Show je kerstboom/kerstversiering! 2018

05-12-2018 17:01 321 berichten
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb geen dergelijk topic kunnen vinden.

Het leek me wel leuk om met elkaar te delen wat voor kerstboom iedereen heeft staan, of eventuele andere kerstversiering. Ik haal zelf altijd weer inspiratie uit andermans versiering voor het jaar erop, of om het bij mezelf nog wat aan te vullen! :heart:

Ik hoop niet dat ik perongelijk een dubbel topic aanmaak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ga vrijdag en/of zondag aan de slag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Leuk topic! Ik zit nog in de dubio. Momenteel 36 weken zwanger en dol op kerst/kerstboom maar tegelijkertijd geen tijd, zin en waarschijnlijk weinig kracht om tzt de kerstboom weer af te tuigen als ik nog kraamvrouw ben.

Ga nu dus voor groot chique kerststuk voor op de eettafel. Sowieso met goud erin, matcht mooi de de gouden accessoires hier in huis. En als het uitvalt dan haal ik de leuke dingetjes eruit en kan het kersstuk de kliko in. Tussen de poepluiers en kraamverband :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hier wat dingen die ik in de boom heb, vooral mix van blauw en groen en wat uitstapjes naar goud en oranje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tjezus, wat vals
Oh wauw mooi die kleuren mevrouw Jack!

ClaireSophie, ken je niet iemand die het leuk vind om bomen te versieren? Ik zou er bijvoorbeeld zo nog een vol hangen als ik de kans kreeg. :whistle:
Wat een mooie boom Lemon. Het is het echt hè nu, met eenhoorns erin.
Beeldschoon. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van kerstbomen, voelt altijd zo raar om een boom in huis te zetten. Ik kom om in de kamerplanten dus daar ga ik lichtjes in hangen, dat vind ik wel leuk. Vandaag de eerste opgehangen, wil nog een paar slingers halen.
Afbeelding
Cateautje schreef:
05-12-2018 17:16
Wat een mooie boom Lemon. Het is het echt hè nu, met eenhoorns erin.
Beeldschoon. :)
Ja voor mij is het zoiets wat ik altijd al wel zou hebben willen doen, alleen dat is zot, maar nu kom je het tegen en denk je “aaaahja” en opeens sta je zelf je eenhoorn knuffels in een boom te gooien. :rofl:
Koettie schreef:
05-12-2018 17:19
Ik hou niet van kerstbomen, voelt altijd zo raar om een boom in huis te zetten. Ik kom om in de kamerplanten dus daar ga ik lichtjes in hangen, dat vind ik wel leuk. Vandaag de eerste opgehangen, wil nog een paar slingers halen.
Afbeelding
Wel ook heel leuk! :heart:

Ik moet zelf mijn kamerplant verplaatsen naar een andere ruimte om plaats te maken voor de plastic boom.
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:02
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Ooooh wat een waanzinnige boom! :love:

Hier dit jaar gewn boom denk ik. Dreumes kan maar moeilijk met zijn tengels van glimmende dingen en lichtjes afblijven. Ja, je kan het afleren. Maar ik ga voor makkelijk dit jaar. Pick your battles.

Dus ik kom hier kwijken bij mooie kerstversiering.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:02
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Echt heel mooi!!
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:02
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Sorry TO, ik vind ´m vreselijk :$
Maar mijn dochter zou jouw boom zonder meer de allermooiste vinden :D
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind die boom geweldig!

Wij hebben sinds een paar maanden een poes en geen idee hoe ze reageert op een kerstboom. Dus heb in een kringloopwinkel een grote zak met knuffelbeertjes gekocht. Vervolgens bij aliexpress mini kerstmutsjes gekocht en deze erop gezet.

Hebben een kunstboom dus mocht ze erin springen kan er weinig kapot gaan.

Ik heb weer zin erin merk ik, is wel anders geweest maar nu kan ik er weer van genieten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw boom prachtig van lelijkheid ! En dat is PRECIES waar ik van hou met kerst: iets geks, vrolijks, kitch, over the top.
Normaal vind ik dat echt vreselijk en is mijn inrichting rustig en op elkaar afgestemd, maar met kerst ga ik los.

Vrijdag of dit weekend ga ik de boom halen waarschijnlijk. De versiering ligt al te wachten. Dus dan zal ik foto's maken en hier posten.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:14
Oh wauw mooi die kleuren mevrouw Jack!

ClaireSophie, ken je niet iemand die het leuk vind om bomen te versieren? Ik zou er bijvoorbeeld zo nog een vol hangen als ik de kans kreeg. :whistle:
:proud: je bent welkom YellowLemon inclusief diner, hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij de wibra ook echt mega foute kerstversiering liggen met ijsjes, lolly, vallende sterren enz. Ik word daar altijd erg vrolijk/opgewonden van maar mijn man denkt er anders over. Maar ik heb zelf al jaren een kleine witte boom en die tuig ik altijd over de top op.
Die is alleen te klein voor de kerstversiering van de wibra geloof ik. Jammer!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:02
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Totaal offtopic maar jou handtekening :heart: :heart: :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Grappig die eenhoornboom. Mijn zus heeft ook altijd van die trendy bomen. Is echt een ding geworden voor zoon, om bij tante te gaan kijken. Vorig jaar was het huis bezaaid met ijsberenpluche. Ben benieuwd wat het thema dit jaar is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
RoseHip schreef:
05-12-2018 17:42
Sorry TO, ik vind ´m vreselijk :$
Maar mijn dochter zou jouw boom zonder meer de allermooiste vinden :D
Ik had sowieso een paar van zulke reacties ingecalculeerd. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik zet de boom morgen. Of nouja. Hij staat opgetuigd in de berging dus moet hem alleen ff naar boven sjouwen. Mijn winterdorp staat al wel een paar weken. Ik heb geen plaatjesplakrechten dus kan het helaas niet delen met jullie. Ik geniet wel van jullie bomen!
balderdash wijzigde dit bericht op 05-12-2018 18:20
Reden: Typvout
0.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een kunstboompje, helemaal volgestouwd met lichtjes en ballen, en op de top staat een Kerst-Dolly

Afbeelding

Eronder een kerststal een een Snow Globe met een foto van Kate Bush erin

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
05-12-2018 17:02
En TO start natuurlijk, ik ben gister avond met mijn boom begonnen. Ik moet wel de puntjes nog op de i zetten maar hij staat er nu zo bij:

Afbeelding
Prachtig!

Ook leuk initiatief dit topic :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
05-12-2018 18:14
Totaal offtopic maar jou handtekening :heart: :heart: :heart: :heart:
Jaa typhoon :heart:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
IBIopviva schreef:
05-12-2018 18:08
Ik zag bij de wibra ook echt mega foute kerstversiering liggen met ijsjes, lolly, vallende sterren enz. Ik word daar altijd erg vrolijk/opgewonden van maar mijn man denkt er anders over. Maar ik heb zelf al jaren een kleine witte boom en die tuig ik altijd over de top op.
Die is alleen te klein voor de kerstversiering van de wibra geloof ik. Jammer!
Je kan anders misschien wel een guirland slinger maken met van die historische kerstversiering? Of een kaarsenschaal.

Mijn vriend woont niet bij me, maar gek genoeg moedigt hij me aan. :cheer2: Moet er nog steeds aan wennen.

Hij zegt dat hij er van kan genieten om me zo bezig te zien. De lieverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven