Stinkt jouw hond ook naar rotte eieren?

25-05-2018 23:05 144 berichten
Terwijl ik dit onzintopic zit te maken liggen er naast mij twee honden waarvan er één steeds zachte winden laat. En ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar TERING wat meurt dat beest!!! Een topic met een knipoog naar onze vriend de hond. Afbeelding
Afbeelding

Stinkt jouw hond ook naar rotte eieren?

Totaal aantal stemmen: 78

Ja (18%)
Ja en ik geef hem altijd de schuld als ik zelf een scheet heb gelaten. (24%)
Nee (12%)
Nee, maar mijn partner wel. (5%)
Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. (14%)
Nee, ik heb geen hond, want ik haat honden. (23%)
Anders, namelijk... (4%)
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn hond stinkt, de kat stinkt, ik heb het gevoel dat ik ook stink en vriend stinkt naar man. One happy family :A:
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:08
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Jawel, die kunnen het ook, weet ik uit ervaring :D
Alle reacties Link kopieren
:lol:

Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. :love:
Ze laat echt wel scheten af en toe, maar zelfs die zijn me dierbaar.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2018 23:08
Ik heb eigenlijk geen ervaring met stinkende katten. Die laten ook geen scheten toch?
Je mag haar best een keer lenen wanneer ze natvoer van whiskas heeft gehad. (dat krijgt ze inmiddels dus niet meer omdat ze dan zo stinkt) kat 2 stinkt niet zo erg.
S0LEIL schreef:
25-05-2018 23:10
Jawel, die kunnen het ook, weet ik uit ervaring :D
:mrgreen: Oké, dan heb ik niks gezegd. (20 jaar geluk gehad blijkbaar)
Oakes schreef:
25-05-2018 23:12
:lol:

Nee, mijn hond ruikt naar bloemetjes. :love:
Ze laat echt wel scheten af en toe, maar zelfs die zijn me dierbaar.
Nou, deze kunnen me gestolen worden. Ik denk dat ik zo de ventilator aan ga zetten op haar gericht.
Koffielepel schreef: