plafond schoon gemaakt!

23-05-2018 19:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Afgelopen weekend heb ik met een vochtige doek voorzichtig wat vlekjes van het plafond afgehaald. Het plafond is twee jaar geleden geschilderd met latex. Nu het zonlicht in de kamer valt kan ik zien waar ik het plafond heb schoongemaakt (anders valt het niet zo op) Nu baal ik ervan dat ik de vlekjes heb weggehaald. Heeft iemand een tip om deze schoongemaakte plekken iets te verdoezelen??

Groetjes,
Janny
Alle reacties Link kopieren
Ja, de rest van het plafond ook schoon maken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw met latex aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Plafond schilderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoonmaken is veel meer werk als even met de roller er overheen. Als het je echt stoort dat laatste dus.

Maar wat voor vlekken dan? Spuit je man zo ver.
Alle reacties Link kopieren
Je plafond opnieuw verven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
23-05-2018 19:12
Helemaal schoonmaken is veel meer werk als even met de roller er overheen. Als het je echt stoort dat laatste dus.

Maar wat voor vlekken dan? Spuit je man zo ver.
:HA:
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Een plafond wordt altijd in de loop der jaren wat "viezer". Ook als je niet rookt of andere dingen doet die aanslag veroorzaken. Maar je brandt eens wat kaarsjes, of de damp uit je keuken komt binnen, of vervuilde lucht van buiten, enz. Dus zodra je op 1 plekje met een schoonmaakdoekje aan de slag gaat, krijg je een "vlek". Zie het als een smerig overhemd of een vuil kleed waar je 1 plekje van schoonmaakt. Werkt dus niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
@pejeka

Verwacht je dat door de kaarsjes en damp uit de keuken het in de loopt van de tijd een beetje bij trekt? overschilderen is een beste klus.

Groetjes Janny
Alle reacties Link kopieren
jaked schreef:
23-05-2018 19:34
@pejeka

Verwacht je dat door de kaarsjes en damp uit de keuken het in de loopt van de tijd een beetje bij trekt? overschilderen is een beste klus.

Groetjes Janny
Nee ik denk het niet. Je hebt nu een paar "schone" plekken op je plafond gemaakt en die zul je voorlopig blijven zien als je de rest van het plafond niet aanpakt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Poef, dat lijkt me veel werk, want als je met een spons over de vuile plekken gaat worden ze juist vuiler in eerste instantie.

Eroverheen is het minste werk. Koop een merkverf die in een keer dekt. Er bestaan verfrollers met een reservoir waardoor je sneller klaar bent. Paint roller pro. Zelf nog nooit geprobeerd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor alle reacties

groetjes
janny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven