het ook een hoop gedoe, ben kritisch op de makelaar, wil t zo netjes mogelijk houden. M’n vriend maakt zich wat minder druk. :bonk: Maar ik heb er ook best een beetje stress van. Fijn die herkenning. Om me heen zeggen mensen voornamelijk: maak je niet zo druk... Ik hoop dat onze woningen snel èn goed verkocht worden!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook in de verkoop sinds vrijdag! Nog geen bezichtigingen gepland staan maar makelaar heeft al wel contact met mensen dus zal binnenkort wel gebeuren. Probeer tot nu toe m'n huis maar zoveel mogelijk glad en netjes te houden en op t moment van bezichtigingen ben ik weg met kind en kat.
Spannend, we hebben zelf al wat anders dus hopelijk zijn we het snel kwijt.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
verani schreef:
04-04-2018 13:44
Wij hadden 30 bezichtigingen in 3 dagen tijd. We hebben voor die dagen kinderen en kat elders onder gebracht, zodat het huis spic en span kon zijn en blijven. Daarna was het verkocht, dus zo snel kan het gaan!
vind dit wel een goede tip, ga ik onthouden!

Wij gaan nu nog niet verkopen maar we hebben een vrij gangbaar huis in populaire buurt dus we verwachten dat dat snel gaat.
Dacht zelf aan een paar open dagen/vaste bezichtigingsdagen. In elk geval niet 7x per week een uurtje hier en een uurtje daaar, dat lijkt me idd onmogelijk te managen.
nootboek wijzigde dit bericht op 05-04-2018 11:42
1.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn de tips en de herkenning.
Vanmiddag komen de kijkers om 15:00.
Voor mijn gevoel hebben wij alles netjes achtergelaten.

Dus ik hoop dat ze het gaan kopen.
Zelf zijn wij namelijk bezig met nieuwbouw.
Wij hebben ons huis een tijd terug ook verkocht en hadden toen voor de foto’s al een doos of 15 in de opslag met daarin boeken, losse spullen uit de kast, dvd-kasten die rommelig ogen enz. De trampoline uit de tuin ook weggezet alvast, zodat mensen ook echt de tuin zagen ipv trampoline. En met opruimen voor bezichtigingen was het ideaal, want het was dus continu erg opgeruimd in huis :) enige nadeel...in het nieuwe huis kwamen ineens die 15 dozen met spullen die je eigenlijk al die tijd niet gemist had weer tevoorschijn! Er is een hoop alsnog weggegaan haha!
Alle reacties Link kopieren
En, heeft iemand z’n huis al verkocht?

Wij hadden afgelopen vrijdag een succesvol open huis. Morgen en woensdag nog 5 bezichtigingen van mensen die vrijdag niet konden. We moeten nog even door met opruimen, schoonhouden, netjes houden. Ik ben er niet zo goed in. Dus zal blij zijn als het verkocht is!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vandaag ons huis in de verkoop gezet en er zijn al wat bezichtigen aangevraagd!

Om het opruimen en schoon houden zo efficiënt mogelijk te houden plan ik alle bezichtigen in 2 achtereenvolgende dagen.
Dit vind ik nu al stress geven want mensen proberen hun eigen agenda bij je door te drukken, maar het is onbegonnen werk daarin mee te gaan.

Ik heb een kat, iemand nog tips waar je deze tijdens de bezichtiging laat?
Alle reacties Link kopieren
Hoe staat het ermee? Heeft iedereen het huis al verkocht?
Wij nog niet....
Alle reacties Link kopieren
Wij wel! De maandag na het open huis een aantal biedingen. Waaronder iemand die het heel graag wilde hebben en een heel goed bod deed. Voorlopig koopcontract is getekend. Als de bedenktijd om is èn de financiering dan gaat de champagne open :-)

@ broodje gebeurt er wat nu? Nog bezichtigingen in het verschiet?
Alle reacties Link kopieren
Mijn huis staat sinds donderdag te koop. Ik dacht dat ik er relaxed instond, omdat de tijd om te verkopen goed is

Nou ben eigenlijk toch niet zo relaxed. Ik ga nu al bedenken hoe het moet als het echt lang gaat duren..

We hebben nu 1 bezichtiging gehad, maar verder staat er nog niks gepland. Ik had verwacht dat dat ook sneller zou gaan, je hoort zo vaak van meerdere bezichtigingen in 1 week in de eerste week
Alle reacties Link kopieren
Gwendoline- zou je de kat dan mee kunnen nemen, in de auto? Net alsof je naar de dierenarts gaat zeg maar.

Spannend pearle! Je hoort inderdaad vaak dat er in de eerste week bezichtigingen zijn of dat het huis binnen 3 weken verkocht is.

Wij willen ons huis te koop gaan zetten. We hebben al 1 makelaar laten komen, daarna nog veel opgeruimd en oo de badkamer de kitranden vervangen. Er staan nog wat klusjes open om te doen , zoals nog veel meer opruimen en wat schilderwerk. Bieden jullie makelaars ook hulp met styling of zo als dat nodig is?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Noopes

Ik heb ondertussen voor morgen weer 2 bezichtigingen staan, gaat toch als een trein

Kitranden hebben wij ook vervangen, weinig werk en oogt veel frisser, ook op de foto

Wij hebben in de hal ook een nieuw vloertje gelegd, daar lagen 20 jaar oude gelige plavuizen met af en toe een beschadiging. Zag er niet uit, en de hal is de binnenkomst en het eerste wat mensen zien, dus moet direct goed zijn

Verder hier nog de hal en overloop gesaust, de voordeur opnieuw in de verf gezet en een lelijke kraan vervangen, en nog wat kleine dingetjes.
Kleine moeite maar dat toont aan dat je zorg draagt voor je huis.

Ik zie soms foto's op funda waarbij ik denk: had je nu niet even met de hogedruk over je terras kunnen gaan, of even met voegenfris iets aan je voegen kunnen doen?

Onze makelaar maakt niet zelf de foto's, maar huurt een prof in. En dat zie je, supermooie foto's en die geeft ook tips
Alle reacties Link kopieren
De hell :whip: meerder malen met halve inboedel en 2 katten bij dr mc Donalds gewacht totdat bezichtigingen klaar waren , voelde bijna alsof we op de vlucht waren voor iets :biggrin:

Ik vond de verkoop heftig maar was ook hoog zwanger dat hielp niet echt mee.
Vita loca
Noopes schreef:
03-05-2018 17:19
Gwendoline- zou je de kat dan mee kunnen nemen, in de auto? Net alsof je naar de dierenarts gaat zeg maar.

Spannend pearle! Je hoort inderdaad vaak dat er in de eerste week bezichtigingen zijn of dat het huis binnen 3 weken verkocht is.

Wij willen ons huis te koop gaan zetten. We hebben al 1 makelaar laten komen, daarna nog veel opgeruimd en oo de badkamer de kitranden vervangen. Er staan nog wat klusjes open om te doen , zoals nog veel meer opruimen en wat schilderwerk. Bieden jullie makelaars ook hulp met styling of zo als dat nodig is?
Wij hadden een externe fotograaf. Die gaf wel aan wat er even uit beeld moest enz. Maar wij kregen na het aan kant maken van het huis voor de foto’s, van de makelaar al een compliment over dat het zo netjes en opgeruimd was. Die opslag huren was dus wel een goede investering.

En bij ons ging de eerste week ook niet snel. Geen enkele bezichtiging toen. De 2e week 3 en de 3e week nog 2. In week 4 is het toen verkocht aan mensen die de tweede week waren geweest. Die hebben ook maar 1 keer bezichtigd. Uiteindelijk was net binnen een maand de verkoop rond qua tekenen en bedenktijd. Het kan dus toch ineens snel gaan, ook als het niet meteen in de eerste week druk is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier is alles "te rustig". Aanstaande woensdag komen er weer kijkers. Dus dat wordt weer poetsen en opruimen aanstaande week.
Leuk om jullie reacties te lezen😁.

Ik hou jullie op de hoogte. Succes allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven