woning Amsterdam

20-06-2018 10:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort in Amsterdam studeren met 2 goede vrienden van me, We willen samen een studenten woning huren maar we hebben tot nu toe nog niks kunnen vinden. Ik ben bij meerdere makelaars geweest maar niks heeft geleid tot resultaat, we zijn een beetje ten einde raad en weten niet goed wat we verder nog moeten proberen. De reistijd bedraagt 2 uur en ik ben niet echt groots fan om elke dag 2 uur in de trein te zitten. hebben jullie nog tips of ervaringen hoe je aan een 3 persoonswoning kan komen voor rond de 2000 euro in Amsterdam? :-D
anoniem_371553 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 11:02
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Onmogelijk...probeer het in de omliggende gemeente: Zaandam, Amstelveen, abcoude maar ook daar geef ik je weinig kans. Lees je geen kranten en kijk je geen journaal?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Woontank (verhuurorganisatie voor 'young professionals'). Ook is er net over het IJ een project met 'vriendenwoningen', B Mine heet het. Vesteda heeft vaak mooi aanbod. Als je echt wil en een beetje handig kunt zoeken, lukt het wel hoor.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Antikraak?
viva-amber schreef:
20-06-2018 10:34
Onmogelijk...probeer het in de omliggende gemeente: Zaandam, Amstelveen, abcoude maar ook daar geef ik je weinig kans. Lees je geen kranten en kijk je geen journaal?
Dit

en anders purmerend of almere of all places . ik denk dat je daar redelijk snel aan een tijdelijke woning kan komen, en das een half uurtje met ov naar amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Kamernet of Deen Facebook groep vinden waar woningen worden aangeboden. Een budget van 1500 is echter wel heel minimaal voor drie personen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens wel dat een 3 persoonswoning wat lastig wordt. Veel in jouw prijsklasse is 2 persoons. Je zal er dus één moeten dumpen ;-)
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-06-2018 11:23
Reden: spam
99.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach, verkapte spam.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-06-2018 11:15
Ach, verkapte spam.
En het budget in de OP is ineens veranderd van 1500 naar 2000. Subtiel hoor dit...
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Dus TO heeft wel de OP gewijzigd, maar neemt niet de moeite om even op de tips te reageren. Nou doeiiii!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Zaandam gaan. Behalve als dit spam is, dan zou ik lekker naar Noorwegen emigreren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven