Bloemetje laten bezorgen in Leiden: advies bloemist?

24-05-2018 12:09 13 berichten
Komende maandag krijgt iemand in mijn omgeving een ziekenhuisuitslag, en het leek me attent om die dag een bloemetje te laten bezorgen. Zowel als de uitslag fout is, als wanneer de uitslag goed is, komt het gebaar wel warm over, denk ik.

Maar ik ken de bloemisten in Leiden niet. Wie heeft advies waar ik moet bestellen voor een leuke, originele bos?

Dus geen cliché biedemeider-boeket, maar ook geen laatste-trend high fashion boeket met zeegras, kiwibloemen en een in whitewash geschilderde kokosnoot voor een topprijs?

Het lijkt me wel handig dat de winkel op maandag open is, anders hebben ze ook geen bloemen om te bezorgen...

Roept u maar...
Topbloemen.nl
Fleurop.nl
Via de fleurop site
Een bloemist die bekend is in die buurt. Even op adres kijken en bloemist zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik meestal Topbloemen.nl, dus geen specifieke bloemist. Kun je ook nog uitkiezen wat je ongeveer wilt.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
ah.nl
Alle reacties Link kopieren
Fiori maakt de mooiste boeketten en bezorgt ook aan huis in Leiden
Alle reacties Link kopieren
Excuus, ze zijn op maandag gesloten, maar echt hun bloemen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Fiori inderdaad erg mooi.

Ook erg goed (en vind ik altijd relatief goedkoop): Diana's Bloemen. Website oogt niet profi, maar hele mooie boeketten (beetje bloomon-achtig als je wil). En open op maandag!

Er zat ook altijd een goede bloemenwinkel op de Doezastraat, maar die is overgenomen, dus ik weet niet of het nog steeds dezelfde kwaliteit is. Dat mocht wel wat hipper, dus als het dezelfde kwaliteit en een frisse wind is, is dat ook een aanrader: Bloem & Lifestyle.
Alle reacties Link kopieren
Greetz!
Ik had inderdaad Fiori gezien, maar die is dus maandag gesloten. Qua website zag Bert Kulk er ook wel OK uit, maar heeft iemand daar ervaring mee?


@flomo; de keus op de website van B&L ziet er best aardig uit. Kan zelfs bijna niet meer kiezen... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind boeketten van Asarum mooi. Wel redelijk prijzig, maar het scheelt als je een seizoensboeket kiest.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Asarum is gesloten op maandag.

Ik heb alles suggesties bekeken, en een bestelling geplaatst bij Bloem & Lifestyle; even met telefonisch overleg want natuurlijk heeft het geen zin om een plaatje van de website te bestellen omdat ze niet al die bloemen in huis hebben. Ik heb gevraagd of ze er lekkere ruikende bloemen tussen kan zetten, en daarvoor heeft ze leuke suggesties gedaan. Zo; afgevinkt van mijn lijstje en nu verder met al mijn andere klussen...


Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven