Wat moet ik doen

23-04-2018 18:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb heel aardige buren. Woon hier nog niet zo lang. Maar met het mooie weer is het de radio aan met het levenslied in de tuin. Ze zijn een beetje asociaal, in die zin, ze doen wat ze willen doen. De andere buren kwamen net bij mij langs om te klagen, maar die durven ze ook niet aan te spreken. Het is nu 5 dagen hogedrukspuit (wat moet je allemaal schoonmaken????) met daarboven uit een heerlijk Nederlands lied. Gekmakend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi buren, lekker weertje was het de afgelopen dagen he? Fijn buiten in de tuin gewerkt natuurlijk? Goh jullie houden wel van Nederlandstalige muziek he? Ja het is totaal niet mijn muzieksmaak dus ik heb mijn portie wel gehad. Zou je hem nu weer wat zachter kunnen zetten? Dan kan ik mijn eigen radiozender ook horen. Echt tof dat jullie daar rekening mee willen houden. Dankjewel! Biertje/kopje koffie?
Koptelefoon op en straal negeren.

Zij kunnen er niet aan doen dat jij hun muzieksmaak niet blieft.

Zolang ze die niet op standje 300 draaien na 22u 's avonds of voor 7u 's ochtends ...
Alle reacties Link kopieren
Nu weet je waarom de vorige bewoners weg zijn gegaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou er een keer over beginnen als je niets hoort. Dan ben je zelf nl nog niet geïrriteerd en kan je het er op een vriendelijke manier even over hebben. Gewoon vragen of ze er een beetje op willen letten, omdat je het wel erg goed hoort. Hopelijk zijn ze begripvol. Maar het feit dat de andere buren er niets over durven te zeggen, klinkt niet echt fijn. Misschien kan je er samen met hen wat van zeggen nog, als ze zich van jouw alleen niks aantrekken.
Onze vorige buren hadden ook altijd de muziek zo hard aan dat ik het bij mij binnen op de bank hoorde in de zomer. Er wat van zeggen heeft niets geholpen helaas. Ik hoorde de bass ook continu door de muur heen tot midden in de nacht op vrijdag en zaterdag. De andere buurvrouw durfde er ook niets van te zeggen en vond het wel fijn dat ik dat deed. Ik was dus elke keer de miepende buurvrouw en dat is geëscaleerd helaas. Hoop voor jou dat het wat makkelijker gaat met ze :)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen: Jullie zijn al een tijdje bezig met die hogedrukspuit, joh, echt fijn dat jullie het zo netjes willen houden, want daar houden we zelf ook van! Maar misschien hebben jullie het zelf niet door, maar soms staat de muziek daardoor een beetje hard, kunnen we afspreken dat het na een uurtje dan even wat zachter gaat, zou ik echt fijn vinden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ditl lijkt me echt vreselijk, die herrie. Toch idd wat ervan zeggen. Succes!
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven