Auto met keiharde boom boom

18-07-2018 00:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een auto met keiharde boom boom rijdt regelmatig door mijn buurt. Vet asociaal hard staat die muziek, zo hard dat de ramen er van rinkelen.
Hij rijd niet op vaste tijden en vaste dagen langs, maar zeker wel zo'n 4 a 5 x per week.
Wat kan hier tegen gedaan worden?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Niks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-07-2018 00:21
Niks.
Een spijkermat ook niet ?
Zo geel als een kanariepiet
Dan blijft de boom boom alleen maar langer staan.
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
18-07-2018 00:23
Een spijkermat ook niet ?
Wat jij wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maura1984 schreef:
18-07-2018 00:27
Dan blijft de boom boom alleen maar langer staan.
Oh nee dat wil ik niet!
:-o
Zo geel als een kanariepiet
Het is iets wat een paar seconden duurt want hij rijdt langs zeg je. Dan is de 'boom boom' dus maar heel even. Wat je er aan kunt doen? Helemaal niks. Gewoon doorademen tot die paar seconden voorbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk even contact opnemen met de wijkagent. Jij hebt misschien maar paar keer last, maar wellicht zijn er andere straten waar hij vaker langsrijdt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een boom planten midden op de weg een hele grote! dan BOOM BOOM ..... oeps Boom ;-)
you go girl
Hier rijd snachts wel eens een scooter rond die waarschijnlijk wat olie nodig heeft want dat ding hoor je al van ver aankomen omdat dat ding zo erg piept en kraakt. De bestuurder zal inmiddels wel doof zijn want die doet er niks aan en ik kan me niet voorstellen dat je dat niet hoort als je erop zit.
jeansjacket schreef:
18-07-2018 08:12
Ik zou een boom planten midden op de weg een hele grote! dan BOOM BOOM ..... oeps Boom ;-)
Dat is echt wel hilarisch.

Ik zou steeds denken als ik die auto hoorde: gehoorbeschadiging. Dat kun je nooit maanden ongestraft volhouden.
ik moet gelijk denken aan 'boom boom dingen doen!'
jeansjacket schreef:
18-07-2018 08:12
Ik zou een boom planten midden op de weg een hele grote! dan BOOM BOOM ..... oeps Boom ;-)
:rofl:
Vergeetmenietje1980 schreef:
18-07-2018 08:55
ik moet gelijk denken aan 'boom boom dingen doen!'

"Boom boom boom boom, I want you in my room"

"Boom boom boom boom, gonna shoot you right down"
Ik denk bij 'boom boom boom boom' aan een bos, maar misschien ben ik een beelddenker...
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
18-07-2018 09:33
Ik denk bij 'boom boom boom boom' aan een bos, maar misschien ben ik een beelddenker...
Ik aan deze sketch van Hans Teeuwen

https://www.youtube.com/watch?v=Nrudq1ekFKQ
Alle reacties Link kopieren
Kun je er niet achterkomen wie dat is. Het moet ergens wel in je buurt parkeren zo te lezen
Alle reacties Link kopieren
Djeez joh die paar seconden? Maak je niet zo druk. En zet een bord neer met reclame voor hans anders gehoorapparaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven