Schamen tegenover de buren

19-04-2018 19:52 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam en geneer me soms kapot als mijn man in de tuin hoorbaar boeren en scheten laat. Ik weet dat alle mensen op de wereld boeren en scheten laten. Maar ik ben opgegroeid met de gedachten dat dat smerig is als je dat in de tuin doet waar de buren je (eventueel) kunnen horen. Ik heb heel vaak aan hem gevraagd of hij er mee wilt stoppen want ik schaam en geneer me echt dood. Doe het of binnen of hou je gewoon in. Per ongeluk kan het gebeuren maar ik vind het soms echt veel te ver gaan.
Ik heb dat al een paar keer aangegeven en elke keer hoor ik dat er niet zo lang moet over door zeuren. Elke keer zegt hij dan het niet meer te doen..maar het helpt niet hij blijft doorgaan. En ben er zoo onwijs klaar mee.😒
Is jouw man mijn buurman van 2 huizen verderop? :)
Alle reacties Link kopieren
ik ben bang dat hij schijt aan jou (en de buren) heeft. Hoe leuk is dat? :-(
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik vind dat ook echt ongelooflijk ongepast en ronduit aso. Dus ik vrees dat ik je niet kan geruststellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denk ik op een vergelijkbaar geluidsniveau, in diezelfde tuin, maar wel op zeer beschaafde wijze zeggen dat ik dat onaangepaste en asociale gedrag echt helemaal zat ben. Dan weten de buren in elk geval dat het aan jou niet ligt.
Alle reacties Link kopieren
Emmer water over hem heen mieteren.
Heel hard zeggen " jemig, Jan ( of Piet, als hij wel Piet heet en geen Jan ) , ga je lekker ? "
Namens hem een formuliertje in de bus doen bij de buren waarop de buren aan kunnen kruisen of ze last van hem hebben en of ze hem wel of geen ongelikte beer vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ohohwatnuweer schreef:
19-04-2018 19:54
Is jouw man mijn buurman van 2 huizen verderop? :)
Ik hoop het niet..2 huizen verderop is echt heel erg!
Wat een asociaal gedrag O_o
Alle reacties Link kopieren
Het is ook aso.
Net zo aso als een constant blaffende hond.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
19-04-2018 19:58
. Dan weten de buren in elk geval dat het aan jou niet ligt.
Nou ja, misschien kookt de TO nogal gassenvormende maaltijden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat is er wel leuk aan deze man? Voor mij zou het een ongelooflijke afknapper zijn.
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
19-04-2018 19:54
ik ben bang dat hij schijt aan jou (en de buren) heeft. Hoe leuk is dat? :-(
Ja, dat gevoel krijg ik ook steeds meer. Ik ben niet een type vrouw dat haar man constant commandeerd wat hij wel of niet mag doen (tenminste dat hoop ik niet) maar ik vindt wel dat we naar elkaar mogen uitspreken wat echt wel of niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier laat iedereen weleens een wind of scheet maar niet in de tuin of als er visite bij is.

En boeren, dat sowieso nooit.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
19-04-2018 19:55
Ik vind dat ook echt ongelooflijk ongepast en ronduit aso. Dus ik vrees dat ik je niet kan geruststellen.
Ja, dat vind ik ook! Ik ben ook opgegroeid met het idee dat het asociaal is.
Alle reacties Link kopieren
Een kaartje in je eigen brievenbus doen waaop staat hoeveel last men van hem heeft. Zognaamd van een anonieme buurtbewoner.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 19:59
Nou ja, misschien kookt de TO nogal gassenvormende maaltijden.
:HA:
Ohh wat moeten de buren toch van ons denken?! O_O
Maar goed de buurvrouw zit wel eens te borrelen met haar vriendinnen in de tuin bij mooi weer. Wijntje erbij en dan hoor je ook weleens wat. Andere buurman had ruim een jaar een wcpot in de tuin die nog naar de stort moest. Tja...

Boeit mij verder niet, leven en laten leven :proud:
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik ook niet echt blij van worden. Vind het asociaal van je man.

Laat hem dit topic lezen? ;)
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 20:02
Een kaartje in je eigen brievenbus doen waaop staat hoeveel last men van hem heeft. Zognaamd van een anonieme buurtbewoner.
:hihi:

Ik ken ook wel mensen die dat doen. Tja, wat doe je eraan? Ik vind het ook vies hoor, maar sommige mensen blijven het dus doen.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 20:02
Een kaartje in je eigen brievenbus doen waaop staat hoeveel last men van hem heeft. Zognaamd van een anonieme buurtbewoner.
Hahaha dat vind ik wel een goeie! :HA:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 20:02
Een kaartje in je eigen brievenbus doen waaop staat hoeveel last men van hem heeft. Zognaamd van een anonieme buurtbewoner.
:rofl:
Dit deed hij nog niet toen jullie nog niet getrouwd waren?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-04-2018 20:04
:hihi:

Ik ken ook wel mensen die dat doen. Tja, wat doe je eraan? Ik vind het ook vies hoor, maar sommige mensen blijven het dus doen.
Bij kleuters willen vreemde ogen nog wel eens dwingen. En aangezien dit kleutergedrag is, valt het te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat ook vreselijk vinden. Ook niet leuk dat hij jou niet serieus neemt als jij aangeeft dat niet prettig te vinden. Hij kan gewoon even naar binnen lopen ( wc) of het inhouden.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:04
Dit deed hij nog niet toen jullie nog niet getrouwd waren?
Toen hadden we geen tuin :nope:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven