Hoe woonkamer inrichten? Help!

14-10-2018 18:44 13 berichten
Ik heb vandaag de woonkamer verbouwd, maar ben ontevreden en zie door de bomen het bos niet meer. :O

Ik heb de woonkamer en eettafel omgewisseld, maar nu is het knus in het nu woonkamer gedeelte maar een open chaos bij de eettafel. Heeft iemand hier tips voor?

Graag niet de link quoten, wil die later weghalen.

Link weg, dank voor tips!
anoniem_373652 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 19:13
9.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De eettafel lijkt wel te klein voor de ruimte. De witte muur, plafond, verwarming en het wit van de tafel en stoelen is ook wel erg veel wit.
veensteker schreef:
14-10-2018 18:47
De eettafel lijkt wel te klein voor de ruimte. De witte muur, plafond, verwarming en het wit van de tafel en stoelen is ook wel erg veel wit.
Klopt, ik ben ook van plan de rechter muur te schilderen en dan iets met een taupe kleur. Het ziet er allemaal nog niet af en leeg uit.
Alle reacties Link kopieren
Tafel dwars zetten en er een enorm bont kleed onder leggen.
Alle reacties Link kopieren
Niet elke verandering is een verbetering....
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat doet die woonkamerstoel daar in 'the middle of nowhere'? Dat vind ik vooral een beetje vreemd.
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 18:51
4.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Paarse stoel links iets meer naar voren halen.
Idd een grotere tafel of een ronde tafel. Iig een fatsoenlijke lamp er boven.
Poezelklimding niet in de hoek achter de tafel maar langs de wand coor de eettafel en in die hoek iets hoogs, plant kastje oid.
apatura wijzigde dit bericht op 14-10-2018 18:53
4.89% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wat mis je precies in de eethoek of wat bevalt je er niet aan?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Die losse stoel staat er een beetje als:"ohja, die heb ik ook nog, die kan hier wel". Nogal plompverloren.

De eettafel een slag draaien.
Gordijnen voor de ramen.
Plant op een flinke verhoging.

Ik denk dat je dan al een heel eind bent.
RégineFilange schreef:
14-10-2018 18:51
Wat doet die woonkamerstoel daar in 'the middle of nowhere'? Dat vind ik vooral een beetje vreemd.
Hij staat er meer omdat hij in de weg staat. :rolling: Ik heb er 2 maar de woonkamer wordt veel te druk als ik die er ook bij doe.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je hier niet blij mee bent. Hang gordijnen op en een lamp boven de tafel. Oogt al een stuk minder kaal. En ik denk ook dat de eethoek te klein is. Misschien helpt het iets door hem te draaien. En die kattenkrabpaal......waarom zo'n groot ding. 😳
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je de eettafel met de zijkant tegen de rechtermuur zetten, zou kunnen dat het er dan wat voller uit ziet. Die grote stoel zou ik dan eerder in een hoek zetten en de kamerplant of krabpaal naar voren halen op de plek van die stoel.
Je hebt een mooie grote ruimte dus gebruik die ook, zet die stoelen niet zo strak tegen de tafel, en kan die lamp nog verder in de hoek? ;)
De eethoek mag wat meer naar het midden, en een groot kleed eronder. Leuke hanglamp erboven, gordijnen en een paar planten die je (soms op een krukje) bij elkaar zet. Wat leuke accessoires voor het raam, en op tafel. Misschien een idee om afbeeldingen te googelen op sfeervolle eethoek of i.d. ,op ideeën te komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven