Mijn huis is nog steeds als een studentenkamer

16-08-2018 16:06 158 berichten
Hoe doen mensen dat toch: verhuizen en dan direct ingericht met allemaal spullen die enorm met elkaar kloppen?

Ik ben al jaren geen student meer, maar mijn huis lijkt nog steeds een studentenkamer. Alles is een beetje bij elkaar geraapt. Aan de ene kant omdat het me niet zoveel interesseerde, aan de andere kant omdat het gewoon ook behoorlijk duur is om bv een nieuwe slaapkamer aan te schaffen.

Mijn oudste kind begint de leeftijd te krijgen dat de huidige 'kinderkamer' niet echt meer past. Mijn kind moet nu een nieuw bed, nieuw bureau en een nieuwe kast. Ik begin dan meteen marktplaats af te speuren en ga op zoek naar koopjes. Maar ik merk dat mijn kind graag eens naar een meubelzaak zou gaan om een nieuwe kast, bed en bureau te kopen. Dat het bij elkaar hoort, zeg maar. Maar jeetje, dan ben je zo €500 kwijt!

Mijn vraag is nu eigenlijk: doen jullie dat? Zomaar zoveel geld uitgeven aan meubels? Ben ik een 'zuunigert' dat ik dat eigenlijk helemaal niet wil?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je via marktplaats iets heel leuks kunt vinden voor weinig. Succes.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind je een zuunigert.

Ik denk dat wij al aan onze derde set meubels in de woonkamer zijn inmiddels.
Slaapkamer is nu 15 jaar oud en nog prima maar wel het tweede bed sinds we hier wonen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch leuke dingen zoeken via mp, het hoeft niet niet bij elkaar passende troep te zijn. Bijna al onze meubels zijn tweedehands, gekocht of gekregen. Maar is gewoon mooi een geheel.
Alle reacties Link kopieren