Rare vragen, politie bellen?

17-08-2018 22:19 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in de wijk woont een enge man die niet helemaal spoort en schijnbaar ook best crimineel is gewoon over het algemeen echt een enge vent waar je echt met een grote boog omheen loopt.

Nu sprak hij een half uurtje geleden mijn ex/man aan en vroeg waar hij heenging dus ex/man zegt doodleuk ja werken, hele nacht door 🤦🏻‍♀️

En toen begon hij dus hele enge vragen over mij te stellen. Of ik wel eens de deur open doe voor vreemden, of ik daar beneden nog wel goed ben na m’n bevallingen echt hele rare en enge vragen. Dus ex/man zegt hee doe normaal viezerik.

En toen ging die engerd dus aan ex/man vertellen welke auto’s hier voor de deur staan en wanneer en welke mannen hier naar binnen gaan op welk tijdstip en dat ik soms met de kinderen met ze mee ga met de auto. Echt heel specifiek dus. Met daarbij de vraag of 1 van die mannen hier vanavond aanwezig zou zijn of dat ik helemaal alleen was. Ex/man zei dat hij op moest rotten en dat al die mannen hier vanavond aanwezig zijn en ik nooit alleen ben ( ben ik dus wel) en dat hij me met rust moest laten waarop de engerd weg liep.

En nu ben ik dus best wel para want die vent houdt me schijnbaar flink in de gaten en weet dus dat ex/man er niet is en heeft het vast wel door dat ik hier dus toch alleen ben. En ik ben best bang, sowieso ben ik altijd al bang voor die man maar nu al helemaal. Nu sprak ik net “ 1 van die mannen die altijd om me heen rondhangen” ( mijn broer(s) dus) en die zei dat ik ff de politie moest bellen om er een melding van te maken maarja die engerd heeft nog niets gedaan dus waar moet ik een melding van maken? Heb het wel tegen mijn buren gezegd en dat als ze herrie of geschreeuw horen 112 moeten bellen.

Weet verder ook niets over die man, alleen z’n bijnaam in de stad en hoe hij eruit ziet en dat het een bekende van de politie is. Weet ook niet waar hij woont maar wel dat hij niet hier in de straat of de straten om me heen woont. Voel me best een mietje maar echt die man is zo vreselijk eng!
Alle reacties Link kopieren
Is het nu je ex of je man?
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou zelf ook even de politie of wijkagent bellen en een melding maken. Dit lijkt me een vervelende situatie!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-08-2018 22:24
Is het nu je ex of je man?
Ja dat weet ik dus niet, hij wil verder en ik twijfel en hij woont nu tijdelijk bij zijn moeder een straatje verder maar is hier nog dagelijks. Doet dat ertoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat eng zeg! Ik zou zeker bellen, naar servicenummer 0900-8844. Dan kunnen ze daar vast wel aangeven of ze er wat mee kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Je lijkt me verstandig genoeg dat je al je deuren en ramen goed dicht hebt gedaan, neem ik aan.

Goed dat je je buren hebt ingelicht .

je kunt altijd voor de zekerheid geen spoed, wel politie bellen en het voorval uitleggen en aangeven dat je angstig bent.
Alle reacties Link kopieren
Ja alles zit hier potdicht en op slot, doe sowieso al nooit voor iemand open en ik neem m’n hond mee naar bed ( maar die is 18 en stokdoof dus meer voor het idee zeg maar). P
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval even bellen zodat ze het weten... Het is toch een bekende van de politie. Zij weten wel wat te doen (of niet).
tanteslankie wijzigde dit bericht op 17-08-2018 22:28
0.38% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Hoe rot ook, de politie gaat niets nuttigs voor je doen tot het te laat is
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zeker de wijkagent bellen.
Melding van maken en scheidsrechterfluitje naast de voordeur achterdeur en op nachtkastje leggen... schrikt hij bast erg van en de buren ook!
Zichtbaar camera-toezicht rondom je huis plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
17-08-2018 22:28
Hoe rot ook, de politie gaat niets nuttigs voor je doen tot het te laat is
Ja dat vind ik dus zo eng en ik had er ook echt geen idee van dat hij me dus de laatste weken in de gaten heeft gehouden. Hij wist precies wanneer ik er wel of niet was en met wie ik was en hoelang mijn visite bleef en in welke auto’s ze rijden. Doodeng dit.
JollyRider schreef:
17-08-2018 22:28
Hoe rot ook, de politie gaat niets nuttigs voor je doen tot het te laat is


Maar ze kan wel melding doen. Dan is het bekend en wellicht hebben ze al meer meldingen over die meneer ontvangen.
Sowieso is het goed dat ze er van weten, dan komen ze écht wel opdraven als jij belt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga tocb even bellen want het zit me echt niet lekker en ben ook echt bang want hij vroeg ook echt heel specifiek naar vanavond 😭
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook even melden bij de politie. Mijn ervaring is dat ze in ieder geval wel een keertje langs je huis rijden om te checken of er niks verdachts te zien is. Misschien schrikt dat die engerd ook af.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-08-2018 22:31
Maar ze kan wel melding doen. Dan is het bekend en wellicht hebben ze al meer meldingen over die meneer ontvangen.
Sowieso is het goed dat ze er van weten, dan komen ze écht wel opdraven als jij belt hoor.
Optimisme is een mooi ding natuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Met een melding wordt verder niks gedaan bespaar jezelf dus de moeite.
Bewapen jezelf.
En ga zsm verhuizen.
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 22:31
Ik ga tocb even bellen want het zit me echt niet lekker en ben ook echt bang want hij vroeg ook echt heel specifiek naar vanavond 😭

Doen!
En duidelijk aangeven dat hij zo specifiek naar dingen vroeg, dat je alleen bent en het angstig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2018 22:31
Ik ga tocb even bellen want het zit me echt niet lekker en ben ook echt bang want hij vroeg ook echt heel specifiek naar vanavond 😭
Heb je geen broer of vader of zo die in de buurt woont en bij je wil slapen? Sterkte, echt een rotsituatie.
pamelacourson schreef:
17-08-2018 22:32
Ik zou het ook even melden bij de politie. Mijn ervaring is dat ze in ieder geval wel een keertje langs je huis rijden om te checken of er niks verdachts te zien is. Misschien schrikt dat die engerd ook af.
Die ervaring heb ik ook! Dus melding maken sowieso.
Heb je niet iemand die bij je kan blijven eventueel? Broer? Vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Is er niemand die je kan bellen die kan komen logeren, vader of broer ofzo?
En waar zijn je kinderen? Ook thuis? Dan zeker melding maken!
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
17-08-2018 22:33
Met een melding wordt verder niks gedaan bespaar jezelf dus de moeite.
niet mijn ervaring dat er niets mee wordt gedaan
JollyRider schreef:
17-08-2018 22:32
Optimisme is een mooi ding natuurlijk

Telt ervaring ook?
JollyRider schreef:
17-08-2018 22:28
Hoe rot ook, de politie gaat niets nuttigs voor je doen tot het te laat is
Die ervaring heb ik niet, integendeel.

Overleggen met de wijkagent. Misschien kunnen ze een melding maken op jouw adres, dus als jouw adres wordt genoemd dat er dan extra snel gekeken wordt.
Verder weet je wel wie de man is dus misschien als je een beschrijving geeft weten zij meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven