Vinden van huishoudelijke hulp

23-04-2018 20:15 16 berichten
Precies nu ik weet dat ik volgend schooljaar meer ga werken heeft mijn huishoudelijke hulp opgezegd. Ik wil dus op zoek naar een nieuwe. Rondvragen in mijn netwerk heeft vorige keer niets opgeleverd, ik ken alleen maar mensen die hulp zoeken, niet die iemand kennen die wil komen werken.

Via Google kwam ik op een site die tegen betaling bemiddeld en zoekt naar een passende huishoudelijke hulp. Bijna alleen maar lovende recensies, te mooi om waar te zijn. Kent iemand Huiscleaning.nl? Goed of slecht, ik ben benieuwd.
Of kent iemand een ander bureau dat goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over werkster punt nl.

Het zoeken ging snel en de hulp is heel prettig.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
OpenHaardVuur schreef:
23-04-2018 20:19
Ik ben erg tevreden over werkster punt nl.

Het zoeken ging snel en de hulp is heel prettig.

Oké, daar ga ik dan straks ook even kijken.
Ik hoor goede berichten over Homeworks
gizzmo-returns schreef:
23-04-2018 20:28
Ik hoor goede berichten over Homeworks

Nog meer om mee in te verdiepen, dank je wel.
Heb je geen facebookpagina van jouw buurt? Wij hebben meerdere pagina's van ons dorp en er is er 1 vrij actief bezig op gebied van tips en trics in en uit de omgeving. Daar vliegen de schoonmakers je om de oren. Veelal is de vraag dan als volgt: wie kent of weet een betrouwbare schoonmaker/oppas/tuinman/naaister/etc. voor ca. 3 uur per week. En de reacties zijn dan vaak: ik zal mijn schoonmaakster vragen of ze nog tijd heeft. Of: dan moet je even met xxxxxxx contact opnemen, ik weet dat zij nog een adresje zoekt of: @truus, is dit niks voor jou? Of: ja hoor, die ken ik. Ben erg blij met haar! ik PB je wel even.

Niks bij jou in de buurt qua facebookpagina?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-04-2018 20:28
Ik hoor goede berichten over Homeworks
Ik vind dat onwijze eikels die van alles centraal zetten, maar niet de klant en ook de schoonmaker niet.
Het is dat ik wel fan ben van de schoonmaker, anders was ik er al weg geweest.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
diyer schreef:
23-04-2018 21:08
Heb je geen facebookpagina van jouw buurt? Wij hebben meerdere pagina's van ons dorp en er is er 1 vrij actief bezig op gebied van tips en trics in en uit de omgeving. Daar vliegen de schoonmakers je om de oren. Veelal is de vraag dan als volgt: wie kent of weet een betrouwbare schoonmaker/oppas/tuinman/naaister/etc. voor ca. 3 uur per week. En de reacties zijn dan vaak: ik zal mijn schoonmaakster vragen of ze nog tijd heeft. Of: dan moet je even met xxxxxxx contact opnemen, ik weet dat zij nog een adresje zoekt of: @truus, is dit niks voor jou? Of: ja hoor, die ken ik. Ben erg blij met haar! ik PB je wel even.

Niks bij jou in de buurt qua facebookpagina?

Ik ben zelf geen lid van Facebook :$ nooit geweest ook. Geen zin om hier voor een pagina aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
.
lady_demeanor wijzigde dit bericht op 27-02-2019 03:09
Reden: .
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pff zou toch even verder zoeken naar via via.
Alle reacties Link kopieren
Toch werkt t e.e.a. goed via Facebook. Ik heb diverse vriendinnen die onder schooltijd werkhuizen hebben en Facebook is toch wel het netwerk om vraag en aanbod samen te brengen. Vraag anders of n vriendin n oproepje plaatst.
Alle reacties Link kopieren
Tis moeilijk. Helping is iig niets ondanks de lovende recensies. Dacht voor een keer een hulp te nemen en die is 4! uur bezig geweest met de keuken.. alleen de buitenkant dus. En met behulp van een hele fles cillit bang. Daarna was de keuken nog niet eens af. Ze was echt ongelovelijk traag. Ik zou het toch via via blijven proberen.
Alle reacties Link kopieren
Na jaren iemand gehad te hebben die zwart werkte hebben we nu iemand die wit werkt bij een thuiszorg organisatie , was maar 2 euro per uur duurder dan iemand zwart .
Fijn is dat er een hele organisatie achter zit, dus als ze ziek is komt er vervanging? Als ik ergens ontevreden over ben bespreken hun dat .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een paar huishoudelijke hulpen gehad, ook één voor mijn vader geregeld. Een kleine advertentie in het plaatselijke krantje leidde tot gemiddeld 40 reacties, en we wonen in een middel-groot dorp buiten de Randstad. We hadden ze voor het uitkiezen...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden voorheen een schoonmaakster en hadden haar via werkster(s?).nl
Destijds woonden we in Utrecht (misschien scheelt dat), maar wij kregen echt mega veel reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven