Gezocht: goede dierenwinkel regio Utrecht

18-06-2018 21:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is een kruising tussen twee heel verschillende rassen wat een bijzonder formaat heeft opgeleverd. Ze valt niet in de standaard maten S/M/L, en het is daarom enorm moeilijk om een goed passend tuigje voor haar te vinden. Sinds de oude kapot ging een paar maanden terug ben ik tevergeefs op zoek naar iets dat goed zit. Halsbanden gaan te makkelijk af, vandaar dat ik een tuigje zoek. In de plaatselijke dierenwinkels raden ze tuigjes aan die volgens de verkopers goed zitten, maar die na een paar dagen/weken toch te groot of te klein blijken te zijn een daardoor schuren (hond heeft een zeer dunne vacht).

Ik ben daarom op zoek naar een dierenwinkel in regio Utrecht (regio Amsterdam mag eventueel ook) waar mensen werken die echt verstand hebben van honden en van de producten die ze verkopen. En waar ze niet gaan lopen miepen als het door hun aangeraden product na een week toch niet goed blijkt te zijn. Iemand tips?
Mag Ede ook of is dat te ver?
Alle reacties Link kopieren
Heb toevallig familie wonen daar in de buurt, dus ja dat kan ook, dan combineer ik het met familiebezoek :-D
Ok dan kan ik je een supertip geven Zoo en zo, echt waar een waar warenhuis voor dieren, met 1000 hondenproducten en goed personeel.
Alle reacties Link kopieren
Zonneveld in Zeist. Daar hebben we het tuigje voor onze hond gehaald. Hij heeft er daar verschillende gepast en het tuigje dat hij nu heeft moesten ze in de juiste maat bestellen. Het zit prima en blijft ook goed. Deze schuurt ook niet en heeft geen randjes die kunnen irriteren.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Diebo Nieuwegein
http://www.4dox.nl/default.aspx 4dox in Houten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Morgen ben ik vrij, dan ga ik eens even kijken! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven