Stinkt jouw hond ook naar rotte eieren?

25-05-2018 23:05 144 berichten
Terwijl ik dit onzintopic zit te maken liggen er naast mij twee honden waarvan er één steeds zachte winden laat. En ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar TERING wat meurt dat beest!!! Een topic met een knipoog naar onze vriend de hond. Afbeelding
Afbeelding

Stinkt jouw hond ook naar rotte eieren?

Totaal aantal stemmen: 78

Ja (18%)
Ja en ik geef hem altijd de schuld als ik zelf een scheet heb gelaten. (24%)
Nee (12%)
Nee, maar mijn partner wel. (5%)
Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. (14%)
Nee, ik heb geen hond, want ik haat honden. (23%)
Anders, namelijk... (4%)
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn hond stinkt, de kat stinkt, ik heb het gevoel dat ik ook stink en vriend stinkt naar man. One happy family :A:
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:08
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Jawel, die kunnen het ook, weet ik uit ervaring :D
Alle reacties Link kopieren
:lol:

Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. :love:
Ze laat echt wel scheten af en toe, maar zelfs die zijn me dierbaar.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:08
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Je mag haar best een keer lenen wanneer ze natvoer van whiskas heeft gehad. (dat krijgt ze inmiddels dus niet meer omdat ze dan zo stinkt) kat 2 stinkt niet zo erg.
S0LEIL schreef:
25-05-2018 23:10
Jawel, die kunnen het ook, weet ik uit ervaring :D
:mrgreen: Oké, dan heb ik niks gezegd. (20 jaar geluk gehad blijkbaar)
Oakes schreef:
25-05-2018 23:12
:lol:

Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. :love:
Ze laat echt wel scheten af en toe, maar zelfs die zijn me dierbaar.
Nou, deze kunnen me gestolen worden. Ik denk dat ik zo de ventilator aan ga zetten op haar gericht.
Koffielepel schreef:
25-05-2018 23:13
Je mag haar best een keer lenen wanneer ze natvoer van whiskas heeft gehad. (dat krijgt ze inmiddels dus niet meer omdat ze dan zo stinkt) kat 2 stinkt niet zo erg.
:hihi: Nee, dank je! Nog meer gas en het wordt gevaarlijk hier. Doet me trouwens wel denken aan de kat die we vroeger hadden. Die ging ALTIJD schijten als ik aan het koken was. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:19
:hihi: Nee, dank je! Nog meer gas en het wordt gevaarlijk hier. Doet me trouwens wel denken aan de kat die we vroeger hadden. Die ging ALTIJD schijten als ik aan het koken was. Afbeelding
Beter tijdens het koken dan tijdens het eten :biggrin:

Onze boxer gaven wij vroeger wel eens wat groente na het eten. Ook bloemkool. Manmanman m'n hele woonkamer vergeven van de strontlucht :sick:
Uiteraard nooit meer gegeven daarna. En hij schrok zelf wel eens van een scheet die hij liet :biggrin:
Niemand is onmisbaar
Waarom geef je dat beest dan ook rotte eieren te vreten?
Alle reacties Link kopieren
Je verdiend een prijs voor beste topic-titel.....kurk is de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
bojoti schreef:
25-05-2018 23:25
En hij schrok zelf wel eens van een scheet die hij liet :biggrin:
Onze vorige hond werd ooit eens wakker van de lucht van zijn eigen scheet, schoot omhoog, en zat ons vervolgens heel vuil aan te kijken met zo’n blik van “wie flikt me dit?” We kwamen echt niet meer bij... :rofl:

Mijn vorige hond kon flink stinken. Mijn huidige hond ook wel, maar toch wat minder dan de vorige. Hij lijkt ook minder vaak last te hebben van flatulentie.

Maar ik heb ook een poos een logeerhond gehad, en als die een scheet liet, dan rende je het liefst naar buiten :sick:
Wij hadden vroeger een Mechelaar thuis die altijd luidruchtige scheten liet. Mijn broer nam zijn nieuwe vriendin mee en ja zij dacht dat mijn vader ze liet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond ruikt het lekkerst van alle honden.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:08
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
De onze deed het! Maar die had een darmontsteking door voedselintolerantie. Toen hij op dieetvoeding overging was het klaar.
Als je hond zo stinkt (sorry dat ik serieus antwoord maar ik sluit niet uit dat hij ook buikpijn heeft en das zielig nietwaar?) krijgt hij eten binnen wat hij niet goed kan verteren.
Kan een schimmelende boterham zijn die ergens in de bosjes lag óf dezelfde brokjes als die je een andere hond zonder problemen kan geven, hij krijgt iets binnen waar zijn spijsvertering moeite mee heeft. Kan heel goed dat hij ook kramp en dus pijn in zijn buik heeft al laten ze dat zelden merken; ze gaan dan heel stil liggen en slapen of doen alsof ze slapen.

Ander voer proberen, wat krijgt hij nu te eten? En geef je ze ook eten van jezelf? Bv stukje van je broodje dat je niet meer hoeft, restjes van je eigen maaltijd enz?

Fyi: ik kocht een keer zo'n beetje de duurste brokken die er op de markt zijn voor mijn hond en inderdaad, weinig ontlasting en hij at het graag maar toen de bodem in zicht kwam begon het echt op te vallen hoe erg hij verhaarde en een hele droge huid had. Ondanks het hoge vetgehalte in de brokken en verder geef ik hem niks.
Ja heel soms, stukje brood, half gekookt eitje of zo. Duur voer is niet perse het beste wil ik daarmee zeggen.

Nu eet hij goedkoop diepvriesvlees uit de supermarkt, soms een volkoren boterham erdoor en hij stinkt niet meer. Hoewel, uit zijn bek wel.. hij heeft amper nog tanden en poetsen lukt niet erg. Als iemand daar een tip voor heeft hoor ik het graag!

Heeft hij wel normale ontlasting? Dwz kan je het gewoon oppakken, als het goed is kan je het met zo'n zakje oppakken zonder dat het uit elkaar valt. En stinkt niet al te erg. Kan zijn dat hij een chronische ontsteking heeft in zijn darmen óf veel troep van straat eet. Ik trek dat echt niet zo'n ruftende hond :@@: maar ook voor zijn gezondheid zou ik het niet laten rusten voor het over is want normaal is het niet.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:16
:mrgreen: Oké, dan heb ik niks gezegd. (20 jaar geluk gehad blijkbaar)
Ja :D Moet wel bij gezegd worden dat hij toen hij klein was wat last van zijn maag en darmpjes had. Maar hij kon echt stinken joh!
bojoti schreef:
25-05-2018 23:25
Beter tijdens het koken dan tijdens het eten :biggrin:

Onze boxer gaven wij vroeger wel eens wat groente na het eten. Ook bloemkool. Manmanman m'n hele woonkamer vergeven van de strontlucht :sick:
Uiteraard nooit meer gegeven daarna. En hij schrok zelf wel eens van een scheet die hij liet :biggrin:
Ja, dat heeft onze andere hond ook. Die kijkt dan naar haar kont met een blik van "wtf is daar aan de hand?" :facepalm:
Tornacense schreef:
25-05-2018 23:31
Waarom geef je dat beest dan ook rotte eieren te vreten?
Helaas zouden ze zelfs die nog opeten. Maar het ergste was die keer dat we ze een restje hutspot hadden gegeven. Honden en uien: Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
25-05-2018 23:44
maar ook voor zijn gezondheid zou ik het niet laten rusten voor het over is want normaal is het niet.
Er zijn wel degelijk rassen die meer last hebben van flatulentie en dat staat (serieus) zelfs in sommige rasbeschrijvingen. Voor die rassen is het dus wel degelijk normaal en valt er weinig aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:47
Helaas zouden ze zelfs die nog opeten. Maar het ergste was die keer dat we ze een restje hutspot hadden gegeven. Honden en uien: Afbeelding
Uien zijn giftig voor de hond!
Castor1975 schreef:
25-05-2018 23:32
Je verdiend een prijs voor beste topic-titel.....kurk is de oplossing?
Dank je :$

:idee: Misschien toch eens van die kontbedekkers aanschaffen?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond laat zelden scheten (of ze moeten compleet geluid- en geurloos zijn). Maar ALS berg je dan maar ... (maar dat is inderdaad alleen als hij iets verkeerds gegeten heeft).
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Nummer*Zoveel schreef:
25-05-2018 23:33
Onze vorige hond werd ooit eens wakker van de lucht van zijn eigen scheet, schoot omhoog, en zat ons vervolgens heel vuil aan te kijken met zo’n blik van “wie flikt me dit?” We kwamen echt niet meer bij... :rofl:

Mijn vorige hond kon flink stinken. Mijn huidige hond ook wel, maar toch wat minder dan de vorige. Hij lijkt ook minder vaak last te hebben van flatulentie.

Maar ik heb ook een poos een logeerhond gehad, en als die een scheet liet, dan rende je het liefst naar buiten :sick:
Nou, ik overweeg ook om buiten te gaan zitten! Maar daar stikt het weer van de muggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven