Buren ruzie om oude schutting

22-09-2018 21:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo forum mensen,
ik heb een vraag , mijn buurman is al sinds maart bezig met cameras verstoppen in bosjes tot cameras in het raamkozijn en cameras in onze tuin richten omdat wij een oud hek wouden vervangen , buurman wou het niet dus heb woningstichting gevraagt langs te komen, die zijn geweest en hebben mij op papier gegeven dat in mijn tuin stond en dat ik nieuwe mocht plaatsen, eerste deel 180 verder 120. nu heeft meneer daar erg tegenin bericht naar hun, woningstichting zie het is klaar, woningstichting had een touwtje gespannen en buurman ging dat verplaatsen, de woningstichting wou niet nog een keer komen om het touwtje tespannen op de dag dat ik de schutting ging zetten, de buurman ging stokjes in zand steken toen schutting ging zetten enzo, hun zoon bedreigt mij terwijl perceel en contact verbod is, omdat hij mij mishandeld heeft,, politie is al zovaak geweest , maar politie doet niks, woningstichting doet niks, buurman filmt sinds kort ook de gehele openbare weg waar hun auto staat,
dan komen de pesterijen nog dat onze tuin constant besmeurt word met vieze goedjes, spuit de kinderkamer in met tuinslang en spuit mijn vriendin nat,
meneer steelt ons zwembadzijl, en politie doet niks, zeggen jullie zoeken maar uit,
nou is het dus zo dat woningstichting er ook klaar mee is, en zegt dat wij alletwee moeten stoppen met elkaar terrorrisseren,

buurman beschuldigd mij van heel veel, auto bekrassen vijver kapot gemaakt, lantaren's heb vaak gezegt laat mij beelden dan zien, alleen nog nooit iets gezien,
alleen meneer houd de camera's op onze tuinen gericht, de gemeente is geweest, en heeft camera beelden bekeken, en zeiden ook dat ze mij in tuin zagen zitten en ook thuis zagen komen, weer politie gebelt, die zegt ik geef door aan de wijkagent, alleen de wijkagent onderneemt niks,
ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld, alleen ben benieuwd of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben gehad
Zelf verhuizen een optie?
Alle reacties Link kopieren
Oh dear...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier een aflevering van de rijdende rechter in...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alles op alles zetten om te verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Aardbei_86 schreef:
22-09-2018 22:52
Ik zie hier een aflevering van de rijdende rechter in...
Alleen de uitzenddatum ontbreekt nog :popcorn:
Er is een topic waarin ook weinig wordt ondernomen. Politie kijkt de andere kant op, woningbouw doet helemaal niks, etc. Is al echt lang bezig! Dus geen nieuwe schutting plaatsen?

Echt vreselijk dat dit gewoon bestaat, bah!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
22-09-2018 23:05
Er is een topic waarin ook weinig wordt ondernomen. Politie kijkt de andere kant op, woningbouw doet helemaal niks, etc. Is al echt lang bezig! Dus geen nieuwe schutting plaatsen?

Echt vreselijk dat dit gewoon bestaat, bah!
Kan maar hoe los je de camerabeelden op privé terrein op. Beschuldigingen en vooral het getreiter...
Schutting is het hoofdzaak niet meer, het gaat verder.
OT, hoop dat je advocaat hier wat mee kan. Verschrikkelijk om te horen dat politie en woningstichting niks mee doen. Succes
CherryBlossom- schreef:
22-09-2018 23:12
Kan maar hoe los je de camerabeelden op privé terrein op. Beschuldigingen en vooral het getreiter...
Schutting is het hoofdzaak niet meer, het gaat verder.
OT, hoop dat je advocaat hier wat mee kan. Verschrikkelijk om te horen dat politie en woningstichting niks mee doen. Succes
Aha oke! Ik dacht dat dat de aanleiding was. Op het andere topic is ook een advocaat erop gezet. Het is een hele lange adem.

Sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
Grappig, deze meneer moet verhuizen terwijl een geel bloempje zelfs praktische hulp van het forum krijgt om toch maar te kunnen blijven in dezelfde situatie.
alkemade schreef:
23-09-2018 00:03
Grappig, deze meneer moet verhuizen terwijl een geel bloempje zelfs praktische hulp van het forum krijgt om toch maar te kunnen blijven in dezelfde situatie.
Zij kon met geen mogelijkheid verhuizen. Het was daar 100x geopperd en ze is daar vaak op ingegaan.
Alle reacties Link kopieren
alkemade schreef:
23-09-2018 00:03
Grappig, deze meneer moet verhuizen terwijl een geel bloempje zelfs praktische hulp van het forum krijgt om toch maar te kunnen blijven in dezelfde situatie.

Wie is dat?
alkemade schreef:
23-09-2018 00:03
Grappig, deze meneer moet verhuizen terwijl een geel bloempje zelfs praktische hulp van het forum krijgt om toch maar te kunnen blijven in dezelfde situatie.
Er zijn maar 2 mensen die het woord 'verhuizen' noemen. Ik als vraag, een ander als advies. Je leest te selectief.
Klinkt als een hoop tokkiegedrag van beide kanten.
Naar mijn mening zijn er 2 opties: Vrede sluiten met deze buurman en daarna zo min mogelijk met elkaar bemoeien of verhuizen.
Woningstichting en politie hebben gelijk. Jullie hebben en conflict en zullen als buren daar samen uit moeten komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven