5 dagen onderdak goedkope oplossing

07-11-2018 21:09 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet voor 5 dagen mijn huis uit, ik kan bij niemand terecht.

Behalve hotels wat voor mogelijkheden zijn er? Ik ga met peuter van net 3 en openbaar vervoer, geen auto. Kan door heel nl als t maar niet te duur is. Komt treinkaartje en bus bij ook als het te ver is.

Ik wil liefst geen kamer of badkamer delen. Iets met keukentje zou fijn zijn ( maar duur?) maar hoeft niet .

Alle tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Wat mag het kosten?
Waarom moet je je huis uit?
Alle reacties Link kopieren
Air Bnb gechecked?
Alle reacties Link kopieren
Als je je huis uit moet omdat de woni gebouw het gaat renoveren zou ik toch verwachten dat ze onderdak voor je regelen.
the_Wicked_Witch schreef:
07-11-2018 21:10
Waarom moet je je huis uit?
Relevante vraag. Als het bijvoorbeeld is omdat je huisbaas onderhoud gaat plegen moet er vervangende woonruimte voor je geregeld worden.

In de buurt zal ook altijd handiger en goedkoper zijn dan aan de andere kant van het land dus waar zit je ongeveer? En als je data geeft kunnen we mee zoeken,
anoniem_65f95e3d19661 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 21:21
24.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een vakantiehuisje zoeken als het nu buiten het seizoen is.
Alle reacties Link kopieren
Je kan bij niemand terecht voor 5 dagen? Wat rot. Air Bnb lijkt mij ook een goede optie. Of een stacaravan van Roompot, dit bijvoorbeeld: https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... ter=552331
https://www.booking.com/searchresults.n ... ls=1797881
ClumsyNinja schreef:
07-11-2018 21:20
Relevante vraag. Als het bijvoorbeeld is omdat je huisbaas onderhoud gaat plegen moet er vervangende woonruimte voor je geregeld worden.

In de buurt zal ook altijd handiger en goedkoper zijn dan aan de andere kant van het land dus waar zit je ongeveer? En als je data geeft kunnen we mee zoeken,

Daarom vroeg ik het ook inderdaad.
Ik zou even naar vakantieparken gaan kijken. Met een hotel heb je ook nog veel extra kosten voor eten. Hoewel je misschien wel naar last minute hotelaanbiedingen kunt kijken (bij hotelspecials.nl, voordeeluitjes.nl....).
Zoek op 'aparthotel'.
Dat is een apartement in een hotel.
Dus eigen badkamer, eigen keuken, slaapkamers.


Bijvoorbeeld deze:
https://gc.synxis.com/rez.aspx?chain=10 ... 1541622440

Van welke datum tot welke datum zoek je?
Alle reacties Link kopieren
Welke omgeving woon je?
En per wanneer?
viva-life22 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 21:40
Reden: Aanvulling
25.81% gewijzigd
Op.marktokaars kijken voor een Fletcher bon van Kruidvat? Die waren toen 12 euro per overnachting
Ik zou kijken of er in je omgeving huizen te koop staan die niet bewoond zijn, maar wel gemeubileerd zijn.
Als je weet wie de makelaar is of de eigenaar, dan kun je bellen en vragen of het mogelijk is dat je een paar dagen de woning huurt.
Niemand in je omgeving met een huis te koop?
Ik vind het wel erg dat er dus blijkbaar niemand is die jullie kan opvangen. Heb je normaalgesproken weleens hulp van anderen? Of sta je er echt alleen voor?
Alle reacties Link kopieren
Airbnb inderdaad. In welke regio woon je? Misschien kunnen we wat gerichter meedenken.
Je kunt ook nog op verkoop- of weggeefhoeken op FB vragen of je een oproepje mag plaatsen. Of in de buurtapp-groep, of misschien in andere groepen? Vertel het zoveel mogelijk rond. Vijf dagen is niet zo lang, en er zijn vast weleens mensen op vakantie ofzo of mensen die iets weten.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet naar je ouders? Je schrijft in eerdere topics dat je een goede band met ze hebt en dat je kind daar heel vaak en graag is, en daar ook logeert.
Beter een half motto....
TO, als je nu langs komt in je eigen topic
en vermeldt
in welke regio je woont
en wanneer je iets zoekt
dan gaan de speurneuzen van het VIVA-forum met je meezoeken.
Als jij in Meppel woont en ik een leuk huisje in Zeeland heb gevonden
moet je uren in de trein zitten met je peutertje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een topic openen en dan het eerste uur niet reageren.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik nu pas reageer erg druk gehad. Bedankt voor alle reacties zit zeker bruikbare tips tussen.

Ik woon op dit moment bij mijn ouders. Zij kunnen terecht bij vrienden maar geen plek voor ons erbij.

Het gaat om de periode aankomende maandag tot vrijdag.

Meer tips zijn nog welkom.
Alle reacties Link kopieren
daanlin schreef:
08-11-2018 20:10
Sorry dat ik nu pas reageer erg druk gehad. Bedankt voor alle reacties zit zeker bruikbare tips tussen.

Ik woon op dit moment bij mijn ouders. Zij kunnen terecht bij vrienden maar geen plek voor ons erbij.

Het gaat om de periode aankomende maandag tot vrijdag.

Meer tips zijn nog welkom.
Maar waaróm moeten jullie het huis uit? Vind het maar een vreemd verhaal. Als het huis van je ouders is waarom zorgen ze dan niet dat jullie ook onderdak hebben. Ik bedoel ze hebben vast wel meer dan één paar vrienden toch? En als het idd om groot onderhoud gaat dient de huisbaas vervangend onderdak te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Vind je informatie te weinig om te kunnen helpen. Er zijn al veel tips gegeven en er worden ook veel vragen gesteld waar je niet op reageert.
Alle reacties Link kopieren
En wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Leger des heils?
viva-life22 schreef:
08-11-2018 20:25
Vind je informatie te weinig om te kunnen helpen. Er zijn al veel tips gegeven en er worden ook veel vragen gesteld waar je niet op reageert.
Misschien had ze hier gehoopt op gratis onderdak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven