Wie wil er iets voor mij haken?

14-10-2018 16:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn dochtertje heeft iemand een hele leuke mobiel gehaakt, nu ben ik in verwachting van een jongen en wil ik de roze slakjes en het roze ronde ding bovenin (zie foto) vervangen voor iets wat meer past bij een jongen.

Ik kan totaal niet haken maar wellicht wil één van jullie wat leuks voor mij maken? Uiteraard tegen betaling.

Het kamertje is in thema bosdieren, het leukste vind ik het dan ook als er een bosdiertje aan kan komen zoals een kikker/vogel/egel/vosje/konijn/eekhoorn of iets in die trant.

Je maakt ons er heel erg blij me :-D


Afbeelding
envelop wijzigde dit bericht op 14-10-2018 16:55
1.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roze eekhoorntjes?
Ik zie slakken maar die met het roze huisje wil je dus vervangen hebben?

Helaas kan ik ook niet haken maar wellicht een andere forumster wel.

Kan diegene die deze mobiel voor je heeft gehaakt ook niet wat andere dingen voor je er bij haken?
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
14-10-2018 16:54
Roze eekhoorntjes?
Ik zie slakken maar die met het roze huisje wil je dus vervangen hebben?

Helaas kan ik ook niet haken maar wellicht een andere forumster wel.

Kan diegene die deze mobiel voor je heeft gehaakt ook niet wat andere dingen voor je er bij haken?
Ik ben niet helemaal wakker blijkbaar :facepalm: Heb het bericht aangepast maar idd, de slakken met een roze huisje wil ik graag vervangen voor wat anders.

Degene die destijds de mobiel heeft gemaakt heb ik ook via internet gevonden en ik kan echt nergens meer gegevens van haar vinden helaas...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan zelf niet haken, maar deze dame kan je vast helpen! Goede ervaringen mee

https://tussendehaakjes.jouwweb.nl/
Leuk, verslaafde haakster meldt zich ;-) ben momenteel een wagenspanner voor nichtje aan het maken. Wil graag kijken voor je of ik iets voor je kan betekenen!
Alle reacties Link kopieren
lilyjo schreef:
14-10-2018 17:03
Leuk, verslaafde haakster meldt zich ;-) ben momenteel een wagenspanner voor nichtje aan het maken. Wil graag kijken voor je of ik iets voor je kan betekenen!
Wat leuk! Ik stuur je een pb :cheer:
Alle reacties Link kopieren
vraag het op een facebookgroep, er zijn meerdere haakgroepen. En anders gewoon leren en zelf haken, is echt niet zo moeilijk.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja poe hee, nu wil ik ook leren haken.. :"-(
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
14-10-2018 17:22
vraag het op een facebookgroep, er zijn meerdere haakgroepen. En anders gewoon leren en zelf haken, is echt niet zo moeilijk.
Voor sommige mensen is het dus wel te moeilijk :$ Ik heb al meerdere pogingen gewaagd en het enige resultaat is dat ik steeds jaloerser word op mensen die het wel kunnen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
"voor iets wat meer past bij een jongen."

Echt, wat een onzin! Waarom in vredesnaam zouden die slakjes niet voor een jongen kunnen?? Zo genderneutraal als wat dat ding.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je een punt Nouschi, het kan ook best nog maar toch vind ik het wel leuk om het roze te vervangen voor iets nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Die kleine poppetjes heet amigurumi, google daar eens op.
En haken is echt niet zooo moeilijk hoor.
Envelop, ik heb een PB teruggestuurd maar weet niet of het helemaal goed gegaan is, ik zie mijn antwoord niet tussen de berichten staan :)
GinnyJones schreef:
14-10-2018 18:08
Ja poe hee, nu wil ik ook leren haken.. :"-(
Waar woon je, wil het je best leren
Alle reacties Link kopieren
lilyjo schreef:
14-10-2018 19:20
Envelop, ik heb een PB teruggestuurd maar weet niet of het helemaal goed gegaan is, ik zie mijn antwoord niet tussen de berichten staan :)
Het is gelukt, je hebt een bericht terug!
GinnyJones schreef:
14-10-2018 18:08
Ja poe hee, nu wil ik ook leren haken.. :"-(
Koop een haaknaald en wat bolletjes katoen en je leert het zo via vele tutorials op YouTube.
Het is deze onhandige Harry ook gelukt ;)
Yildizlar schreef:
14-10-2018 20:00
Koop een haaknaald en wat bolletjes katoen en je leert het zo via vele tutorials op YouTube.
Het is deze onhandige Harry ook gelukt ;)
Ik heb het mezelf ook aangeleerd. Koop in ieder geval GEEN kant en klaar pakketje bij Hema of Boekenvoordeel. Daarom kun je het beter leren van iemand die goede materialen heeft en het je kan uitleggen.
SilverShadow schreef:
14-10-2018 20:09
Ik heb het mezelf ook aangeleerd. Koop in ieder geval GEEN kant en klaar pakketje bij Hema of Boekenvoordeel. Daarom kun je het beter leren van iemand die goede materialen heeft en het je kan uitleggen.
Precies goede katoen of bv katoen/acryl mix softfun van scheepjes haakt heerlijk en splijt niet . Clover amour er bij vb en haken maar :)
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
14-10-2018 19:23
Waar woon je, wil het je best leren
Regio Rotterdam toevallig? Want dan wil ik best aansluiten :whistle:
Ik heb het mezelf ook aangeleerd via Youtube. Begonnen met een simpel (baby)dekentje. Als je eenmaal de steken kent, kun je alles haken en het is zo leuk! :)
Alle reacties Link kopieren
https://www.knack.be/nieuws/ondertussen ... 22197.html

Lees dit en verzet je tegen de norm!
Maartje2016 schreef:
14-10-2018 20:14
Regio Rotterdam toevallig? Want dan wil ik best aansluiten :whistle:
Helaas, ik woon zelf in Almere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven