Douche

18-04-2018 19:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie even meedenken. Dochter heeft een appartement gekregen waar alleen een bad inzit. Zonder douchestang, dus die maken wij erin. De moeilijkheid zit in het feit dat het bad met de voorkant onder een schuine wand staat. Dus een douchegordijn gaat niet, dan houd je een driehoekig gat over. Een wand op maat laten maken is erg prijzig en om zo'n bedrag uit te geven voor een huurwoning? Ik zie zo snel geen oplossing.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je hoeft het hele bad toch niet af te sluiten? Stang ophangen daar waar je goed kunt staan en dus aan die kant douchen.
Alle reacties Link kopieren
De douche stang kan niet aan de andere zijde geplaatst worden?
Accepteren dat ze een bad heeft en dus in bad gaan.

Voorzichtig zijn, mikken met de douchestraal en een dweiltje naast bad leggen?
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 18-04-2018 19:51
8.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja die ken ik. Dan heb je een stang tegen het schuine gedeelte en boven zit het douchegordijn tegen de schuine wand en beneden heb je een groot driehoekig gat, tenzij je het gordijn tegen de wand taped of zo?
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Glas er tussen plaatsen?
Toen ik nog in bad moest douchen hadden we gewoon zo'n douchestang hoek boven een gedeelte van het bad en dan het douche gordijn iets korter geknipt zodat je er niet steeds op stond. Het was wel zo dat de schuine kant van het ligbad aan de andere kant zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik douche ook in bad. Geen douchegordijn of iets dergelijks nodig hoor. Kleine badkamer, kleding leg ik altijd op de grond naast het bad. Nooit natte kleding. Het scheelt me ook enorm in de schoonmaak. Vind een douchegordijn ook maar vies.

Is niets misschien ook een optie?
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
https://www.badmattenonline.nl/paraplu- ... ZQQAvD_BwE

Wat een gaaf diiiing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven