Andijvie: Bolsius geurstokjes

20-04-2018 19:08 15 berichten
Heb net zo'n setje geurstokjes van Bolsius gekocht en lees nu bij de gebruiksaanwijzing:
Plaats het product niet op een gepolijste, geverfde, lederen of kunststof ondergrond.

De plek waar ik 'm neer wilde zetten is dus inderdaad een kunststof ondergrond.
Waarom zou dat in hemelsnaam niet kunnen?

Ik snap dat je de vloeistof daar niet op moet laten komen, maar het zit in een glazen flesje...
Enige dat ik dan kan verzinnen is dat er iets zou kunnen lekken uit de houten stokjes die je in het flesje moet zetten, maar zo nat worden die toch niet dat ze gaan lekken lijkt me.

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Zinnig is denk ik dat iemand ooit heeft lopen knoeien, zelf niet in staat was eigen verantwoordelijkheid te nemen en ze daarom hebben aangeklaagd.

Bolsius zet het nu op de verpakking om zichzelf in te dekken.

Je kan het op elke ondergrond neerzetten, op eigen risico.
anoniem_25507 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 19:18
1.28% gewijzigd
Dat spul dat bijt waarschijnlijk. Ik had een keer per ongeluk een ambi pur houder met flesje erin verkeerd weggelegd op een houten kastje.. Was geen succes maar gelukkig moest dat kastje toch weg. :rofl:
closednote schreef:
20-04-2018 19:14
Dat spul dat bijt waarschijnlijk. Ik had een keer per ongeluk een ambi pur houder met flesje erin verkeerd weggelegd op een houten kastje.. Was geen succes maar gelukkig moest dat kastje toch weg. :rofl:
Bij het loswrikken van het plastic (!) dopje had ik gelijk al wat op mijn handen (geen brandwonden dus huid kan er wel tegen ;-) ) en het aanrechtblad leeft nog.
Madre schreef:
20-04-2018 19:11
Bolsius zet het nu op de verpakking om zichzelf in te dekken.
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke.

Ik zet hem gewoon neer waar ik wilde.
Als het flesje een gat in mijn stortbak brandt laat ik het hier nog wel even weten. :lol:
Je kan er lelijke kringen van krijgen.
De olie wordt opgezogen door de stokjes en daar wil nog wel eens een druppel uitvallen. Daar kun je kringen van krijgen.
gizzmo-returns schreef:
20-04-2018 19:47
Je kan er lelijke kringen van krijgen.
Maar dan moet je er toch mee knoeien? Van een glazen potje met inhoud krijg je toch geen kringen?
Misschien muggenziften hoor, maar zet dan gewoon op de verpakking dat de inhoud schade kan veroorzaken. Niet op gepolijste, geverfde of kunststof oppervlakken plaatsen betekent dat je het bijna nergens neer zou kunnen zetten.
Sansa_ schreef:
20-04-2018 19:54
De olie wordt opgezogen door de stokjes en daar wil nog wel eens een druppel uitvallen. Daar kun je kringen van krijgen.
Okee, dus toch het risico op lekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere van die dingen gehad. Maar druppen deden ze bij mij iig. Nooit.

Heb trouwens ook nooit de verpakking gelezen moet ik zeggen.
Hecamel schreef:
20-04-2018 20:05
Heb trouwens ook nooit de verpakking gelezen moet ik zeggen.
Doe ik normaal ook niet |-) maar toevallig viel nu mijn oog erop omdat er een gevaarstekentje stond en dit de eerste zin was.
Alle reacties Link kopieren
ik zet het flesje op een onderzetter, en daar zit wel eens een kring op.

Beetje off topic: heb nu een tropical geur, maar die vind ik niet zo lekker ruiken
(lees: stinken). Deze heb ik naar de mijn garage verbannen.
Alle reacties Link kopieren
ika35 schreef:
20-04-2018 19:27
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke.

Ik zet hem gewoon neer waar ik wilde.
Als het flesje een gat in mijn stortbak brandt laat ik het hier nog wel even weten. :lol:
Hier nog geen gaten in de stortbak, terwijl er toch altijd wel zo'n flesje staat.
Wat heeft andijvie met geurstokjes te maken? :-? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Andijvie is viva-code voor 'huishoudkundige vraag' ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven