Andijvie: was in de regen

18-06-2018 07:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stom stom stom, gisteravond mijn droge en schone was vergeten binnen te halen en is nu natgeregend. Wat is nu wijsheid? Moet ik het opnieuw wassen of wordt het alsnog lekker fris als ik het op de lijn laat hangen.

Wat te doen met de was

Totaal aantal stemmen: 28

Opnieuw wassen (61%)
Laten hangen (29%)
Sufferd! (11%)
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk was ik het dan opnieuw (als het al voorkomt)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou opnieuw wassen
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk waar je woont. Ik was het niet opnieuw, maar zou dat wel doen als ik stedelijker gebied zou wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het opnieuw wassen, of iig op z’n minst de spoelfunctie van de wasmachine... maar een verkort programma vind ik ook een fijne optie
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je in stedelijk gebied woont, zou ik het inderdaad even in de machine doen. Niet een heel programma, maar alleen spoelen+centrifugeren bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten hangen. Dan wordt het heerlijk zacht. (Aldus mijn moeder :D )
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Waarom zou je het dan opnieuw wassen eigenlijk? Het is mij nog nooit overkomen maar ik zou het dan niet opnieuw wassen tenzij het stinkt door de regen als het weer opgedroogd is.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon laten hangen.

Alleen wanneer er heel veel Sahara zand in de lucht zit, dan wil ik het misschien gewoon alleen een keertje spoelen, maar zeker niet wassen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Net even kind op school gebracht en ben nog altijd op de wip wat te doen. Ik neig naar even een 20-minuten programma erop los te laten. Dus niet opnieuw wassen, maar toch even wat opfrissen. Het is nu echt wel zeiknat van de regen. Kan het zo uitwringen.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Als het nu natter is dan dat het gisteren uit de machine kwam dan zou ik zeker even spoelen en centrifugeren anders is het vanavond nog niet droog.

Als het maar een paar spetters waren of een heel klein buitje zou ik het laten hangen tot het droog is, of binnen hangen.
Alle reacties Link kopieren
Heb het inmiddels op het kortste programma. Juist omdat het zo nat was. Als het alleen wat natgespettetd was, had ik het rek gewoon even binnen gezet en daar verder laten drogen.
Bedankt voor het meedenken allemaal
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven