Kleur muur bij kasten?

24-10-2018 18:40 203 berichten
Hoi allen,

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend met de vraag welke kleur ik op mijn muur moest sauzen en daar kwamen best wel leuke ideeën uit voort, maar nu zit ik met het volgende.
Ik ga binnenkort 2 kasten kopen en die zijn donker olijfgroen, ze komen naast elkaar te staan. Wat denken jullie dat de muur erachter voor kleur moet krijgen, heb er wel een paar ideeën over, maar die zijn volgens mij te gewaagd.
Voor welke kleur zouden jullie kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ligt een beetje aan je smaak. Je kunt kiezen voor koel of warm. Beige/bruin kan, maar lichtgrijs waarschijnlijk ook.
Hoe zijn je andere meubels? Hout? Licht/donker?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Zacht olijfgroen
Ik heb meerdere soorten hout in de kamer en de inrichting is nu nog relatief licht, maar dat wordt anders met die kasten, een kleed en 2 donkere tafeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt af van de vloer, meubels, lichtinval in de ruimte, formaat van de ruimte en muur, etc.

Wat mij betreft is kleuradvies via internet totaal zinloos.
Claudia2010 schreef:
24-10-2018 18:45
Zacht olijfgroen
Ton sur ton heb ik aan gedacht, maar het kleed dat ik erbij koop is ook groen en dan zit ik toch wel in een groen groen knollen knollenland
Alle reacties Link kopieren
Och ik vind zacht olijfgroen mooi op de muur. Zal leuk staan bij de olijfgroen kasten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk behangetje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Goud metallic
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
stippensokken schreef:
24-10-2018 18:47
Dat hangt af van de vloer, meubels, lichtinval in de ruimte, formaat van de ruimte en muur, etc.

Wat mij betreft is kleuradvies via internet totaal zinloos.
Ik heb heel veel licht in huis, dat komt van 3 kanten. De vloer is gebleekt eiken of hoe noem je dat. De meeste meubels zijn van hout en de bank wordt in de zomer ook vervangen, dus da's het punt niet.
Nouschi schreef:
24-10-2018 18:49
Leuk behangetje?
Ook aan gedacht, beetje romantische stijl.
Alle reacties Link kopieren
Ruwe muur

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

of heel licht oud roze krijftverf...

Afbeelding

Kloddertjes roze hier en daar....Afbeelding

Het is serieus bedoeld....
Afbeelding
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-10-2018 18:57
38.14% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wel druk

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
viva-amber schreef:
24-10-2018 18:52
https://i.pinimg.com/originals/06/ee/47 ... 92b008.jpg

of heel licht oud roze krijftverf...

Afbeelding
Ja, dat was ook een idee, maar misschien wel te gewaagd.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is de kast en daar komen er 2 van.

Afbeelding
Mijn zwager zou zeggen, doe fuchsia blauw 😂
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook iets laten mengen bijv wit met alleen een tipsje roze dan zie je het bij wijze van spreken alleen wanneer de zon erop schijnt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik grijs mooi zou vinden daarbij.
viva-amber schreef:
24-10-2018 18:58
Je kan ook iets laten mengen bijv wit met alleen een tipsje roze dan zie je het bij wijze van spreken alleen wanneer de zon erop schijnt.
Alle andere muren zijn eierschaal, dus ik wil op die ene muur wel wat meer kleur.
parbleumondieu schreef:
24-10-2018 19:00
Ik denk dat ik grijs mooi zou vinden daarbij.
Ik vind grijs echt niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
...
Alle reacties Link kopieren
Een warme gele kleur, okergeel ofzo lijkt me mooi bij dorp kast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven