Stoffen stoel schoonmaken

23-12-2018 22:54 8 berichten
Hoi!

Man heeft vorige week met een blijkbaar natgeregende spijkerbroek op een eetkamerstoel gezeten. Heb deze stoelen http://www.eetkamer-stoel.nl/landelijke ... en-knopen/ . De vlek heb ik er aardig uit nu maar alles wat ik gebruik droogt lelijk op. Heb dus nu een stoel met allemaal kringen er op. Die vlek krijg ik vervolgens ook wel weer aardig weg maar dan komt er dus weer een nieuwe opgedroogde kring.

Iemand een gouden tip waarmee ik dit schoon kan maken en dat het dan gewoon netjes opdroogt? :)
Bedankt alvast!
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 23:10
Reden: Typefout
0.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op de bank eens een flink natte vlek gehad. Duurde week of twee en toen verdwenen de kringen.
Anders opgeven aan de verzekering een optie?
Kussentje erop?

Balen zeg! Ik zou bij de drogist een passend HG-product uitzoeken.
Deze misschien? https://www.google.nl/search?q=hg+bekle ... ie=plaji-i

Pas wel op dat je de vlek niet fixeert met teveel verschillende middelen.
Tapijtreiniger huren! Heb ik onlangs mijn stoffen bank en stoelen mee schoon gekregen. Spuit water met schoonmaakmiddel er in een zuigt direct 95% van het water er weer uit.

Beware: je ziet ook gelijk hoe ranzig je stoffen meubels eigenlijk zijn, drie emmers bijna zwart water kwamen er uit bij mij...
Alle reacties Link kopieren
Het hele zitoppervlak inspuiten met een vlekkenspray. Afboenen met een schone handdoek. Omdat je het hele zitvlak inspuit krijg je geen kring. Dit is hoe ik het doe met mijn kat die af en toe op mn stoel kotst.
Ik ga morgen eens kijken voor een HG product. De zitting is best netjes maar vooral de leuningen blijven drama. Baal er best van, zijn super fijne stoelen maar schoonmaken is geen pretje ;-)

Tapijtreiniger is anders ook een goede optie!
Gewoon met de stoomreiniger.
Hier om de 2-3 maanden gaan wij met de stoomreiniger over onze stoffen bank + over de stoffen kussens van de eetkamerstoelen. Na afloop (20 minuutjes) zien ze er weer als nieuw uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven