Traktatie

17-07-2018 22:51 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze is echt hoor!
Mijn man is donderdag jarig en wil uiteraard trakteren. Het gaat om ca. 100 traktaties, en die worden dan op de tafel in de buffer gezet (hij is buschauffeur) zodat alle chauffeurs die binnen komen gedurende de dag iets kunnen pakken.
Iemand nog een leuk idee? Het wordt erg warm donderdag, dus iets met chocola lijkt ons niet handig. Koeken vinden we zo afgezaagd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ijsjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ze een koelkast met vriesvak daar hebben een paar dozen ijsjes halen.
Paar cakes? Al dan niet zelfgebakken?

Stapel Snickers, Mars'en, ...?

Is er een diepvries? 100 ijsjes?
Tvp
anoniem_371922 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 00:12
98.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Snickers en marsen smelten. Ijs ook, er is geen vriezer, en de chauffeurs moeten de hele dag door iets kunnen pakken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Kleine zakjes chips. Zout is ook lekker met warm weer vind ik.
Stroopwafels.
Worstenbroodjes, sauzijenbroodjes, kaasbroodjes (voor de vega's)
Alle reacties Link kopieren
VivaVivienne schreef:
17-07-2018 22:55
Ananassen (bestellen bij supermarkt of fruitwinkel, dan kun je ook korting vragen bij zo'n grote hoeveelheid )
Origineel, lekker en gezond. En t ziet er leuk uit!
Hoe moet ik dat zien? Iedereen een hele ananas?
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik stem ook voor de chips. Maar ja, ik houd niet van zoetigheid.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vind chips ook een goed idee!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Trailer-mix, al is het maar vanwege de naam. Of autodrop.

Ervan uitgaande dat het iets moet zijn wat ze bij de koffie weg kunnen happen: zelfgebakken muffins of zelfgemaakte granola-repen. Wel koek-achtig, toch net even anders.

Edit: geen vriezer aanwezig. Ijsjes kunnen dus niet.

Wellicht een optie om naast de chips ook zakjes popcorn te doen? Voor het geval mensen geen chips mogen, maar wel popcorn.
celaena_aelin wijzigde dit bericht op 17-07-2018 23:04
Reden: Mosterd. Blokje kaas erbij? Bitterbal?
24.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blikjes frisdrank? (eventueel in bakken met koelelementen zodat ze wat kouder blijven)

Zakjes chips lijkt mij inderdaad ook lekker, Warm weer = zweten = ik wil zout :lol:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
17-07-2018 23:06
Blikjes frisdrank? (eventueel in bakken met koelelementen zodat ze wat kouder blijven)

Zakjes chips lijkt mij inderdaad ook lekker, Warm weer = zweten = ik wil zout :lol:
Ik stem voor deze combi. Lekker koude icetea green!
Alle reacties Link kopieren
We doen chips. Blikjes is teveel gedoe. Waar halen we grote bakken vandaan, waar halen we koelelementen vandaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, gaat toch om 100 man.
ik geef mn bek ook maar een douw
Chips idd en als je iets van drinken wil doen dan die blauwe sportdrank.
Alle reacties Link kopieren
Lekker hoor chips. Gefeliciteerd met/voor je man alvast.
OMG. Als buschauffeurs jarig zijn tracteren ze álle andere buschauffeurs?! Ik word echt zomaar helemaal vrolijk van dat idee XD
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
17-07-2018 23:31
OMG. Als buschauffeurs jarig zijn tracteren ze álle andere buschauffeurs?! Ik word echt zomaar helemaal vrolijk van dat idee XD
Ja, hahaha. Bijna elke dag iets lekkers :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-07-2018 23:15
We doen chips. Blikjes is teveel gedoe. Waar halen we grote bakken vandaan, waar halen we koelelementen vandaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, gaat toch om 100 man.
Maar waarom bakken en koelelementen? Koelelementen koop ik goedkoop bij de Action.
Een fruit stokje geprikt op een komkommer die je in een krokodil hebt gesneden/gefiguurzaagd. Want het moet wel gezond en creatief zijn natuurlijk.

Ik zou gaan voor chips of bifi worstjes. Of verplakte koeken. Makkelijk goed te houden en mee te nemen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de chips gaan. Of donuts veel mannen om mij heen zijn gek op donuts. :biggrin:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
nachtvlinder1977 schreef:
18-07-2018 00:39
Maar waarom bakken en koelelementen? Koelelementen koop ik goedkoop bij de Action.
Je moet de blikjes toch ergens in koud houden? Nee, dat lijkt mij ook gedoe en om er dan weer dingen voor aan te schaffen lijkt me overdreven.

Chips is lekker licht om mee te nemen. En lekker!
Zakjes chips.
Zakjes drop van Haribo.
Voorverpakte gevulde koek, stroopwafel of wafel.
Liga’s.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven