Straling gsm, wifi etc

13-06-2018 07:40 89 berichten
Al een jaar lang loop ik met vage klachten rond. Het is begonnen toen ik vorig jaar ben verhuist. Naar de psycholoog geweest, vaak naar de huisarts, doorverwezen naar 1e lijns psych, fysiotherapie gehad etc. Maar nog steeds de klachten aanwezig. Er kwam uit dat ik een angststoornis heb. Voordat ik verhuisde ging het daarvoor 2 jaar goed.

Mijn klachten zijn voornamelijk raar gevoel in het hoofd, soort duizelig, moe bij wakker worden, soms geen energie, soms hoofdpijn, last van schouderbladen, stijve spieren in nek, droge lippen.

Maar ik heb soms ook dagen dat ik heel veel energie heb en dan ook niet echt moe ben. En mij dan gewoon goed voel.

Laatst wees iemand mij er op dat ik misschien wel slecht tegen straling kan en daar gevoelig voor ben. Klachten zijn begonnen toen ik hier kwam wonen, maar had daarvoor wel stress.

Dan denk ik raar want in mijn oude huis had ik nooit ergens last van. Mijn vriend zegt dat lijkt mij onmogelijk, je maakt je er gewoon druk om anders had he veel eerder klachten moeten hebben.

Misschien heeft hij een punt. Maar dat de klachten zolang blijven.... vorige week nog naar de huisarts geweest en was er.niks aan de hand.

Ik.ben weer verhuist naar de wijk waar ik ben opgegroeid en ook heb gewoond bij mijn ouders. Ik zelf vindt het vreemd dat ik opeens wel gevoelig kan zijn voor straling. Ik woon nu trouwens wel in een.klein flatje op de bovenste verdieping van 2 laags.

Maar is het mogelijk dat je gevoeliger kan zijn voor straling? En dat je er opeens last van kan hebben? Iemand die ook soortgelijks heeft?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nee

Doe iets aan je stressklachten, ga eens een uur wandelen per dag
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb soms ook dagen dat ik heel veel energie heb en dan ook niet echt moe ben. En mij dan gewoon goed voel.

En op die dagen is er een algehele stralingsstoring?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Al die klachten die jij soms hebt, heeft iedereen wel eens soms. Lijkt mij geen reden tot paniek.
Ik weet het niet. De 1 zegt zo en ander weer zo. Ik heb ook regelmatig dagen dat ik mij goed voel. Energie heb en gewoon alles wil doen. En soms ben ik gewoon doodop. Maar ik merk wel dat mijn spieren vast zit en daardoor weer wat duizelig ben en hoofdpijn heb.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Wanneer hier de wifi snachts blijft aanstaan slaapt mijn kind helemaal niet. En ik word wakker en ben nog steeds moe. Zeker als je in een flat woont zijn er vele wifi kanalen. Die vanuit jou huis is het sterkst. Wanneer je die uitzet kom je er waarschijnlijk snel achter dat t beter gaat. Geheel voorkomen kun je het niet, overal is wifi. Maar het uitzetten snachts van je wifi is in elk geval niet slecht. Ook zet ik mijn telefoon op vliegtuig modus, anders blijft hij wel zoeken naar mensen die een sms sturen of bellen. Het is al jaren bekend dat wifi straling gezondheid klachten veroorzaakt. Maar mensen ontkennen dat graag
Honingbij_ schreef:
13-06-2018 08:05
Al die klachten die jij soms hebt, heeft iedereen wel eens soms. Lijkt mij geen reden tot paniek.
Aangezien ik al een jaar zo met klachten rondloop.... met up en downs....
Alle reacties Link kopieren
taccowoman schreef:
13-06-2018 08:07
Aangezien ik al een jaar zo met klachten rondloop.... met up en downs....
als ik je even loep, zijn jouw klachten van VER voor de verhuizing, VER!!
Alle reacties Link kopieren
Behalve praten met een psycholoog, wat doe je verder zelf om gezonder te worden?

Veel van deze klachten zijn met een verandering van levensstijl te verminderen. Misschien eens een afspraak maken bij een psychosomatische fysiotherapeut, verder kan meer bewegen, goed slapen, ademahalingsoefeningen (yoga, tai chi, mindfulness, etc), goede voeding goed helpen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
13-06-2018 08:14
Behalve praten met een psycholoog, wat doe je verder zelf om gezonder te worden?

Veel van deze klachten zijn met een verandering van levensstijl te verminderen. Misschien eens een afspraak maken bij een psychosomatische fysiotherapeut, verder kan meer bewegen, goed slapen, ademahalingsoefeningen (yoga, tai chi, mindfulness, etc), goede voeding goed helpen.
Ik eet heel gezond. Eet geen suikers, snoep of chips. Bijna geen koolhydraten. Drink alleen maar water. Ik zit inmiddels al bij cesar mensendieck en een 1e lijns psycholoog
Alle reacties Link kopieren
Ik ben omringd door mensen die geloven dat dat kan. Die willen ook dat ik bijv 's nachts de wifi uit zet, want anders verstoort dat hun nachtrust.
Helaas pindakaas geloof ik daar helemaal niks van, dus ik blijf hun nachtrust verstoren.

Overigens begrijp ik heel goed dat je een 'makkelijke' verklaring zoekt voor je klachten, omdat die dan ook makkelijk op te lossen zijn.
Maar ik denk niet dat dat gaat werken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
taccowoman schreef:
13-06-2018 08:19
Ik eet heel gezond. Eet geen suikers, snoep of chips. Bijna geen koolhydraten. Drink alleen maar water. Ik zit inmiddels al bij cesar mensendieck en een 1e lijns psycholoog
Ik zou eens 'normaal' gaan eten, mss schreeuwt je hoofd wel om koolhydraten.
Je hersens functioneren daarop namelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Bolletje88 schreef:
13-06-2018 08:06
Ja. Wanneer hier de wifi snachts blijft aanstaan slaapt mijn kind helemaal niet. En ik word wakker en ben nog steeds moe. Zeker als je in een flat woont zijn er vele wifi kanalen. Die vanuit jou huis is het sterkst. Wanneer je die uitzet kom je er waarschijnlijk snel achter dat t beter gaat. Geheel voorkomen kun je het niet, overal is wifi. Maar het uitzetten snachts van je wifi is in elk geval niet slecht. Ook zet ik mijn telefoon op vliegtuig modus, anders blijft hij wel zoeken naar mensen die een sms sturen of bellen. Het is al jaren bekend dat wifi straling gezondheid klachten veroorzaakt. Maar mensen ontkennen dat graag
Het is al jaren bekend dat wifi totaal geen invloed heeft, maar alu-hoedjes-types ontkennen dat graag.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
13-06-2018 08:23
Ik zou eens 'normaal' gaan eten, mss schreeuwt je hoofd wel om koolhydraten.
Je hersens functioneren daarop namelijk.
Daar ben ik gisteren mee begonnen met gezonde koolhydraten te gaan eten. Alleen merk dat mijn lichaam daar nu aan moet wennen... omdat ik weinig goede koolhydraten at en al helemaal geen brood en aardappels
Alle reacties Link kopieren
Lees het boek van Stans van de Poel, chronisch vermoeidheid, nooit meer.

Ik mis namelijk ook iets in je verhaal om je conditie te verbeteren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Bolletje88 schreef:
13-06-2018 08:06
Het is al jaren bekend dat wifi straling gezondheid klachten veroorzaakt. Maar mensen ontkennen dat graag
Heb je hier een bron van?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat straling niet gezond is en dat sommige mensen er klachten door krijgen. Maar in jouw geval kan het aan zoveel dingen liggen.
Ik heb bijvoorbeeld dat ik slecht slaap sinds ik in dit huis woon, nu 9 jaar. Daarvoor sliep ik 8 uur achter elkaar en werd ik uitgerust wakker. Vanaf het moment dat ik hier kwam wonen lag ik elke nacht een uur of langer wakker of kon ik vanaf half 5 niet meer slapen. Maar waar dat nou aan ligt? Ik denk niet dat het door straling komt.
Alle reacties Link kopieren
Begin inderdaad met een beetje aardappel, zelf geschild en gekookt. Want in een echte verse aardappel zit veel meer dan alleen maar koolhydraten.

En nee, wifi etc straling is niet de oorzaak, anders zou je de afgelopen 15 jaar nooit een redelijk moment gehad kunnen hebben.

Ga inderdaad naar een psycholoog voor je latente Hypochondrie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
taccowoman schreef:
13-06-2018 08:30
Daar ben ik gisteren mee begonnen met gezonde koolhydraten te gaan eten. Alleen merk dat mijn lichaam daar nu aan moet wennen... omdat ik weinig goede koolhydraten at en al helemaal geen brood en aardappels
Koolhydraten zijn koolhydraten. Er zijn geen goede en slechte.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
13-06-2018 08:40
Heb je hier een bron van?
https://jessevandervelde.com/straling-s ... k-bewezen/

Als je de world health organisation gelooft. En zo wel meer. Niet heel moeilijk te vinden op Google
Alle reacties Link kopieren
Bolletje88 schreef:
13-06-2018 08:54
https://jessevandervelde.com/straling-s ... k-bewezen/

Als je de world health organisation gelooft. En zo wel meer. Niet heel moeilijk te vinden op Google
ik geloof de WHO, http://www.who.int/peh-emf/publications/facts/fs304/en/
en ben dus niet bang voor straling, zij namelijk ook niet. staat er letterlijk!
Wat nee? Ja! Het kan. Zeker theoretisch gezien is het mogelijk. Maar hoe waarschijnlijk is het? Al die dingen die je beschrijft passen goed bij een angststoornis.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-06-2018 08:13
als ik je even loep, zijn jouw klachten van VER voor de verhuizing, VER!!

Dit dus. TO zoekt altijd nieuwe oorzaken terwijl het haar angststoornis is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven