Gezocht hoekbank

23-09-2018 21:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben opzoek naar een hoekbank, met een diepe zit, stof, niet van die lage armleuningen en die gewoon lekker zit/lig.
Gewoon een basic model, ik leuk hem zelf wel op met kussens enz

Natuurlijk ben ik zelf aan het googlen, maar misschien zijn er hier een paar die onlangs een goede hoekbank hebben gekocht en er tevreden over zijn.

Ik hoor graag tips.

En iemand ervaring mee met room 108 en zitmaxx?
#doeslief
Wil je zelf klussen met een IKEA-bank?
(Dan wel graag een topic a la Djoels-kampfors openen.)

Of een kant en klaar geval?
Alle reacties Link kopieren
Caitriona* schreef:
23-09-2018 22:03
Wil je zelf klussen met een IKEA-bank?
(Dan wel graag een topic a la Djoels-kampfors openen.)

Of een kant en klaar geval?
Geen IKEA, die heb ik nu en wil die er uit.

Ik wil een kant en klaar geval, die ze komen bezorgen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Caitriona* schreef:
23-09-2018 22:03
Wil je zelf klussen met een IKEA-bank?
(Dan wel graag een topic a la Djoels-kampfors openen.)

Of een kant en klaar geval?
😂😂😂

Nu heb ik ook een nieuwe bank, een jaar alweer trouwens een die werd keurig in elkaar gezet!
De Annabelle van Room108, heb ik to.

Heel erg blij mee!!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn erg tevreden over onze pronto wonen bank. Zoiets, https://www.prontowonen.nl/hoekbank-ken ... 10979.html. Ze hebben er heel veel in alle soorten, maten, stoffen enz. Hij staat nog geen jaar dus kan nog niks zeggen over de kwaliteit op langere termijn maar tot nu toe erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
https://goo.gl/images/VDqoXy

Deze heb ik!
En dan de xxl, in deze kleur, en in deze stof. Iets duurder dan d prijs die bij de link staat ;-D
djoels wijzigde dit bericht op 23-09-2018 22:14
54.10% gewijzigd
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
23-09-2018 22:10
😂😂😂

Nu heb ik ook een nieuwe bank, een jaar alweer trouwens een die werd keurig in elkaar gezet!
De Annabelle van Room108, heb ik to.

Heel erg blij mee!!
De Annabelle vind ik ook leuk! Is die bank een beetje diep?
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
23-09-2018 22:14
De Annabelle vind ik ook leuk! Is die bank een beetje diep?
Jazeker, daarom zitten er ook dubbele kussens in!!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Djoels schreef:
23-09-2018 22:15
Jazeker, daarom zitten er ook dubbele kussens in!!
Binnenkort maar effe een bezoekje brengen naar room 108, al is de bank wel net boven mijn budget.
#doeslief
Beetje stomme vraag, maar wat is het voordeel van een diepe zit? Ik zoek juist een bank waar je ook normaal op kunt zitten zonder kussentjes. (Heb nu een Ektorp en neem misschien de hoekversie daarvan).
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
23-09-2018 22:31
Beetje stomme vraag, maar wat is het voordeel van een diepe zit? Ik zoek juist een bank waar je ook normaal op kunt zitten zonder kussentjes. (Heb nu een Ektorp en neem misschien de hoekversie daarvan).

Ik heb erg lange benen en kan als ik 1 kussen weghaal ook heerlijk zitten met mijn benen opgetrokken. Ik zit met en zonder lende kussen heel lekker.

Ik vind een bank met kussens persoonlijk mooier dan zonder kussens, dus het is ook een kwestie van smaak.

Een goede vriend van mij van 2 meter lang zit heerlijk op onze bank zonder lende kussen en mijn moeder zit heerlijk met lende kussen met haar 1.65.
Verder vind ik 'm gewoon echt heel mooi en zitten wij er met het hele gezin heerlijk op. De lange kant is 3.33 meter lang uit mijn hoofd.

Wij hebben trouwens de hocker ook in de kamer tegen de muur staan, en de hele lange lendekussen ligt hier op tegen de muur. Is dus ook echt een lekker zitje en ik lig lekkerder op de bank zonder lende kussen
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
23-09-2018 22:31
Beetje stomme vraag, maar wat is het voordeel van een diepe zit? Ik zoek juist een bank waar je ook normaal op kunt zitten zonder kussentjes. (Heb nu een Ektorp en neem misschien de hoekversie daarvan).
Ik heb nu ook de ektorp, 2 Zits en een longseat, maar kan daar eigenlijk niet lekker op liggen.

Mijn ouders hebben ook een diepe bank en dan heel veel kussen er op, ik vind dat zo heerlijk, lekker ingraven in de kussen.
Normaal zitten doe ik eigenlijk bijna nooit op een bank.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Je ziet steeds vaker de mensen liggen op hun bank net als de Romeinen vroeger. Ik zou dus voor minstens twee ligplaatsen zorgen anders krijg je ruzie om de ligplaats. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
24-09-2018 08:00
Je ziet steeds vaker de mensen liggen op hun bank net als de Romeinen vroeger. Ik zou dus voor minstens twee ligplaatsen zorgen anders krijg je ruzie om de ligplaats. ;-)
Ik lig er voornamelijk alleen op met mijn hond ;-)
#doeslief
Is de Annebelle ook geschikt voor liggend lezen?
(Volgens jullie dan.)
Oftewel is het een bank die doet alsof hij een bed is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven