Ervaringen werkspot

23-09-2018 22:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik heb vandaag een klus in huis aangeboden via werkspot en heb al diverse aanbiedingen en offertes.

Ben benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met Werkspot?

Dank alvast!
Onze badkamer, toilet en schuurdak laten doen via werkspot.
Is ons goed bevallen
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een overkapping laten plaatsen via Werkspot, dat ging toen heel makkelijk.
Mijn ouders hebben via werkspot een klus bedrijf gevonden die de badkamer hebben gedaan. Is allemaal goed gegaan en als er een probleem was werd het netjes opgelost. Klussers lieten alles ook netjes achter iedere dag.

Mijn ouders zijn in zee gegaan met degene die ze het beste gevoel gaf en die ook vorig werk kon laten zien enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook goede ervaringen met Werkspot, vond het lekker makkelijk!
Wij laten elke klus uitvoeren door iemand via werkspot. Werkt erg makkelijk en snel! En altijd goed werk geleverd.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn alvast positieve berichten. Moet zeggen dat mijn eerste gevoel ook goed is. Ik krijg serieuze berichten en er wordt al nauwkeurig gereageerd op de vragen die ik gesteld had. Een offerte leek wel bijna een sollicitatiebrief. :-D
Voor een tuinklus kwam tuinman wel voor de bestrating maar niet meer voor het gras. Bestrating was ook nog eens prutswerk.

De vogel was gevlogen.
Ik heb ook wel eens slechte verhalen gehoord over werkspot maar ga gewoon op je gevoel af, maak goede afspraken en m'n ouders hebben het klusbedrijf ook eerst gegoogled om te kijken of er wellicht ergens klachten stonden.
Alle reacties Link kopieren
Ook op werkspot zitten beunhazen hoor. Lees goed de recensies en vraag naar referenties.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
In de crisistijd kon je prima klussen op werkspot zetten, toen zaten de vakmannen ook slecht in hun werk dus die namen de tijd om offertes te maken.

Nu het in de bouw weer booming is, zitten deze vakmannen al maanden op voorhand volgeboekt. Degene die ik ken hebben hun werkspotaccount opgezegd, waarom betalen voor iets wat je toch niet gebruikt. De beunhazen zitten er nog wel op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven