Welke kleur?!

24-04-2018 13:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii,

Ik ga in de zomervakantie de woonkamer helemaal veranderen. Alles gaat eruit behalve de bank & eetset/boekenkast/ salontafel en het donkerbruine laminaat.

Ik wil een warme sfeer creëren maar heb geen idee welke kleur behang bij de meubels past : licht beige bank , de meubels wit met de bovenkant taupe...

Iemand tips? Het is een rechthoekige kamer (8 bij 3)
Kijk op Pinterest wat je aanspreekt en maakt een bord met alle dingen die je mooi vindt.

Maak een moodbord door een stapel (woon)tijdschriften te verknippen.

Zo kom je er achter wat jij mooi vindt.
Inrichting woonkamer op Pinterest ingetikt:

https://nl.pinterest.com/search/pins/?r ... Cundefined
Warm? Wij hebben dit jaar Heart Wood van Flexa op de muur, dat is heel warm.

Verder ben ik fan van Early Dew. Niet warm, maar fris.
Earl Dew is zo afgezaagd, dat heeft inmiddels half Nederland op de muur.
Alle reacties Link kopieren
Veel kleur, zoals in Mexico, lekker warm land.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
myrtha schreef:
24-04-2018 14:40
Veel kleur, zoals in Mexico, lekker warm land.
Maar in Nederlans hebben we veel grijzer licht, waardoor kleuren echt anders uitwerken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-04-2018 14:41
Maar in Nederlans hebben we veel grijzer licht, waardoor kleuren echt anders uitwerken.
Rode vitrage works miracles. Moet je durven.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
Earl dew vind ik dus vreselijk saai..... Ik ben ook voor veel kleur, mooie kleur Oker geel, of blauw....
Tr0tter schreef:
24-04-2018 14:32
Earl Dew is zo afgezaagd, dat heeft inmiddels half Nederland op de muur.
Boeit me niet, ik vind de kleur prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Earl Dew lijkt op een vieze ruit op een regenachtige dag.
better an oops than a what if
Alle reacties Link kopieren
Donkergrijs


Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Meer houtkleurige accenten erbij, dus misschien niet denken in grote kleurvlakken maar meer in anders erbij? Zoals bijvoorbeeld een kleed op de vloer etc.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hier zie je ook goed wat je met een donkere vloer, witte meubelen met de combi houtkleurige en een kleed kunt bereiken.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een warm kleed kan een groot verschil maken.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En accessoires ook.

Stel je voor dat er op deze foto geen accessoires/planten staan dan oogt het imho direct een stuk minder warm. Dit hoeft niet jouw stijl te zijn en het is de mijne ook niet maar de kleur en warmte wordt er wat mij betreft in gebracht door planten, accessoires en door de mix in houtsoorten. Afijn ben dus niet zo fervent aanhanger van : 'Kleur op de muur' en dan oogt het huis warmer.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag nog geen plaatjes plakken dus dan maar zo.
https://www.houzz.in/projects/147628/ho ... architects
http://www.houseandhouse.com/booksSM.php
better an oops than a what if

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven