Alles gaat kapot

21-05-2018 12:34 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al paar dagen een probleem.
Ik woon niet nu 2 jaar in mijn huis en heb wasmachine water koker toen nieuw gehaald dit jaar een nieuwe steiltang maar nu lijkt net of elke dag iets kapot gaat eerst de waterkoker,wasmaiche gisteren en vandaag steil ik me haar en op eens gaat het niet meer aan net als de andere de rest gaat niet meer aan zou het dan aan de stroom liggen dat ineens kapot gaat
Alle reacties Link kopieren
Is de kat ook kapot gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Of misschien heb je steeds precies een foute batch. Misschien kun je je stroom laten controleren?
Alle reacties Link kopieren
Zou de stroom laten controleren.
Bij mij ook. Strijkijzer, nc headphones, stofzuiger, electronisch kattenluik, accu auto.
De droger ligt bijna op apengapen en de batterij van mijn iPhone loopt sinds een maand bizar snel leeg.
Ik denk dat je voor de goedkoopste aanbieder bent gegaan. Je weet toch dat je dan stroom krijgt van mindere kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 12:40
Bij mij ook. Strijkijzer, nc headphones, stofzuiger, electronisch kattenluik, accu auto.
De droger ligt bijna op apengapen en de batterij van mijn iPhone loopt sinds een maand bizar snel leeg.
Dat laatste heb ik ook! Eigenlijk sinds de laatste update.
KyloRen schreef:
21-05-2018 12:43
Dat laatste heb ik ook! Eigenlijk sinds de laatste update.
Ah kijk! Dat verklaart ook waarom de iPad sneller leegloopt.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 12:44
Ah kijk! Dat verklaart ook waarom de iPad sneller leegloopt.
Kon eerst een hele dag doen zonder op te laden, nu moet ik halverwege de dag m’n oplader erbij pakken. En deze telefoon is net 7 maanden oud.
KyloRen schreef:
21-05-2018 12:45
Kon eerst een hele dag doen zonder op te laden, nu moet ik halverwege de dag m’n oplader erbij pakken. En deze telefoon is net 7 maanden oud.
Ja, ik ook.
Vooral laatst met een roadtrip redde ik het nog geen halve dag, en dan was het vooral Spotify aan en niet echt forummen oid.
spellingscontrol ook stuk
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
21-05-2018 12:43
Ik denk dat je voor de goedkoopste aanbieder bent gegaan. Je weet toch dat je dan stroom krijgt van mindere kwaliteit.
Ik ben van Essent naar Nuon gegaan
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-05-2018 12:48
spellingscontrol ook stuk
Jou vriendelijkheid blijkbaar ook 😆
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
21-05-2018 12:43
Ik denk dat je voor de goedkoopste aanbieder bent gegaan. Je weet toch dat je dan stroom krijgt van mindere kwaliteit.
:proud:
.
Anoniem12042018 schreef:
21-05-2018 12:48
Ik ben van Essent naar Nuon gegaan
Oh oh, ik heb ook Nuon :P
Moiren’ schreef:
21-05-2018 12:53
Oh oh, ik heb ook Nuon :P
Ja daar ligt het dan aan. Dan krijg je van die huismerk stroom, heb je niks aan.
Tja, met stroom van Nuon gaan je apparaten maar de helft van de tijd mee, dat weet toch iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat je over je stroombundel heen bent, dan zetten ze de snelheid lager. Daar kan niet elk apparaat tegen :P
.
Alle reacties Link kopieren
Voor een wasmachine mag je een langere levensduur verwachten. Dus terug naar de winkel.

Ook voor de overige producten is het het waard om terug naar de winkel te gaan. Gerantue op die apperaten is vaan 2 jaar, dat ligt ongeveer rond jou aankoop. Gewoon naar de winkel gaan en dat je dit niet vind kunnen.
Alle reacties Link kopieren
To, dat van het stroom was natuurlijk een grapje.
Was het je dan niet opgevallen dat je vibrator veel zachter trilt dan vroeger?
Als je bij Nuon daar over klaagt zeggen ze dat dat een kwestie van gewenning is, maar de forummers van hier weten wel beter :idee:
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
21-05-2018 12:55
Ja daar ligt het dan aan. Dan krijg je van die huismerk stroom, heb je niks aan.
😑 ik zelf vind Essent ook beter. Mijn man vond het te duur
impala schreef:
21-05-2018 12:57
Het kan ook zijn dat je over je stroombundel heen bent, dan zetten ze de snelheid lager. Daar kan niet elk apparaat tegen :P
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Tja eigen schuld, nu is goedkoop duurkoop.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-05-2018 12:57
Het kan ook zijn dat je over je stroombundel heen bent, dan zetten ze de snelheid lager. Daar kan niet elk apparaat tegen :P
Is dat echt waar 😨 kan dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven